Senna1 schreef:Ja ok, duidelijk...jouw herders zijn geweldig en beresterk, jezus wat ben jij kortzichtig zeg.
tuurlijk al mijn honden zijn geweldig... anders had ik ze niet he

en ja, ze zijn beresterk ja... gelukkig wel!
Tenzij je een blindegeleide hond hebt zal er voor elke hond uiteindelijk een afleiding komen waar hij op ingaat, ja ook die van jou!
lieve schat, waar staat in vredesnaam dat mijn honden er niet op in zouden gaan 8O ik heb nergens geschreven dat ik overal met loslopende honden loop... haha als ze een kat zien zitten ze er bovenop dus laat ik dat maar niet doen... dus eerst even beter lezen he?!
Ja riemen kunnen kapot gaan maar ik geef je een voorbeeld waar ik je mee aangeef dat die kans klein is maar aanwezig. Ook bij de betere dierenspeciaalzaak maken ze de riemen zelf en dat heeft helemaal niks met africhten te maken. Als ik voor mijn formaat hond een geschikte, passende riem kan kopen in de dierenwinkel die ook nog eens langer dan 3 dagen mee kan moet dat voor andere mensen ook mogelijk zijn. Misschien zijn herders uitzonderingen

ik heb het nu al een aantal malen meegemaakt dat binnen 3 dagen of de musketons kapot zijn of de slipketting... dacht je nou echt dat ik m'n geld dan nog zal weggooien aan die troep? Nee dus. Dus ik haal in het vervolg mijn spullen bij een winkel waar ik wel tevreden over ben en waar ik dus geen last heb gehad van kapotte musketons en brekende slipkettingen...