Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Chuck-it aanbieding
Moderator: moderatorteam
- petra1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 5
Chuck-it aanbieding
Voor de mensen die chuck-it ballen gebruiken, hier zijn ze in de aanbieding:
https://www.huisdierplein.nl/merken/chuckit/
https://www.huisdierplein.nl/merken/chuckit/
- petra1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 5
Re: Chuck-it aanbieding
Ah ja dat is jammer!
Ik gebruik ze niet dus heb ook echt geen idee van wat de prijzen normaal zijn, maar dacht wel dat het een leuke aanbieding was. Zeker omdat ik in een ander topic las dat best wel wat mensen ze gebruiken hier.
Ik gebruik ze niet dus heb ook echt geen idee van wat de prijzen normaal zijn, maar dacht wel dat het een leuke aanbieding was. Zeker omdat ik in een ander topic las dat best wel wat mensen ze gebruiken hier.
- annnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan en een Vuilnisbakje
- Aantal honden: 2
Wat is er dan zo speciaal aan die ballen ?
- DesireeB
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Volgens Droef zijn ze geweldig. Geen idee waarom. Denk door het materiaal en de kleuren.cooperv schreef:Wat is er dan zo speciaal aan die ballen ?
De kleuren doen het hem hier helemaal niet. Ik heb zelfs het idee dat ze aardig onzichtbaar zijn, Izzy en Sofi kunnen er op 30 centimeter langs af rennen zonder de bal te zien liggen.Dees en Maylo schreef:Volgens Droef zijn ze geweldig. Geen idee waarom. Denk door het materiaal en de kleuren.cooperv schreef:Wat is er dan zo speciaal aan die ballen ?
Wat ik er fijn aan vind is dat ze lichtgewicht zijn (in tegenstelling tot de kongballen, echte kanonskogels zijn dat) en niet kapotgaan hier.
- Jackira
- Zeer actief
Shira pikt ze er ook altijd precies tussen uit en is er gek op. Zelf vind ik ze ook fijner dan een tennisbal i.v.m. minder schade voor het gebit van de hond. AL zal het nog best wel wat schuren als er zand op zit. En ze blijven heel lang heel.
- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
- Aantal honden: 1
Ten eerste is het materiaal tandvriendelijk. Ten tweede zijn ze wat zwaarder waardoor je ze verder kunt gooien. Ten derde gaan ze niet makkelijk stuk. Ik heb er een jaar geleden een gekocht en hij is nog helemaal heel. Moet je met een gewone tennisbal eens proberencooperv schreef:Wat is er dan zo speciaal aan die ballen ?

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Daar hebben ze hier ook last vanSandra&co schreef:
De kleuren doen het hem hier helemaal niet. Ik heb zelfs het idee dat ze aardig onzichtbaar zijn, Izzy en Sofi kunnen er op 30 centimeter langs af rennen zonder de bal te zien liggen.
Wat ik er fijn aan vind is dat ze lichtgewicht zijn (in tegenstelling tot de kongballen, echte kanonskogels zijn dat) en niet kapotgaan hier.

Hier vinden ze de stevigheid heel fijn, niet te hard, niet te zacht. En gaan niet stuk.
Gelukkig vinden wij ze hier met regelmaat bij een gemaaltje, dus voorlopig zitten we goed.
- DesireeB
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
- Contacteer:
Droef ziet ze juist wel heel goed. In tegenstelling tot alle andere ballen hoef ik alleen de juiste richting te wijzen en ziet hij hem echt wel liggen. Als hij niks zou zien mag ik zelf zoeken namelijk, met de chuckit gebeurt dat gewoon niet meer.Pienda schreef:Daar hebben ze hier ook last vanSandra&co schreef:
De kleuren doen het hem hier helemaal niet. Ik heb zelfs het idee dat ze aardig onzichtbaar zijn, Izzy en Sofi kunnen er op 30 centimeter langs af rennen zonder de bal te zien liggen.
Wat ik er fijn aan vind is dat ze lichtgewicht zijn (in tegenstelling tot de kongballen, echte kanonskogels zijn dat) en niet kapotgaan hier.![]()
Hier vinden ze de stevigheid heel fijn, niet te hard, niet te zacht. En gaan niet stuk.
Gelukkig vinden wij ze hier met regelmaat bij een gemaaltje, dus voorlopig zitten we goed.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
Een hond ziet geen oranje/rood of groen. Dat wordt gewonn een bruinachtig mengelmoesje oftewel dezelfde kleur als t gras. Hij zal hem ruiken.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Rani is er helemaal weg van, ik heb er inmiddels vier zodat we nooit zonder zitten 

- mijke
- Zeer actief
Precies, dat denk ik ook. Chuckits hebben een heel specifieke geur. Ik vind het stinken trouwensmalinois schreef:Een hond ziet geen oranje/rood of groen. Dat wordt gewonn een bruinachtig mengelmoesje oftewel dezelfde kleur als t gras. Hij zal hem ruiken.

-
- Zeer actief
Ik heb naar aanleiding van dit topic zo'n bal gekocht en omdat ie niet in de werpstok paste zo'n duur ding gekocht. Ik helemaal blij met die bal gooien maar nee hoor
Hij vindt er niks aan en blijft bij zijn grote Kong ballen 

- mijke
- Zeer actief
Haha, daar sta je dan met je goeie gedrag. Bij mij past een chuckit trouwens perfect in een gewone werparm?
-
- Zeer actief
Jij hebt de medium bal denk ik? Die is voor Manu te klein. Die gaat er soms zo wild achteraan dat ik altijd de large ballen heb, ook van Kong.mijke schreef:Haha, daar sta je dan met je goeie gedrag. Bij mij past een chuckit trouwens perfect in een gewone werparm?
Gelukkig heb ik deze bal eerst op het droge getest. Ik heb ze ook weleens enthousiast het water ingegooid en dan haalde hij ze niet meer

- Soooof
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse herder
Ik wilde net zeggen dat die van ons prima in de werpstok past, maar dat is inderdaad de medium versie. 

- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
Ik heb deze https://tims.nl/_12-happy-pet-sports-balls-6x6x6-cm/
Passen in de ballenwerper en blijven drijven, en goedkoop want met mijn fabelachtige gooitalent raak ik er nog wel eens eentje kwijt
Passen in de ballenwerper en blijven drijven, en goedkoop want met mijn fabelachtige gooitalent raak ik er nog wel eens eentje kwijt