[url]https://www.facebook.c(%20even%20op%20de%20link%20klikkenom/sandraBak/videos/1579406338803332/?comment_id=1579409632136336&reply_comment_id=15794[/url]

Moderator: moderatorteam
O.k dank je welFotogravinnetje schreef:Je linkje is kapoet. Moet dit zijn https://www.facebook.com/sandraBak/vide ... t_id=15794
ik hoor t de hele dag,runninggirl schreef:Ach wat een mooi liedje.
dit gaat nog wel een paar weken door ben ik bang, en inderdaad hij zingt niet slecht, maar blij straks als alles weer normaal isFotogravinnetje schreef:Klinkt ergens nog best gezellig ookMaar kan me voorstellen dat je het na een paar minuten toch wel zat begint te worden
t is een gezonde potente kerel,( hart en longen doen t prima) maar ik kan hem momenteel even achter t behang plakken.. geen land mee te bezeilenZamunda schreef:OMG. Die 17 seconden zijn net leuk, maar langer moet het ook niet duren hoor, ik zou er echt gek van worden
.
Hij heeft wel een lange adem zeg (letterlijk en figuurlijk).
je hoort het en je voelt het hier ook in je hele lijf hoor alles trilt mee,....... maar inderdaad hij heeft best een mooi geluid, alleen ik verlang er echt naar dat t straks achter de rug is weer, rust en een weer luisterende hondGollum schreef:haha hij heeft wel een mooie lage stem. Als Mika zingt springen je trommelvliezen zo hoog zingt ze
Ja dat snap ik, het lijkt me best lastig zo'n grote hond die luv in the air ruiktS@ndr@ schreef:je hoort het en je voelt het hier ook in je hele lijf hoor alles trilt mee,....... maar inderdaad hij heeft best een mooi geluid, alleen ik verlang er echt naar dat t straks achter de rug is weer, rust en een weer luisterende hondGollum schreef:haha hij heeft wel een mooie lage stem. Als Mika zingt springen je trommelvliezen zo hoog zingt ze
ja precies je kunt er net niets mee, gelukkig is het tijdelijk........ helaas zijn het er wel veel in de omgeving...... het ruikt overal lekker voor hemGollum schreef:Ja dat snap ik, het lijkt me best lastig zo'n grote hond die luv in the air ruiktS@ndr@ schreef:je hoort het en je voelt het hier ook in je hele lijf hoor alles trilt mee,....... maar inderdaad hij heeft best een mooi geluid, alleen ik verlang er echt naar dat t straks achter de rug is weer, rust en een weer luisterende hondGollum schreef:haha hij heeft wel een mooie lage stem. Als Mika zingt springen je trommelvliezen zo hoog zingt ze
ik vind dit erg genoeg zo een paar weken langHeavy schreef:Agossie . Klinkt nog heel bescheiden tegenover Jip
ehm ja t is de tijd en de dames zijn bezig,pioenroos schreef:Ach de ziel![]()
Ik had de loopse teef van mijn moeder de afgelopen dagen een paar keer mee op wandeling. Als ik zie hoe druk ze is met pijlen in neon letters uitzetten en op elke hoek een welkomsvlag ophangt heb ik maar medelijden met de reuen
gelukkig is het tijdelijk en ik weet dat hij terug komt vroeg of laatBoutje schreef:Ik ben heel blij dat mijn reuen vroeger en nu zich altijd al goed gedragen hebben!
Dat. En gepiept. Alsof ik een krakende deur in huis heb.Manuma schreef:![]()
Ahh de lieve snoet.
Hier wordt niet gezongen maar elke halve meter heb ik weer een anker aan de lijn. En hij blaast bellen van zijn speeksel