Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wat heb jij je hond aangedaan?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Le Grand
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendéen
Aantal honden: 1

Wat heb jij je hond aangedaan?

Ongelezen bericht door Le Grand »

Ik zou net even het voetenbankje pakken maar die glipte uit m'n handen en viel zo op Bowie zijn kop :(: Hij schrok zich een ongeluk en ik ook. Geen schade gelukkig, maar een ongeluk zit in een klein hoekje. Dus vandaar deze vraag. Wat heb jij je hond ( per ongeluk) aangedaan?
Afbeelding
Ptje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Aantal honden: 2

Re: Wat heb jij je hond aangedaan?

Ongelezen bericht door Ptje »

Same here en 1 keer wou ik Rasta de nagels knippen, probeerde klein stukje maar tóch in het leven geknipt :jank: doe ik nooit meer dus
AfbeeldingAardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone

Ongelezen bericht door Gollum »

Ik ben met mijn bureaustoel over Gollums oor gereden, en over Mika's staart :schrik:
En nog leren ze het niet af om pal naast me te gaan liggen.
Lanavandevledders
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweiler

Ongelezen bericht door Lanavandevledders »

heb wel eens op haar poot/staart gestaan, als madam weer eens languit in het pad ligt, of zich onder je stoel wurmt,
ook sluit ik haar geregeld op in de schuur zonder dat ik het door heb, niet dat ze dat erg vindt maar ik zoek me het apezuur
als ik haar binnen wil roepen. ik maar roepen en zij geeft geen kik, die ligt dan lekker in het stro op een oude werkhandschoen of id te vreten.
Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje

Ongelezen bericht door Shibby »

Ik ben eens over Shib z'n poot heen gefietst.
En Lou heb ik in het begin een keer een salto achterover laten maken, omdat ze een stuk lichter is dan Shib en ik de riem terugtrok.
Bij Shib heb ik trouwens ook eens zijn staart tussen de autodeur gehad.
En zo ongetwijfeld nog veel meer achterlijke dingen :mrgreen:
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
bram en thijs
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door bram en thijs »

Staart tussen de autodeur geklapt. Goddank het uiterste, harige pluimpje maar ik schrok me wild. Daarna altijd obsessief gekeken of alle onderdelen binnenboord waren.
AfbeeldingAfbeelding
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Een teek weghalen. Alleen was het een tepel.
Domor
Zeer actief
Mijn ras(sen): Peruvian Doodle

Ongelezen bericht door Domor »

Tegen de kop geschopt. De combinatie van nog net even snel iets voor mijn voeten wegsnaaien en ik die dat niet doorhad was niet zo'n beste combinatie.

Een velletje met de clip van het tuigje meegepakt.

Vergeten eten te geven.
Laura84
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hollandse Herder Langhaar
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laura84 »

Geschopt, geslagen, met een bureaustoel aangereden, in oog geprikt, staart tussen de deur. Eigenlijk best bijzonder dat ze me nog steeds lief vinden. Gelukkig gaat het de laatste jaren een stuk beter
Groetjes Laura, en de streepjes bende, Fix en Laicka
Afbeelding
bram en thijs
Zeer actief

Laura84 schreef:Geschopt, geslagen, met een bureaustoel aangereden, in oog geprikt, staart tussen de deur. Eigenlijk best bijzonder dat ze me nog steeds lief vinden. Gelukkig gaat het de laatste jaren een stuk beter
Met hen of met jou?
AfbeeldingAfbeelding
bram en thijs
Zeer actief

Pendrag schreef:staart zo tussen de deur dat amputatie nodig was :schrik:
Jezus. Kom ik aan met m'n pluimpje. Ben je al over de schrik heen?
AfbeeldingAfbeelding
-Saskia-
Zeer actief

Ongelezen bericht door -Saskia- »

Één keer in het leven van een nagel geknipt. Jaren later kijkt Nanuq me nog met een zure bek aan als ik zijn poot vastneem.
Per ongeluk met logeerbed en al op Frank geëindigd die naast me sliep.
Een knetterharde jollyball richting Aiko geschopt waar hij vervolgens vol in vloog: hoektand kapot.
Een nog half bevroren penslap aan Aiko gegeven tijdens een hittegolf want ik dacht lekker fris: premolair kapot.
Hij nam mooi wraak met een peperdure dierenartsrekening.
dagmar88 schreef:Een teek weghalen. Alleen was het een tepel.
:LOL:
HillieS
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes

Ongelezen bericht door HillieS »

Regelmatig op poten en staarten staan, veel te laat eten geven, schoppen omdat ze plotseling overstaken, een deur over teentjes heen (viel gelukkig mee), en verder schiet me zo even niets te binnen.
Afbeelding
Leonie&Evi
Actief

Ongelezen bericht door Leonie&Evi »

Ik pakte een keer iets uit de kast, vervolgens viel er een stapel boeken naar beneden.... waarvan een paar bovenop Evi.... haha
Lieske_1977
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever

Ongelezen bericht door Lieske_1977 »

dagmar88 schreef:Een teek weghalen. Alleen was het een tepel.
Haha, check! Bij m'n vorige hond gedaan.

Verder met de scootmobiel over Joys voorpoot gereden toen ik haar net drie dagen had. En vorig jaar dat nog 's dunnerjes overgedaan met mijn 195 kg wegende rolstoel :schrik:
Afbeelding
bram en thijs
Zeer actief

Pendrag schreef:
bram en thijs schreef:
Jezus. Kom ik aan met m'n pluimpje. Ben je al over de schrik heen?
werkelijk alles zat onder het bloed. natuurlijk 's avonds operatie met bijbehorende rekening. en operatie mislukt dus moest nog een keer. een jaar later hield Andor er helemaal mee op. hij ligt nu in de tuin vanonderen te kijken hoe het gras groeit. in dat jaar heb ik nooit kunnen wennen aan zn stompje ipv zn mooie zwierige staart.
Dat kan ik me voorstellen.
AfbeeldingAfbeelding
bram en thijs
Zeer actief

HillieS schreef:Regelmatig op poten en staarten staan, veel te laat eten geven, schoppen omdat ze plotseling overstaken, een deur over teentjes heen (viel gelukkig mee), en verder schiet me zo even niets te binnen.
Hier kunnen we al best even mee vooruit.
AfbeeldingAfbeelding
HillieS
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes

Ongelezen bericht door HillieS »

bram en thijs schreef:
HillieS schreef:Regelmatig op poten en staarten staan, veel te laat eten geven, schoppen omdat ze plotseling overstaken, een deur over teentjes heen (viel gelukkig mee), en verder schiet me zo even niets te binnen.
Hier kunnen we al best even mee vooruit.
Dat dacht ik ook
Afbeelding
bram en thijs
Zeer actief

Je bent op het ogenblik maar weinig hier Uther, dat bedacht ik laatst een keer. Komt dat?
AfbeeldingAfbeelding
sbientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

Ik heb weleens een oppashond met haar oor tussen het autoraam gehad. Omhoog gedraaid en me vervolgens boosmaken omdat ze zo in mn nek stond te hijgen :schrik:

Verder eens ween tennisbal weg willen schoppen en keihard maupie tegen haar onderkaak getrapt :X pas nog een kat bijna geplet omdat ik op de bank ging zitten en die kat tussen t moment van gaan zitten en achterover leunen ineens tegen de leuning zat.
Paisley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie

Ongelezen bericht door Paisley »

Kiwi denkt voortdurend dat ik dr vanalles aandoe. Zelfs in volle vaart achteromkijkend een veerooster inrennen is mijn schuld.
Nouja, ik heb een brede rug.

Ik heb haar trouwens wel 1 keer iets onvergeeflijk aangedaan. In de winter ben ik haar savonds vergeten binnen te halen. Om een uur of 5 sloeg Mayke aan, omdat ze iets voor t huis hoorde. Wat ze hoorde was een verkleumde Kiwi die een hol voor zichzelf aan het graven was op zoek naar beschutting :(:
Afbeelding
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Contacteer:

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

Boomer kreeg op dag 1 een glas op z'n kop en op dag twee viel de baas bovenop hem.

Elco heeft z'n staat tussen de deur gehad. Verder heb ik heel vaak op pootjes gestaan en over staartpluimen gereden met de bureaustoel. Het aantal keren dat Elco of Gait een trap tegen de lijn gehad hebben kan ik niet eens meer bijhouden. Lopen ze te dicht bij of vlak achter me terwijl ik de deur open doe of dat soort ongein. Ze nemen me gelukkig nooit iets kwalijk
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Paisley schreef:Kiwi denkt voortdurend dat ik dr vanalles aandoe. Zelfs in volle vaart achteromkijkend een veerooster inrennen is mijn schuld.

Ik heb haar trouwens wel 1 keer iets onvergeeflijk aangedaan. In de winter ben ik haar savonds vergeten binnen te halen. Om een uur of 5 sloeg Mayke aan, omdat ze iets voor t huis hoorde. Wat ze hoorde was een verkleumde Kiwi die een hol voor zichzelf aan het graven was op zoek naar beschutting :(:
:80: :LOL: :LOL: Meerdere keren gehad.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Paisley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie

Ongelezen bericht door Paisley »

bouvierpoedel schreef:
Paisley schreef:Kiwi denkt voortdurend dat ik dr vanalles aandoe. Zelfs in volle vaart achteromkijkend een veerooster inrennen is mijn schuld.

En jou honden zeggen dan ook niets?

Mayke zou na een half uur moord en brand staan schreeuwen, om vervolgens toch maar te besluiten om níet binnen te komen als ik de deur opendoe. Maar Kiwi belijdt haar lot in stilte, arm ding.
Ik slaap op de begane grond, zo'n 3 meter van mn voordeur vandaan. En toch heb ik niets gehoord.
Afbeelding
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Paisley schreef:
bouvierpoedel schreef:

En jou honden zeggen dan ook niets?

Mayke zou na een half uur moord en brand staan schreeuwen, om vervolgens toch maar te besluiten om níet binnen te komen als ik de deur opendoe. Maar Kiwi belijdt haar lot in stilte, arm ding.
Ik slaap op de begane grond, zo'n 3 meter van mn voordeur vandaan. En toch heb ik niets gehoord.
Nee die buiten gesloten zijn niet maar die binnen zitten soms wel.
Ooit heel lang geleden in de ochtend vroeg met de honden naar buiten en schuif zo mijn Shih met de achterdeur aan de kant , Beest helemaal vernikkelt en stijf van de kou.
Ook wel 3 x met een bouvier en 1 x met een poedel gebeurt. Maar pas ben ik ook buiten gesloten door mijn poedel. Had de voordeur even open laten en die werd dichtgesprongen door mijn poedel . Moest ik het bijkeuken dak op klimmen via de schutting en zo het slaapkamer raam in proberen te wurmen . :engel:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Floortje
Zeer actief

Ongelezen bericht door Floortje »

bouvierpoedel schreef:

Dit doe ik ook regelmatig.
Tineke
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Tineke »

Ik heb ooit een bal keihard tegen Sien aangetrapt omdat ze precies naar voren kwam terwijl ik dacht de bal weg te schoppen zodat zij hem kon gaan halen. Ook heb ik een keer direct bij aanvang van de wandeling een bal voor haar weggegooid die in een boom terecht kwam en daardoor onbereikbaar voor haar werd. Ik kreeg hem er ook niet uit dus de frustratie van haar kant was groot. Ook heb ik Luus haar velletje tussen de sluiting van haar tuig gedaan en zijn de nodige tenen geraakt door erop te stappen :mrgreen: :mrgreen:
Afbeelding
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.

https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Gelukkig valt het allemaal in het niet bij die knul die op zijn chihuahua viel :oeps:
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

Buitensluiten heb ik ook wel eens gedaan, maar gelukkig niet een hele nacht. Amoz en Taartje laten wel van zich horen als ze buiten zijn en naar binnen willen, maar Mila en Amy niet. Dus toen Amy een tijdje geleden 's avonds laat opeens wat aan het drentelen was, dacht ik dat ze misschien even moest plassen en liet haar in de tuin. Vlak daarna ging de telefoon en belde een vriendin :oeps: Nou ja, zo'n 45 minuten later dacht ik opeens: waar is Amy eigenlijk? Zat ze daar heel beteuterd en verkleumd voor de achterdeur te wachten :cry:
Met Mila is het me lang geleden ook wel eens overkomen, maar toen was het overdag en niet zo koud, dus dat vond ik minder zielig :mann:

Ik heb ook wel eens katten per ongeluk een hele dag in de gangkast opgesloten.

Ik ben ook een keer samen met het traphekje bovenop Taartje gevallen, heb geregeld op poten gestaan en al minstens honderd keer de bal tegen Mila's kop geschopt of een stok die ik wilde weggooien zo recht in haar snoet gemept of bovenop haar gegooid. Maar ik geloof dat ze het me allemaal wel vergeven hebben, ze rennen in ieder geval nog niet hard weg als ik eraan kom.
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

Toen ik Tanja net een paar dagen had heb ik haar zowat verzopen toen ik haar uit de sloot wilde halen.
Was haar al een poosje kwijt nadat ze in paniek weg was gehold voor een hond, waar ze eerst mee speelde, die blafte naar een andere hond.
Bleek dat ze in een sloot was gesprongen, gelukkig had iemand dat gezien. Anders was ze er misschien niet meer geweest. Ze kon niet op eigen kracht eruit komen omdat ze onder een struikje in het water lag.
Had haar bij haar bandje vast en toen duvelde ik zelf half die sloot in, dus toen duwde ik haar kopje onder.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”