Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dood!
Moderator: moderatorteam
Re: Dood!
Och wat zielig. Volgens mij is hij doodsbang. Ik hoop niet dat ze dat de hele dag door bij hem doen.
- Perle
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): MH - Chihuahua
- Aantal honden: 5
Mijn geweten gebiedt mij Liske's eer te verdedigen.Nanna schreef: Leer mij die kötwawa's kennen.

Maar goed, er zijn mismeesterde Chihuahua's.

Heel bizar gedrag, bah.
Everywhere I go, your shadow is my companion, your vigilance my protection.
Just like the moon, you're always there, watching.
Just like the moon, you're always there, watching.
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Liske is gewoon LEUK!!!Perle schreef:Mijn geweten gebiedt mij Liske's eer te verdedigen.Nanna schreef: Leer mij die kötwawa's kennen.![]()
Maar goed, er zijn mismeesterde Chihuahua's.![]()
Heel bizar gedrag, bah.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Past wel in het rijtje van veel andere gestoorde mormels binnen dat ras.
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
- Aantal honden: 0
Ik vind het eerder onbedoeld aangeleerd (gevoed) gedrag van een (op dat moment) angstige hond.
Bij het "baasje" valt hij ook uit. Meestal is dat ook onzeker ietwat angstig en nerveus gedrag.
Tel daarbij op, dat veel chihuahua's wel angstig, nerveuzig gedrag in aanleg hebben, lach erom, en zet na dat panisch dood- houd gedrag weer tetug bij het baasje, en je houdt dat gedrag in stand. Of leert het op die manier aan.
Ik zou het niet willen bij een hond. Ik vind dat niet prettig ook, om zo te reageren voor een hond. (Dus ook voor de hond niet prettig ).
Ik wil dat de hond zich juist veilig voelt.
Bij het "baasje" valt hij ook uit. Meestal is dat ook onzeker ietwat angstig en nerveus gedrag.
Tel daarbij op, dat veel chihuahua's wel angstig, nerveuzig gedrag in aanleg hebben, lach erom, en zet na dat panisch dood- houd gedrag weer tetug bij het baasje, en je houdt dat gedrag in stand. Of leert het op die manier aan.
Ik zou het niet willen bij een hond. Ik vind dat niet prettig ook, om zo te reageren voor een hond. (Dus ook voor de hond niet prettig ).
Ik wil dat de hond zich juist veilig voelt.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Ja, dat vond ik ook al knap. Had mijn handen niet in de buurt van die bek gehouden.Leonie. schreef:Jeutje dat ie dat beest durft te pakken.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Niet angstig? Enorme ogen, mondhoeken zijn helemaal weggetrokken, heel zijn gezicht trekt strak naar achteren als hij naar die man kijkt. Hij hijgt, tongelt en kijkt weg. Hij kruipt naar achteren als hij hem weer wil pakken en probeert dan om zich heen te bijten. Staart zit aan zijn buik geplakt en hij bevriest bij die man.Nanna schreef:Leer mij die kötwawa's kennen. Volgens mij is dit gewoon van pure nijd. Hij ziet er verder als ie bij de baas zit helemaal niet angstig uit.Anja schreef:Ik vind het niet grappig. Eerder sneu..
Zoals ik het zie verstijft hij gewoon van angst.
Moet hij een spandoek ophouden met IK BEN ANGSTIG?
Dat vind ik nou ook. En dan weer bij de baas wegpakken. En hij bijt niet eens echt. Zit in het rond te happen en te hijgen. Akelig fimpje vind ik het.sirene schreef:Niet angstig? Enorme ogen, mondhoeken zijn helemaal weggetrokken, heel zijn gezicht trekt strak naar achteren als hij naar die man kijkt. Hij hijgt, tongelt en kijkt weg. Hij kruipt naar achteren als hij hem weer wil pakken en probeert dan om zich heen te bijten. Staart zit aan zijn buik geplakt en hij bevriest bij die man.Nanna schreef:Leer mij die kötwawa's kennen. Volgens mij is dit gewoon van pure nijd. Hij ziet er verder als ie bij de baas zit helemaal niet angstig uit.Anja schreef:Ik vind het niet grappig. Eerder sneu..
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
- Aantal honden: 2
Vind ik ook. Doe toch normaal met je hond.Sterre schreef:Dat vind ik nou ook. En dan weer bij de baas wegpakken. En hij bijt niet eens echt. Zit in het rond te happen en te hijgen. Akelig fimpje vind ik het.sirene schreef:Niet angstig? Enorme ogen, mondhoeken zijn helemaal weggetrokken, heel zijn gezicht trekt strak naar achteren als hij naar die man kijkt. Hij hijgt, tongelt en kijkt weg. Hij kruipt naar achteren als hij hem weer wil pakken en probeert dan om zich heen te bijten. Staart zit aan zijn buik geplakt en hij bevriest bij die man.Nanna schreef:Leer mij die kötwawa's kennen. Volgens mij is dit gewoon van pure nijd. Hij ziet er verder als ie bij de baas zit helemaal niet angstig uit.Anja schreef:Ik vind het niet grappig. Eerder sneu..