Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Een hoop Alabais
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
Re: Een hoop Alabais
tja, dat zou hier inderdaad buitengewoon onwenselijk gedrag zijn ... maar t kan ze daar ook blijkbaar niet zoveel schalen, laat maar gaan
- dagmar88
- Zeer actief
Nanna schreef:Zo lang je ze maar daar houdt waar ze thuishoren.
Tja, dat is het hem he.
Ik moet inmiddels omlopen met niko. Er staat in de straat een kangal reu aan het raam geplakt.
Raam begint op straatniveau tot de bovenkant van de voordeur, en zonder voortuin direct aan het trottoir gelegen. Hij staat zich al 2.5 jaar op de naaien in het postzegeltuintje er achter, en nu is meneer volwassen.
Vroeg of laat komt hij door dat raam heen.

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
dagmar88 schreef:Nanna schreef:Zo lang je ze maar daar houdt waar ze thuishoren.
Tja, dat is het hem he.
Ik moet inmiddels omlopen met niko. Er staat in de straat een kangal reu aan het raam geplakt.
Raam begint op straatniveau tot de bovenkant van de voordeur, en zonder voortuin direct aan het trottoir gelegen. Hij staat zich al 2.5 jaar op de naaien in het postzegeltuintje er achter, en nu is meneer volwassen.
Vroeg of laat komt hij door dat raam heen.
Wat heb je er aan...
Wuilus is ook door de raam gegaan dus vertrouw er inderdaad niet op. Die is trouwens door de raam op de eerste etage gegaan ook door een hond. Alles onder het bloed want mevrouw is daarna gewoon uit het "open" raam gaan hangen met alle gevolgen van dien. Voet doormidden en heleboel grote sneeen. In de opwinding niks gevoeld en dus op de kozijn gaan staan waar de nodige scherven nog vast zaten in de kit. Die kangal vliegt er zo door en dan staat hij dus voor je

- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
Mooi!
De twee die als laatste en het hardst op elkaar losgingen, hoorden volgens mij bij dezelfde groep. Zeker iemand die de kans aangreep om nog even wat anders recht te zetten
De twee die als laatste en het hardst op elkaar losgingen, hoorden volgens mij bij dezelfde groep. Zeker iemand die de kans aangreep om nog even wat anders recht te zetten

- dagmar88
- Zeer actief
Kwestie van tijd. Hij is er op uit, hoe die hond uitvaltlaeken schreef:Die kangal vliegt er zo door en dan staat hij dus voor je

Erg genoeg, maar hij maakt maar een andere hond af, niet de mijne.
- Miezemuis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
- Aantal honden: 2
Dat had ik inderdaad ook gezienRosita Compagner schreef:Mooi!
Ik geloof niet zo dat agressie in hun karakter zit. Daadkracht, ja. Agressie, mwah. 15-jarige Kangalhoudertjes die hun hond hier in Nederland in een klein tuintje neerzetten en er 10 minuten per dag mee lopen (vooral stilstaan, want even laten zien wat je hebt he), díe maken die honden agressief.
- dagmar88
- Zeer actief
De eigenaar van puppypoint had er één. Het is natuurlijk een mafketel met z'n handeltje, maar voor zijn eigen honden is hij geweldig.Sandra&co schreef:Ik geloof niet zo dat agressie in hun karakter zit. Daadkracht, ja. Agressie, mwah. 15-jarige Kangalhoudertjes die hun hond hier in Nederland in een klein tuintje neerzetten en er 10 minuten per dag mee lopen (vooral stilstaan, want even laten zien wat je hebt he), díe maken die honden agressief.
En ze hebben de ruimte.
Hij had toen die owcharka van een jaar en twee tosa broertjes van geloof een maand of 9 bij elkaar.
Eén tosa was een werkje, de andere twee honden super lief.
Het ziet er natuurlijk niet uit zonder oren, maar het was net een knuffelijsbeer

Bedoeling was om de enige fokgeschikte tosa en de owcharka als dekreu in te zetten.

- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
- Aantal honden: 1
Mooi om te zien
Ze hebben ook de ruimte daar, maar Baco heeft ook wel eens een labje onder het gras gemoffeld gewoon omdat het een heel vervelend bord voor zijn kop exemplaar was en het mocht van mij, vrouwtje was in alle staten
maar er was werkelijk geen haartje gekrenkt van de lab, behalve zijn ego 

Ze hebben ook de ruimte daar, maar Baco heeft ook wel eens een labje onder het gras gemoffeld gewoon omdat het een heel vervelend bord voor zijn kop exemplaar was en het mocht van mij, vrouwtje was in alle staten

- Crescent
- Zeer actief
Nanna zit je nou iemand de wind uit de zeilen te nemen met dit.
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
-Nothing but the rain…
- Crescent
- Zeer actief
Hebben we daarom al zo lang niets van KF gehoordNanna schreef:JUIST niet. Die andere geilt juist op de ongebreidelde agressie en ik vind het dan weer prachtig dat ze het oplossen met zo min mogelijk agressie.Crescent schreef:Nanna zit je nou iemand de wind uit de zeilen te nemen met dit.
Niks verscheurende monsters maar ferme jongens die het met een pets hier en een dreun daar netjes oplossen allemaal.

What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
-Nothing but the rain…