Wij vangen zelf (zij het inmiddels een stuk minder dan een paar jaar terug) honden op, en het is heel komisch wat een verschil er kan zijn tussen mensen die de hond komen brengen. Sommige mensen nemen een volledige uitzet mee (kleedjes, bench, riemen (ja minstens 3), bakken, voer, botjes, snoepjes, speeltjes, en ga zo nog even door) en nemen rustig een uur de tijd om uitgebreid afscheid te nemen, waar andere mensen letterlijk de hond (nog net mét riem, maar zelfs al eens keer meegemaakt dat de hond los naar binnen kwam) aan de deur afgeven en zich zonder problemen omdraaien om weer te vertrekken.
Voor ons maakt het op zich niet zoveel uit. We hebben zelf een club van 8 en ik durf te zeggen dat we de meeste dingen wel (extra) in huis hebben

. Enige wat wel belangrijk is, is of ze zelf voer mee geven of dat de hond(en) mee gaan eten met onze eigen honden, aangezien we in het laatste geval dus zorgen dat we meer inkopen dan gewoonlijk (uiteraard word er altijd gevraagd om eventuele allergieën e.d.).
Máár! Ik ben dus zelf echt een drama met het afgeven van mijn eigen honden......

Als mijn schoonmoeder een dagje (!) komt oppassen krijgt ze gerust 2 A-4'tjes vol met instructies over het wie, wat, waar en waarom..

Luca, Amy*, Sora, Linx*, Lea, Jayden, Hayley, Killian*, Mason en Hype