Dat wordt even behelpen en Dirk mankeert niets.

Als dit nu meteen alles is voor 2018

Moderator: moderatorteam
bouvierpoedel schreef:Je hebt nu een gips klauw om terug te rammen.
Haha heel veel he, broek dichtdoen schoenen vastmaken heel veel kleine dingetjes die anders normaal zijn, al gaat het nu met gips beter omdat het niet meer zo zeer doet en wijsvinger en duim kan ik nog wel gebruiken gelukkigTamara81 schreef:Hahaha, ja, ik had mijn spullen al gepakt voor de reis voordat ik las dat je het niet serieus meendebilly schreef: Bijna Tamaraik dacht je staat er al
![]()
Ja mijn rechterhand dus effe aanpassen, maar het gaat wel hoor en een beetje makkelijk eten![]()
Och, rechterhand. Dat wordt even aanpassen inderdaad. Je merkt dan pas hoeveel je eigenlijk met je dominante hand doet, als je het even niet kunt gebruiken. Ik heb het ook eens in het gips gehad. Binnen twee weken kon ik al best veel met mijn linker hand (behalve schrijven:)).
Beterschap
Dank jewolvster schreef:Oei! Flinke klap met een koppig beest.
Beterschap!
Dank jeBudkes schreef:Schikt het morgenmiddag om 4 uur? PB het adres maar even.![]()
![]()
![]()
Maar das mooi ellendig. Sterkte met behelpen de komende tijd.
Dank je en qua naam past hij alvast wel bij je duolaeken schreef:Dirk ophalen....yessss hahaha.
Wat erg! Dat moet een beste botsing geweest zijn. Ai.....
Haha Dirk vindt dat zo leuk, maar Truus is een goeie want die wil ook niet lieverArline schreef:Dirk ophalen...? Kom eraaaaan![]()
Hier ook zo'n betonkop, kunnen ze tegen elkaar aanbeuken![]()
Beterschap. Flink onhandig je voorkeurshand
Haha Guus is dus net Truuslaeken schreef:Kwa naam wel maar Guus is echt al heeeeeel erg druk....Als dat al klikt dan stuiven er twee van die wervelwinden door ons huis en dan word ik gillend gek hahaha.
![]()
Hij ziet er niet zo uit maar Guus is echt een Jack Russel kwam gedrag. Hele dag spelen en activiteit, ipv plassen in de tuin meteen op jacht naar muizen. Vliegt achter alles wat beweegt aan en als hij een kat in de tuin ziet gaat de sirene aan. Tijdens wandelen is echt alles interessant dus hij stuift van links naar rechts. Dus daar hebben we al genoeg leven mee in de brouwerij. Soms zie ik Bas letterlijk balen en zuchten want die is juist de rust en luiheid in huis zelve.![]()
Een DJT erbij wordt dus huize gekte ten top
Ach joh,zie het als een leer momentje ene uh heb je er iets van geleerd?? Ik bedoel ik hoop het wel iets van tja dussssss Dirk zijn kop is harder ene Dirk is dus ook sneller. Beterschap in ieder geval.
Guus en Truus....leuk!billy schreef:Haha Dirk vindt dat zo leuk, maar Truus is een goeie want die wil ook niet lieverArline schreef:Dirk ophalen...? Kom eraaaaan![]()
Hier ook zo'n betonkop, kunnen ze tegen elkaar aanbeuken![]()
Beterschap. Flink onhandig je voorkeurshand![]()
Dank je en ja heel onhandig maar eigenlijk wel even goed voor mij, normaal doe ik altijd alles snel en nu moet ik het rustiger doen anders lukt het niet.![]()
Haha Guus is dus net Truuslaeken schreef:Kwa naam wel maar Guus is echt al heeeeeel erg druk....Als dat al klikt dan stuiven er twee van die wervelwinden door ons huis en dan word ik gillend gek hahaha.
![]()
Hij ziet er niet zo uit maar Guus is echt een Jack Russel kwam gedrag. Hele dag spelen en activiteit, ipv plassen in de tuin meteen op jacht naar muizen. Vliegt achter alles wat beweegt aan en als hij een kat in de tuin ziet gaat de sirene aan. Tijdens wandelen is echt alles interessant dus hij stuift van links naar rechts. Dus daar hebben we al genoeg leven mee in de brouwerij. Soms zie ik Bas letterlijk balen en zuchten want die is juist de rust en luiheid in huis zelve.![]()
Een DJT erbij wordt dus huize gekte ten topDie is veel drukker als Dirk en we hebben hier ook speelmomenten en rustmomenten anders werd ik ook gek
Haha nou het was een ongelukje, dus van geleerd ? weet het niet er kan altijd wat gebeuren tochMaltezers schreef:billy schreef:Gisteren met spelen was Dirk zijn kop harder als mijn pink, vandaag naar het ziekenhuis geweest en pink gebroken dus in het gips.![]()
Dat wordt even behelpen en Dirk mankeert niets.![]()
Als dit nu meteen alles is voor 2018![]()
Ach joh,zie het als een leer momentje ene uh heb je er iets van geleerd?? Ik bedoel ik hoop het wel iets van tja dussssss Dirk zijn kop is harder ene Dirk is dus ook sneller. Beterschap in ieder geval.