Twee keer gelanceerd na run aan de flex. Schaafwonden.
Eén keer gevallen met de fiets toen hond schrok van autowasstraat. Twee dagen niet kunnen lopen.
En vast nog veel meer wat ik ben vergeten. Het went
Moderator: moderatorteam
hahaha 50 meter??? ja das niet te houden idd, 10 meter snelheid maken is al teveel eigenlijkbilly schreef:Wat me altijd bij blijft Baco aan de 50 meter lijn en vlak voor ons een haas in de dekkingwe hadden hem allebei niet gezien tot de haas ging en Baco ook
![]()
en ik keek naar mijn lijn die afrolde
en daar ging ik zoefffffffffff het is allemaal goed afgelopen maar weet nog zo het moment.

Ja haha heb ook serieus vliegles gehad toensbientje schreef:hahaha 50 meter??? ja das niet te houden idd, 10 meter snelheid maken is al teveel eigenlijkbilly schreef:Wat me altijd bij blijft Baco aan de 50 meter lijn en vlak voor ons een haas in de dekkingwe hadden hem allebei niet gezien tot de haas ging en Baco ook
![]()
en daar ging ik zoefffffffffff het is allemaal goed afgelopen maar weet nog zo het moment.
Ik kan me nog een foto herinneren van jou dat je Baco aan het zwemmen leren was en er languit achteraan werd getrokkenbilly schreef:Ja haha heb ook serieus vliegles gehad toensbientje schreef:hahaha 50 meter??? ja das niet te houden idd, 10 meter snelheid maken is al teveel eigenlijkbilly schreef:Wat me altijd bij blijft Baco aan de 50 meter lijn en vlak voor ons een haas in de dekkingwe hadden hem allebei niet gezien tot de haas ging en Baco ook
![]()
![]()
Ri@ schreef:Ik kan me nog een foto herinneren van jou dat je Baco aan het zwemmen leren was en er languit achteraan werd getrokkenbilly schreef:Ja haha heb ook serieus vliegles gehad toensbientje schreef:hahaha 50 meter??? ja das niet te houden idd, 10 meter snelheid maken is al teveel eigenlijkbilly schreef:Wat me altijd bij blijft Baco aan de 50 meter lijn en vlak voor ons een haas in de dekkingwe hadden hem allebei niet gezien tot de haas ging en Baco ook
![]()
![]()
Ik heb er zo vreselijk om moeten lachen.

billy schreef:Ri@ schreef:Ik kan me nog een foto herinneren van jou dat je Baco aan het zwemmen leren was en er languit achteraan werd getrokkenbilly schreef:Ja haha heb ook serieus vliegles gehad toensbientje schreef:hahaha 50 meter??? ja das niet te houden idd, 10 meter snelheid maken is al teveel eigenlijk![]()
Ik heb er zo vreselijk om moeten lachen.
Ja die was ook leuk, maar het was niet alleen kommer en vliegles hoor![]()
![]()
deze was datsamen met Freek nog
![]()
En gelukt het zwemmen![]()
![]()
Manuma schreef:Leuk etentje met vrienden bij ons thuis en Uma gaat 1 meter van de eettafel ontzettend hard met scheten en al diarree zitten spuiten. Geen waarschuwing, niks. Iedereen is naar lucht gaan happen op het balkonMet die kop van haar als altijd