Wat stomLeonie. schreef:Ingevuld. Als ik een optie koos bij de ‘verrassing’ vraag, verdween deze keuze weer zodra ik mijn e-mailadres invulde.

Moderator: moderatorteam
Wat stomLeonie. schreef:Ingevuld. Als ik een optie koos bij de ‘verrassing’ vraag, verdween deze keuze weer zodra ik mijn e-mailadres invulde.
Wat een eer!bouvierpoedel schreef:Geloof dat je de eerste bent of de 2e waarvan ik een enquete invul.
Ik heb een opmerking geplaatst dat dit niet werkte, maar ik weet niet zeker meer of ik daarbij geschreven heb dat ik graag een verrassing voor mezelf wilsirene schreef:Wat stomLeonie. schreef:Ingevuld. Als ik een optie koos bij de ‘verrassing’ vraag, verdween deze keuze weer zodra ik mijn e-mailadres invulde.ik durf nu eigenlijk geen aanpassingen meer te doen omdat ik al zoveel antwoorden heb. Misschien heb je bij de laatste vraag het ingevuld? Anders pb je me je email en waar je kans op wil maken.
Wie weetNanna schreef:Nou val ik uit elkaar van nieuwsgierigheid wat dat cadeau dan is![]()
Een vliegreisje naar La Palma om de winterkou even te ontvlieden?
Ik heb het ook ingevuld en heb dezelfde opmerkingen als Hippo. Ik ging bij deze vraag uit van volledige belasting. In ons geval het fietsen, steppen, hardlopen, survivallen etc.Hippo schreef:"Vanaf welke leeftijd mag je een normaal gebouwde hond qua wandelen en bewegen gaan belasten?
(normaal gebouwd is in dit geval iedere hond zonder korte of kromme poten, lange rug of zwaar van bouw)"
Dat vind ik een beetje een onduidelijke vraag, ik vind wandelen namelijk wat anders dan belasting door intensieve beweging of sport.
Ik kon helaas ook het formulier niet indienen als ik mijn emailadres invulde (met optie Ja, iets voor mijn hond)?
Oh. Ik heb alleen maar Goldens gehad, maar heb deze vraag wel eigenlijk alleen ingevuld voor Saar. Dus zwaargebouwd, en tussen de 40 en 65 cm. Dan had ik dus voor de anderen de optie die je hierboven noemt, ook in moeten vullen. Sorrysirene schreef:Nou ja, best wel want ik ga kijken of het uitmaakt wat voor je type hond je hebt,met hoe je denkt over die beweging.Nanna schreef:Dat heb ik dan ook gemist. Nou ja, heel belangrijk was het niet denk ikMachie schreef:Oh ik dacht dat maar 1 kon. Heb ze allemaal in de lichte tot normaal gebouwde hond tussen de 40 en 65 cm gestopt.
In jouw geval maakt het zeker uit omdat je zowel dashond als deerhound bv hebt gehad.
Tis je vergeven.Marion. schreef: Oh. Ik heb alleen maar Goldens gehad, maar heb deze vraag wel eigenlijk alleen ingevuld voor Saar. Dus zwaargebouwd, en tussen de 40 en 65 cm. Dan had ik dus voor de anderen de optie die je hierboven noemt, ook in moeten vullen. Sorry
Dankjewel! Ouders zijn ook al aan het werk gezet in hun netwerk en ik ga maar eens langs bij de hondloze buren.HillieS schreef:Ik heb de link trouwens doorgestuurd naar een vriendin die een hond wil in de toekomst, met erbij de vraag of ze hem ook door wil sturen naar haar schoonouders (die hebben een hondje).