Een beetje explosief onderwerp misschien maar wat te doen met intacte reu en teven in huis en de aankomende loopsheden.
Situatie; Shira, 2,5 jaar en niet gecastreerd, Nola (is hier heel vaak), 2.5 jaar en niet gecastreerd en altijd twee weken eerder dan Shira loops. Jack is 9 maanden en niet gecastreerd en Laila is 5 jaar en gecastreerd in Spanje.
De vorige loopsheid van de dames was Jack vier maanden en reageerde er totaal niet op. Hij is ook niet heel obsessief met teefjes bezig. Ik heb hem tot nu toe 1 keer op moeten halen omdat hij helemaal verliefd op een teefje met iemand meeliep. Hij rijdt nergens op, hij likt wel plasjes op van Shira buiten. Hij is ook niet overdreven macho of patserig. Gewoon een hele vriendelijke reu.
Kan ik daar uit concluderen dat z'n gedrag tijdens de loopsheden wel mee gaat vallen
Uit logeren gaat niet lukken omdat iedereen die ik hem toe zou vertrouwen katten heeft. Pension doe ik niet. Zijn er ook mensen die hun reu hebben laten steriliseren i.p.v. castreren en/of bij de teef alleen de baarmoeder hebben laten verwijderen?