Perongeluk een schop geven, op pootjes of staarten staan, deur proberen dichtdoen met een beest ertussen (waarom gaat het niet dicht?!)

De ergste: mijn vriend heeft zijn chihuahua doodgereden met de auto

Furieus was hij, weken ruzie om gehad.
Moderator: moderatorteam
gaarne een foto, dan kunnen wij hier beoordelen of dat echt wel zo isPendrag schreef:Vanmiddag Pepper voor het eerst geschoren. Pepper is een bouvierpoedel. die er prachtig uitzag als bouvier. en nu als een door de ratten aangevreten poedel. of, zoals zn fokker subtiel als altijd zegt, hij lijkt wel onderdeel van K3![]()
Het lijkt werkelijk wel een andere hond. Gênant: hij lijkt nu zo anders dat ik hem niet herken en hem een stomme lelijke hond vind
dat vind ik geen goeie smoes hoorPendrag schreef:die krijg ik hier niet online helaas.Lizzie. schreef:gaarne een foto, dan kunnen wij hier beoordelen of dat echt wel zo isPendrag schreef:Vanmiddag Pepper voor het eerst geschoren. Pepper is een bouvierpoedel. die er prachtig uitzag als bouvier. en nu als een door de ratten aangevreten poedel. of, zoals zn fokker subtiel als altijd zegt, hij lijkt wel onderdeel van K3![]()
Het lijkt werkelijk wel een andere hond. Gênant: hij lijkt nu zo anders dat ik hem niet herken en hem een stomme lelijke hond vind
yodi schreef:Okay dan, ik wil het eigenlijk niet vertellen, ik heb een keer mijn dikke teen in haar kontgat gestoken, ik had mijn handen vol en madam liep heel langzaam, dus wilde ik haar met mijn voet vooruitdrukken, en ja toen was het ploep, een zwaar beledigde hond was het resultaat.
Ook arme teckelpootjes? En die hebben jouw maat 42 overleefd?Nanna schreef:Op tig poten gestaan.
Ha, dat biedt hoop voor de toekomst. Ik kan ook zo ongelooflijk lomp zijnNanna schreef:Ik heb ze onbedoeld alle kanten opgeschopt. En nooit is er iets geknakt.Tamara/Bayko schreef:Ook arme teckelpootjes? En die hebben jouw maat 42 overleefd?Nanna schreef:Op tig poten gestaan.
Absoluut niet goed te praten natuurlijk, maar het was uit pure onmacht en frustratie van mijn kant.Zinodo schreef:Wauw, wat heeft ie gedaan dan dat je hem voor zijn ballen ging schoppen?GrethavW schreef:Bronco een keer een schop onder zijn hol gegeven omdat ik zo ongelooflijk kwaad was vanwege zijn debiele gedrag.
Was alleen even vergeten dat ik mijn werkschoenen nog aan had. Met stalen neuzen![]()
Arm beest. Was bijna ter plekke gecastreerd.