Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Eerlijke mening gevraagd

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Charlotte*
Zeer actief

Re: Eerlijke mening gevraagd

Ongelezen bericht door Charlotte* »

Dat klinkt goed!! Alvast veel plezier met de voorpret!
Groetjes van Charlotte
Afbeelding
Johnny Jones
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Johnny Jones »

Wat een leuke berichten, sterkte met het wachten!!
Ptje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Ptje »

Super zeg, op facebook zitten er ook veel poedelliefhebbers en ookeen site poedelbemiddeling.
Veel plezier en succes, ik hoop dat je een leuke poedel zult vinden. :cheer:
AfbeeldingAardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

Katrien89 schreef:Even een update.. Afgelopen zondag zijn we eeeiiindelijk naar een fokker gegaan!
Alles is boven mijn verwachtingen verlopen. We kwamen toe en ze duwde meteen een pup in mijn man zijn armen.
Toen keek hij mij zo aan van "oh kijk nu toch hoe lief :I: " Hahaha
Er liepen een stuk of 10 poedels rond en hij heeft ze allemaal op zijn arm gehad :19: Ik had echt zoiets van "ben jij nu diezelfde man die mij al maanden aan het vertellen is dat een hond niets voor ons is?"
Hij was dus meteen verkocht, ongelooflijk!
Op weg naar huis ook helemaal onder de indruk dat hij geen haartje op zijn broek had en zijn handen zelfs niet naar honden roken. We zijn nu dus officieel samen op zoek naar een dwergpoedel joepie de poepie!

We staan op de wachtlijst bij Peggy Dupont, maar er staan nog 3 mensen voor ons op de lijst en het is het teefje haar eerste nest, dus kans zit er wel in dat er geen pup meer zal bij zijn voor ons.. Ik hoop van wel natuurlijk! Maar we houden onze ogen nu ook open voor nog een ander nestje rond diezelfde periode, want we willen echt een tegen mei/juni in huis hebben. :cheer: :cheer: :cheer:
Heerlijk hoor, maar het is een fabeltje dat een eerste nest kleiner is in aantal hoor ;) wat is normaal de nestgrootte? Daar kan je beter naar kijken.
schelsey
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bernerteefjes Nisha en Mila
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door schelsey »

Moeilijk, mijn ervaring met mijn man is dat als hij de soort ras zelf mag mee beslissen hij veel meer kan verdragen ervan

Heb nu 2 bernerteefjes waar hij ook zelf voor gekozen heeft en hij is stapelgek op de berners ook al verharen ze enorm sommige maanden, maken heel veel vuil want hun dikke vacht brengt veel zand, slijk, takjes en wat nog allemaal mee, men huis is nooit proper hoeveel ik ook kuis, en de tuin, das een ravage omdat ze putten graven en elke dag spelen en rennen er in.

We kunnen nooit meer op verlof of een weekend want hebben geen oppas meer, ik heb al aan mijn man voorgesteld om ze naar hondenopvang de brengen maar dat wil hij hen niet aan doen.

Ze mogen van mijn man eigenlijk alles, kruipen op zijn schoot, mee in zen bed (boven lakens)

Vroeger was mijn zo niet, dan klaagde hij heel veel over de koste, van de honden, het vuil, dat we niet weg kunnen enz

Das allemaal voorbij nu
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”