Dalí heeft een warm jasje voor als hij in de auto moet wachten gekregen.

Hij had er immers pas drie

Kom maar op met die aanschaffen en inspireer een mede-koopfanaat!
Moderator: moderatorteam
Enneh, foto! Voor het onzichtbaar wordt onder de viltenNanna schreef: Laatst wel me te buiten gegaan bij de Boerenbond voor nieuwe spullen voor Csikasz maar daar kan ze dan ook weer járen mee vooruit.
Hier wordt het toch wel vaak gebruik. Een gewone vlecht van fleece waar ze samen aan trekken, of die vullingloze knuffels met piepjes. Alleen Finn haalt overal de piepjes uit... Verder nog een hoop babyspeelgoed van de kringloop.Nanna schreef:Ik heb nog nooit een hond gehad die iets om speelgoed gaf...![]()
Ja, aan elkaar geknoopte theedoeken of een flesje grind (kan ik ze meteen mee op hun harses timmeren). Of een in de tuin gevonden tak die mee naar binnen wordt gesleept. Maar echt speelgoed? Geen belangstelling.
Lothian schreef:Oh god, gaan we nu drie pagina's krijgen met 'mijn hond heeft een halsband van touw en slaapt in een haverkist met stro'? Dat hebben we al eerder gehoord hoor, ik wil leuke aankopen zien
Merkwaardig zoals mensen "je" achter iets plakken om hun geweten te ontlasten. Sigaretje, bakje, kongetjeNanna schreef:Het was meer een voerbakje tegen het schrokken, een roze kongetje, wat diepvriesvoer en hetzelfde halsbandje als Pirke (zwart met zilveren hondenpootjes).Lothian schreef:Enneh, foto! Voor het onzichtbaar wordt onder de viltenNanna schreef: Laatst wel me te buiten gegaan bij de Boerenbond voor nieuwe spullen voor Csikasz maar daar kan ze dan ook weer járen mee vooruit.
Nee, niet van touw en ze slaapt niet in een haverkist. Maar ze heeft één lange lijn en één korte lijn die ook door de vorige honden zijn gebruikt. Tuigje is nog van min Franse bulldog. Is nog netjes en niet kapot, lijnen ook niet, dus zie het nut niet om nieuw te kopen. Ze heeft onlangs wel een jasje met 'pootjes' gekregen voor de regen, maar de pootjes heb ik er al vanaf gehaald. En dat was het dan wel.Lothian schreef:Oh god, gaan we nu drie pagina's krijgen met 'mijn hond heeft een halsband van touw en slaapt in een haverkist met stro'? Dat hebben we al eerder gehoord hoor, ik wil leuke aankopen zien
Die is leuk zeg!!M@scha schreef:sam en lola waren gruwelijk verwend. willem is een arme sloeber. doe doet het, op zijn tuig na, met erfenisjes van de staffies en de hond van schoonzus.
speeltjes maak ik zelf. en zijn hippe badjas heb ik ook zelf gemaakt
Ik heb 2 van die witte dekens een soort "kunst schapenwol" ze zitten al bijna 13 jaar in een tas, WIT??Ri@ schreef:Man heeft nieuwe steigerhouten hondenmanden gemaakt en ik heb er nieuwe kussens in gekocht gisteren. Nola is er erg blij mee al kijkt ze nu wat ongemakkelijk omdat ik een foto maakEn een nieuw speeltje tussen haar voorpoten
![]()
Zonde, gewoon gebruikenmosquito1980 schreef:Ik heb 2 van die witte dekens een soort "kunst schapenwol" ze zitten al bijna 13 jaar in een tas, WIT??Ri@ schreef:Man heeft nieuwe steigerhouten hondenmanden gemaakt en ik heb er nieuwe kussens in gekocht gisteren. Nola is er erg blij mee al kijkt ze nu wat ongemakkelijk omdat ik een foto maakEn een nieuw speeltje tussen haar voorpoten
![]()
.... geen idee waarom ik ze gekocht heb.
![]()
Ik kocht ze toen ik Alex als pup ophaalde, 1 voor Alex en 1 voor Lady..... nooit gebruikt dus.
Ik wil Willem opeten.M@scha schreef: