Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Soms moet je dingen niet willen zien.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

DesireeB
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
Aantal honden: 3
Contacteer:

Soms moet je dingen niet willen zien.

Ongelezen bericht door DesireeB »

NAv het tipic van Dagmar zat ik op ikzoekbaas te kijken.

Zie ik daar ineens een zoon van Droef voorbij komen.
https://ikzoekbaas.dierenbescherming.nl ... alkmaar-eo
Afbeelding
Afbeelding

Tijdje terug stond hij al op een facebook pagina, maar inmiddels hebben ze hem dus naar het asiel gebracht. Een aantal mensen hebben het verhaal mogelijk wel (deels) kunnen volgen. Terug naar de fokker is geen optie. Dit was een oeps nest bij Droef zijn vorige eigenaar en de teef was daar ivm vakantie aan het logeren. Ze wisten niet dat ze loops was en zo geschiede. De pups zijn uiteindelijk met 8 weken allemaal door een ander (bevriende/samenwerkende fokker van Droef zijn vorige eigenaar) overgenomen ivm ernstige buren ruzie en door hem zijn ze dus allemaal geplaatst. Ik heb toen al enorm getwijfeld over een dochter van Droef.
Maar nu zie ik dit dan weer, ik moet gewoon echt niet kijken naar honden. Ik wil hierna geen bulldog meer(ondanks dat ik het nog steeds een moeilijk idee vind). En ondertussen lijkt het me gewoon speciaal(leuk) om er een kind van hem bij te hebben. Dus nu slaat de twijfel weer enorm toe...

Echt ik had dit gewoon nooit moeten zien. :ugh:
Afbeelding
My heart will always wear the pawprints left by you.
Biothane
WashBar
bram en thijs
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
Aantal honden: 0

Re: Soms moet je dingen niet willen zien.

Ongelezen bericht door bram en thijs »

Ja, ja. En nu?
AfbeeldingAfbeelding
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

:engel: Hij is wel beter gebakken dan z'n vader.

Twee reuen van dat type zou ik niet aan beginnen.
mosquito1980
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mosquito1980 »

Ziet eruit als een vrolijke lomperd :mrgreen:
sjm
Zeer actief

Ongelezen bericht door sjm »

dagmar88 schreef::engel: Hij is wel beter gebakken dan z'n vader.

Droef inruilen dan? Jonger exemplaar, kan weer een tijdje mee.
dagmar88
Zeer actief

sjm schreef:

Ligt er aan wie beter bij het tapijt past.

Jaren terug zat er een vol zusje van charlie in het asiel, lang ook, twee druppels water en hetzelfde karakter.
Oh wat deed dat zeer.
DesireeB
Zeer actief
Contacteer:

Haha, de moeder is ook een totaal ander type dan Droef. Dat verklaard al een hoop.
Als zijn zoon net als Droef heel makkelijk is dan zou ik niet zoveel angst hebben voor 2 reuen bij elkaar, daarbij is zoon dus al gecastreerd ook inmiddels.

Dit is de moeder trouwens.
Afbeelding
Afbeelding

In mijn ogen niet echt een bulldog, maar ik weet wie haar ouders zijn en haar nest genoten zijn wel echte brede bullen. Dit is gewoon een andere uiterste in dat nest geweest.

Maar goed ik blijf gewoon bij mijn besluit, er komt geen bulldog meer. Ook niet omdat het een zoon van Droef is.
Afbeelding
Biothane
WashBar
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

Zou idd geen 2 reuen van dit kaliber bij elkaar zetten. Dat gaat zeer waarschijnlijk op een moment fout. Helaas. In elk geval een zeer goede reden om het gewoon echt niet te doen. Hoe moeilijk ook
DesireeB
Zeer actief
Contacteer:

dagmar88 schreef:
sjm schreef:

Ligt er aan wie beter bij het tapijt past.

Jaren terug zat er een vol zusje van charlie in het asiel, lang ook, twee druppels water en hetzelfde karakter.
Oh wat deed dat zeer.
Dat is dus een beetje het gevoel wat ik erbij heb. Ik heb al getwijfeld toen dat net een paar weken oud was, en nu zie ik dan dit weer.
Maar verstand zegt gewoon dat ik het mezelf gewoon niet aan moet doen, de mogelijkheid dat ik weer een ongezonde hond heb is er wel namelijk, ondanks dat inmiddels een paar pups helemaal goed gekeurd zijn met a heupen en prima ellebogen en geen oogproblemen etc etc. Ik durf het gewoon niet meer.
Afbeelding
Biothane
WashBar
laeken
Zeer actief

Ongelezen bericht door laeken »

Ik snap je wel hoor. Ik weet dat er ook een dochter van Bas in Nederland is. Ik hoef echt geen 3 honden en eigenlijk ook geen twee teven maar als ik wist dat ze in het asiel zat was de denk ik toch de mijne. Gewoon omdat het Bas in een ander jasje is en ik dat emotioneel toch voel.
Afbeelding
DesireeB
Zeer actief
Contacteer:

laeken schreef:Ik snap je wel hoor. Ik weet dat er ook een dochter van Bas in Nederland is. Ik hoef echt geen 3 honden en eigenlijk ook geen twee teven maar als ik wist dat ze in het asiel zat was de denk ik toch de mijne. Gewoon omdat het Bas in een ander jasje is en ik dat emotioneel toch voel.
Je verwoord heel mooi wat ik bedoel. Dat is het vooral.
Tuurlijk voel ik me aangetrokken tot bullen, dus als ik online eens aan het loeren ben klik ik die sneller aan dan een willekeurige andere hond. Deze reu herkende ik ook meteen als zoon van Droef, mede omdat hij een paar maanden terug nog op facebook stond en ook toen herkende ik hem direct en heb ik het bij de fokker nagevraagd. Bij een onbekende bulldog, vind ik het soms sneu, of plaatjes van honden maar dan heb ik nog niet het gevoel van de MOET ik hebben. Maar een zoon van je eigen hond dat voelt toch heel anders. Ergens voel ik me zelfs nog verantwoordelijk ook, ondanks dat die nest al verwekt is voor ik Droef had.

Ik weet nu ook wel dat ik zeker niet moet gaan fokken. Sowieso het afscheid van pups al en die enorme verantwoordelijkheid zou ik niet trekken denk ik.
Afbeelding
Biothane
WashBar
dagmar88
Zeer actief

Dees en Maylo schreef: Ik weet nu ook wel dat ik zeker niet moet gaan fokken. Sowieso het afscheid van pups al en die enorme verantwoordelijkheid zou ik niet trekken denk ik.
:mrgreen: Het is heerlijk zo'n nest, en na een week of negen ook heerlijk dat ze de deur uit zijn en je op de bank neer kunt ploffen.

Het is jammer dat die vorige eigenaar van droef er zo'n potje van heeft gemaakt. Moeder is wel heel aantrekkelijk.
Als een hond echt niet kan/past heb ik geen twijfel :engel: Als je denkt dat ze samen kunnen zijn twee bullen wel heel leuk.
DesireeB
Zeer actief
Contacteer:

dagmar88 schreef:
Dees en Maylo schreef: Ik weet nu ook wel dat ik zeker niet moet gaan fokken. Sowieso het afscheid van pups al en die enorme verantwoordelijkheid zou ik niet trekken denk ik.
:mrgreen: Het is heerlijk zo'n nest, en na een week of negen ook heerlijk dat ze de deur uit zijn en je op de bank neer kunt ploffen.

Het is jammer dat die vorige eigenaar van droef er zo'n potje van heeft gemaakt. Moeder is wel heel aantrekkelijk.
Als een hond echt niet kan/past heb ik geen twijfel :engel: Als je denkt dat ze samen kunnen zijn twee bullen wel heel leuk.
Dat denk ik inderdaad. Droef zelf is heel makkelijk. Reu of teef maakt hem echt niks uit, ras ook niet, al vind hij een potje beuken dan wel weer leuker dan met een chihuahua zonder lichamelijk contact te spelen. Wat dat betreft heb ik weinig angst. Zelf vind ik moeders niet de mooiste maar het heeft wel voor leuke (9 niet geplande :80: ) pups gezorgd.
Als het verhaal wat er bijstaat klopt is het een kopie van Droef, en dan denk ik dat het een super gezellig duo zal zijn.

Maar goed, verstand zegt nog steeds iets anders als gevoel. Vriend houdt me nog wel tegen want die wil het nu gewoon nog niet. Eerst het huis opknappen en dan pas wat erbij maar hij is wel overtuigd dat het een aantrekkelijke hond is om te zien. Ook hij vind hem nog beter geslaagd dan zijn vader(hij heeft Droef zelf uitgekozen op basis van foto's). :mrgreen:
Afbeelding
Biothane
WashBar
Sandra&co

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Het is niet de knapste thuis ( :LOL: ) maar volgens mij zit er een vreselijk jolig karakter in. Als(!) ik een bull zocht, zou ik het wel weten ;)
DesireeB
Zeer actief
Contacteer:

Sandra&co schreef:Het is niet de knapste thuis ( :LOL: ) maar volgens mij zit er een vreselijk jolig karakter in. Als(!) ik een bull zocht, zou ik het wel weten ;)
Ik vind hem knap, ook als ik niet bevooroordeeld was. :pffff: En daarbij denk ik dat hij samen met Droef vreselijke leuke grappen kan uithalen. Als hij het karakter van Droef heeft komt er van serieus zijn denk ik weinig. :engel:
Afbeelding
Biothane
WashBar
DesireeB
Zeer actief
Contacteer:

Ondertussen is vriend een beetje aan het bijtrekken en ziet wel voordelen van een zoon van Droef ipv een wetterhoun pup zodra de klussen in huis gedaan zijn.
Soms is vriend best lief. :I:
Scheelt ook dat hij Droef wel erg leuk vind, zolang hij er maar niks mee moet en hij alleen in huis lekker gek met ze mag doen.

Hij gaat er eens goed over nadenken of hij het wel of niet wil. Wie weet wat daar uit komen gaat.
Afbeelding
Biothane
WashBar
Paisley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Paisley »

Een hond kan wel heel makkelijk zijn met andere honden buiten, maar dat is andere koek dan huis en haard delen. Ik zou er niet aan beginnen.
Afbeelding
Domor
Zeer actief
Mijn ras(sen): Peruvian Doodle
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Domor »

De hond is nu ruim een jaar. Dus als je op ziet tegen de medische kosten zou je hem ook kunnen laten röntgenen om een goede indicatie te krijgen. Mocht het echt stuk zijn, dan kan je alsnog besluiten het niet te doen en dan "sponsor" je de uitslag aan het asiel, zodat zij een uitgebreid mogelijk verhaal hebben om alsnog een plaatsje voor hem te zoeken. En anders heb je in ieder geval een indicatie wat er wel en waarschijnlijk niet in de toekomst aan zit te komen.
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

Paisley schreef:Een hond kan wel heel makkelijk zijn met andere honden buiten, maar dat is andere koek dan huis en haard delen. Ik zou er niet aan beginnen.
Idd buiten probleemloos met andere reuen wil niet zeggen thuis ook. En is z’n zoon net zo relaxt, niet nu maar ook straks als hij volwassen wordt over een jaar of 2. En wil en kun je dan scheiden indien noodzakelijk.
laeken
Zeer actief

Paisley schreef:Een hond kan wel heel makkelijk zijn met andere honden buiten, maar dat is andere koek dan huis en haard delen. Ik zou er niet aan beginnen.

Eens! Guus is buiten tegen alles en iedereen aardig. Met Bas heeft hij soms wel wat strijd omdat zij hem niet serieus wenst te nemen. Guus wil de bank wel eens verdedigen. Zeker als wij erop zitten en wat eten. Dan gromt hij flink tegen Bas en krijgt hij effe te horen van ons dat hij normaal moet doen. Doet dat dan ook. Kan me voorstellen dat een ander reutje op dat moment ook zijn punt wil zetten en dan gaan ze toch kibbelen. Dat terwijl hij buiten nooit zijn punt maakt en alles wel best vindt.

Weet trouwens niet hoe serieus hij is want Bas neemt hem totaal niet serieus. Die springt recht op hem af de bank op als hij loopt te grommen en dreigen. Dan kijkt hij effe heel intens en is het toch meteen ook wel weer goed.
Afbeelding
DesireeB
Zeer actief
Contacteer:

Heavy schreef:Schreef jij laatst niet iets over Droef die je bijna niet kon houden ? Gaat dat met 2 wel lukken denk je ?
Oh nee herstel je schreef 9 januari dat Droef een hond beet die naar hem uitviel . Hoe kan je dan schrijven dat hij leuk is met reuen en teven?
Nou die hond haalde dus uit naar Droef, en ja dat was mijn fout. Droef liep los en had die hond niet herkend en ook niet gezien dat hij aan een flexlijntje liep. Dus ja Droef hapte terug terwijl die hond bij Droef aan zijn nek hing(en ondertussen kreeg Droef nog een flinke schop van de eigenaar van de aangelijnde hond). Droef heeft geen enorme drive en ik houdt hem prima aan de riem.
Afbeelding
Biothane
WashBar
DesireeB
Zeer actief
Contacteer:

laeken schreef:

Eens! Guus is buiten tegen alles en iedereen aardig. Met Bas heeft hij soms wel wat strijd omdat zij hem niet serieus wenst te nemen. Guus wil de bank wel eens verdedigen. Zeker als wij erop zitten en wat eten. Dan gromt hij flink tegen Bas en krijgt hij effe te horen van ons dat hij normaal moet doen. Doet dat dan ook. Kan me voorstellen dat een ander reutje op dat moment ook zijn punt wil zetten en dan gaan ze toch kibbelen. Dat terwijl hij buiten nooit zijn punt maakt en alles wel best vindt.

Weet trouwens niet hoe serieus hij is want Bas neemt hem totaal niet serieus. Die springt recht op hem af de bank op als hij loopt te grommen en dreigen. Dan kijkt hij effe heel intens en is het toch meteen ook wel weer goed.
In huis is Droef tot nog toe makkelijk naar andere honden. Droef zijn vriend( een pittige hond die buiten zelf niet met alles samen kan) die gaan prima hier samen. Die komt hier af en toe langs. Maar ook teven gaat prima hier in huis.
Afbeelding
Biothane
WashBar
DesireeB
Zeer actief
Contacteer:

Domor schreef:De hond is nu ruim een jaar. Dus als je op ziet tegen de medische kosten zou je hem ook kunnen laten röntgenen om een goede indicatie te krijgen. Mocht het echt stuk zijn, dan kan je alsnog besluiten het niet te doen en dan "sponsor" je de uitslag aan het asiel, zodat zij een uitgebreid mogelijk verhaal hebben om alsnog een plaatsje voor hem te zoeken. En anders heb je in ieder geval een indicatie wat er wel en waarschijnlijk niet in de toekomst aan zit te komen.
Sowieso, elke hond die hier in de toekomst komt wordt geröntgend(vanaf een jaar). Zodat ik er op tijd bij ben als er wel wat is. Medische kosten is niet zo zeer waar ik tegen opzie, het is meer de zorg waar ik tegen op zie en meer moeite mee heb. Vandaar dat een bulldog eigenlijk van mijn lijstje af is, maar een zoon van Droef brengt me nu vreselijk aan het twijfelen.
Afbeelding
Biothane
WashBar
laeken
Zeer actief

Nanna schreef:
Dees en Maylo schreef: een zoon van Droef brengt me nu vreselijk aan het twijfelen.
Bij twijfel niet doen.
Die vindt heus wel een gouden mand. Je kunt je niet alles op de hals halen en wat als het straks niet gaat met twee bullenreuen in huis, dan moet ie wéér verhuizen... :ugh:

Maar misschien is het geen schuldgevoel, plichtgevoel of wat dan ook maar gewoon een enorme toevoeging op welke andere hond dan ook. Als ik de dochter van Bas kan krijgen dan komt ze ook tegen beter weten in. Ze is al 10 stappen voor op welke hond dan ook OMDAT ze de dochter van Bas is. Dat is een sentimentele zaak en omdat Bas super speciaal voor mij is is haar dochter dat meteen ook al. Wat voor hond ze ook is en hoe ze ook is.

Ik snap dus echt heel goed wat deze hond doet en waarom deze hond juist alle voorgenomen beslissingen weg vaagt. Juist een zoon van je hond uit het asiel halen en dan vader en zoon hebben kan boven elke vorm van verstand staan en ook echt een toegevoegde waarde hebben op het houden van honden. Ik heb liever de dochter van Bas dan welke andere hond ook. Omdat het de dochter van een van mijn huidige honden is.
Interessant om te zien of ze hetzelfde zijn. Hoe ze met elkaar omgaan door de overeenkomsten etc. En hij zit al in je hart voor je hem gezien hebt omdat zijn vader in je hart zit.
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Heavy schreef: Oh dat begrijp ik ook wel . Maar dat zijn emotionele gevoelens . Soms is het beter om je verstand boven je gevoel te zetten :wink:
:LOL:

Daar draait het plezier in een hond toch om?
DesireeB
Zeer actief
Contacteer:

laeken schreef:
Nanna schreef:
Dees en Maylo schreef: een zoon van Droef brengt me nu vreselijk aan het twijfelen.
Bij twijfel niet doen.
Die vindt heus wel een gouden mand. Je kunt je niet alles op de hals halen en wat als het straks niet gaat met twee bullenreuen in huis, dan moet ie wéér verhuizen... :ugh:

Maar misschien is het geen schuldgevoel, plichtgevoel of wat dan ook maar gewoon een enorme toevoeging op welke andere hond dan ook. Als ik de dochter van Bas kan krijgen dan komt ze ook tegen beter weten in. Ze is al 10 stappen voor op welke hond dan ook OMDAT ze de dochter van Bas is. Dat is een sentimentele zaak en omdat Bas super speciaal voor mij is is haar dochter dat meteen ook al. Wat voor hond ze ook is en hoe ze ook is.

Ik snap dus echt heel goed wat deze hond doet en waarom deze hond juist alle voorgenomen beslissingen weg vaagt. Juist een zoon van je hond uit het asiel halen en dan vader en zoon hebben kan boven elke vorm van verstand staan en ook echt een toegevoegde waarde hebben op het houden van honden. Ik heb liever de dochter van Bas dan welke andere hond ook. Omdat het de dochter van een van mijn huidige honden is.
Dank u!

Even een kleine nuance nog. Ik heb Baco een paar maanden terug dus al op facebook zien staan, toen gaven ze al aan hem te herplaatsen. Op dat moment was hier echt geen sprake van nog een hond omdat alle zorg naar Droef ging die toen met zijn ellebogen zat. Volgens mij was de operatie net gepland of net geweest. En uiteraard gaat Droef op dat moment voor alles. Toen had ik er dus minder moeite mee, maar nu is er eigenlijk niks wat me tegenhoud.

Toen dit nest een paar weken oud was heb ik ook vreselijk getwijfeld en hier ook advies gehad waarom wel en niet. O.a dat Droef nog niet volledig volwassen was etc etc. Inmiddels kan ik wel zeggen dat hij in omgang wel aardig volwassen is en ook naar andere honden toe. We zijn meer als een jaar verder nu, ondertussen heb ik me meer gericht op de wetterhoun. Een reu wel te verstaan, welke ik dan als pup zou willen. (zijn sowieso weinig herplaatsers van). Die wetterhoun reu zou hier komen zodra we in huis de klussen af hebben, zo rond eind 2018 hadden we bedacht om dan klaar te zijn en open te staan voor een pup.

Dus ja uiteindelijk is het de bedoeling dat er hier wel een reu bij komt maar dat was dan een ander ras en vanaf pup. En toen zag ik Baco en begon ik dit topic, eigenlijk voornamelijk om mijn gedachte hierover te uiten.
Afbeelding
Biothane
WashBar
DesireeB
Zeer actief
Contacteer:

dagmar88 schreef:
Heavy schreef: Oh dat begrijp ik ook wel . Maar dat zijn emotionele gevoelens . Soms is het beter om je verstand boven je gevoel te zetten :wink:
:LOL:

Daar draait het plezier in een hond toch om?
En dat gaat ook zo lekker makkelijk. :ugh: En ja ik ben zo'n iemand die kiest en doet op gevoel. Ook als verstand wat anders zegt. Soms is dat pech maar tot nog toe ben ik met elke hond gelukkig geweest die ik heb gehad. En daar draait het voor mij om. En dat geldt wel voor meer dingen. Soms ga je daardoor op plat op je bek en leer je er wat van.
Afbeelding
Biothane
WashBar
Emma
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.

Ongelezen bericht door Emma »

Het is een mooie hond.
De moeder ook trouwens, misschien zit daar wat boxer doorheen? Vind het net een wat gekker snuitje dan bijvoorbeeld Amerikaanse bulldog.

De zoon van droef ziet er wel een stuk drukker en wat groter (?) Uit dan droef. Ook wel een stukje sterker. Droef ziet er wat rustiger en relaxter uit.
Maar dat kan ook de leeftijd zijn.
Twee bulldog reuen aan de riem, waarvan 1 er misschien wel erg druk en onbezonnen (?) Is, lijkt me wel een hele handvol met uitlaten.

Maar jij kan die inschatting het beste maken. Droef lijkt mij ook wel makkelijk, vanaf een foto :engel: , maar zijn zoon kan natuurlijk een heel ander karakter hebben.
Maar het is een mooie. :lol1:
En als je toch al een hond erbij wilt. . .
veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Ongelezen bericht door veertje »

Nanna schreef:
Bij twijfel niet doen.

Dan had ik nu geen 2 honden gehad als ik bij twijfel het niet zou doen. Finn was niet gepland en Tess ook niet, twijfels, beren op de weg overal. En nu ben ik alleen maar heel blij dat ik het gewoon gedaan heb en mijn gevoel boven al die verstandelijke twijfels heb laten gaan :wink:

Wat in deze goed is om te doen weet ik niet. Willen jullie alleen een hond erbij of willen jullie per se een wetter? In dat laatste geval zou ik wachten. Zo ging het hier met Mika (Joia). Zoveel twijfels of ze zou blijven, maar ik wilde zo graag een groenendaeler dat ik toch besloot haar niet te houden.
DesireeB
Zeer actief
Contacteer:

Emma schreef:Het is een mooie hond.
De moeder ook trouwens, misschien zit daar wat boxer doorheen? Vind het net een wat gekker snuitje dan bijvoorbeeld Amerikaanse bulldog.

De zoon van droef ziet er wel een stuk drukker en wat groter (?) Uit dan droef. Ook wel een stukje sterker. Droef ziet er wat rustiger en relaxter uit.
Maar dat kan ook de leeftijd zijn.
Twee bulldog reuen aan de riem, waarvan 1 er misschien wel erg druk en onbezonnen (?) Is, lijkt me wel een hele handvol met uitlaten.

Maar jij kan die inschatting het beste maken. Droef lijkt mij ook wel makkelijk, vanaf een foto :engel: , maar zijn zoon kan natuurlijk een heel ander karakter hebben.
Maar het is een mooie. :lol1:
En als je toch al een hond erbij wilt. . .
Zowel vader als moeder zijn echt forse oldies, ook de nest genoten zijn fors met een flinke kop erop. Droef is heel relaxed maar kan ook vreselijk druk doen hoor. 3 honden aan de lijn loop ik nu ook wel eens mee,Droef zijn vriendje welke wel een stuk feller is op andere honden laat ik ook uit. Dus ja dan sta je even met 3 honden waarvan er dus 1 flink uitvalt. Tot nog toe lukt dat prima. Droef is voor een oldie best aan de maat en ik merk vaker dat mensen het verkeerd inschatten vanaf foto's of veel kleiner of veel groter. Droef heeft zelf een schoft van 55 cm.
Afbeelding
Biothane
WashBar
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”