Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik had ff een vraagje rob en ik willen van de zomer met de hond ergens gaan camperen, hier in nederland.
Weet iemand toevallig nog een leuke camping waar het een beetje hondvriendelijk is en waar we dus ook met de honden op pad zouden kunnen gaan?
De beste mensen hier op aarde, dat zijn de honden en de paarden.
massam schreef:je kunt die arke-reisgids voor honden gaan halen, daar staat best veel in
ja klopt ik heb hem ook maar die bungalows zijn best duur en dat is moeilijk op te brengen als 17 en 18-jarige jongen en tentje is naar ons idee dan gewoon wat leuer we zijn toch meer op stap dan dat je in je bungalowtje zit
Noord Groningen, Zoutkamp camping De Rousant. Hondvriendelijk eindeloos lopen in het Lauwersmeergebied.
Er is een speciaal hondenstrand.
En Schiermonnikoog is vlakbij en daar mogen de honden los op het strand.
sam en zijn vriendin de herder whoopy hebben de grootste schik gehad!
was volgens mij niet echt duur, maar wij zijn 4 dagen wezen logeren daar bij vrienden dus de echte prijs weet ik niet. je kunt wel zo'n boek aanvragen, heel mooi en veel info
sam en zijn vriendin de herder whoopy hebben de grootste schik gehad!
was volgens mij niet echt duur, maar wij zijn 4 dagen wezen logeren daar bij vrienden dus de echte prijs weet ik niet. je kunt wel zo'n boek aanvragen, heel mooi en veel info
Het ziet er wel heel erg leuk uit hoor die blauwe meer thnx