Hij was inderdaad hondsberoerd, weet ik meteen waar die uitdrukking vandaan komt. Ik was echt even bang dat het helemaal mis ging dus dat bezoek aan de dierenarts was het waard.
Geen idee of hij al een volwaardige hoeveel ontlasting heeft geproduceerd, met die diarree is dat moeilijk te zien. Als er een obstructie zat hadden we dat waarschijnlijk onderhand wel gemerkt denk ik?
Sancho is geen hondje wat alles opvreet, hij is net een heel kieskeurige kat en zelfs zijn dagelijkse voer wordt eerst misprijzend besnuffeld waarna meneer wegwandelt en even later toch eieren voor zijn geld kiest.
De koorts lijkt nu helemaal geweken. Hij krijgt voorlopig wel Loxicom tot hij weer fit is.
Hij gilde alweer tegen een voorbijganger met hond dus het lijkt beter te gaan. Eten wil hij nog steeds niet echt, tot vreugde van de eeuwig hongerige Tomas

. Zijn staart zakt nog regelmatig af en dat ziet er heel vreemd uit, zo'n over de grond slepende staart. Hij heeft hem normaal altijd heel fier over zijn rug gedrapeerd.
Dus we zijn er nog niet maar de zorg is in elk geval minder.