Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
sbientje schreef:joh das er zo af, lekker laten zitten. Ik dacht die halve hond is blauw. Paar stippies
Ik hoop dat het er snel af is.Het meeste zit onder z'n poten en op z'n tong .
onder zn poten is het sowieso snel weg denk ik, en op zijn tong vast ook
Als je nou dagelijks even een verslag schrijft voor nieuwsgierig hondenforum.. idee?
sbientje schreef:joh das er zo af, lekker laten zitten. Ik dacht die halve hond is blauw. Paar stippies
Ik hoop dat het er snel af is.Het meeste zit onder z'n poten en op z'n tong .
onder zn poten is het sowieso snel weg denk ik, en op zijn tong vast ook
Als je nou dagelijks even een verslag schrijft voor nieuwsgierig hondenforum.. idee?
Ri@ schreef:
De poten zijn op de plek van de inkt kortharig. En gelukkig niet tot de oksel maar vooral onder de voet en op de voet en een stukje naar boven. En ik zag in z'n hals en op zn wang ook een plekje. maar dat valt niet zo op want daar is z'n haar lang.
Ik laat het maar slijten
Ik vind het wel kunstig, ik zou zijn nagels er blauw bij lakken.
Ri@ schreef:
De poten zijn op de plek van de inkt kortharig. En gelukkig niet tot de oksel maar vooral onder de voet en op de voet en een stukje naar boven. En ik zag in z'n hals en op zn wang ook een plekje. maar dat valt niet zo op want daar is z'n haar lang.
Ik laat het maar slijten
Haha ooops! Ik zou het inderdaad laten slijten. Zal vast snel genoeg gaan!
Ik vind dit wel een van de leukste topic-titels sinds tijden.
Als het niet afgeeft en geen kwaad kan? Lekker laten zitten. Je zal alleen wel erg vaak tekst en uitleg moeten geven. Goed voor je sociale contacten.