Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vrede aan tafel?
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: Vrede aan tafel?
oh dat zou ik ook totaal niet trekken nee. Mijn hond, dus ga je maar lekker ergens anders tegenaan bemoeien. Het is geen verzoek om de hond in de bench te laten, het is een bevel. Voeren idem dito, er wordt echt niet van tafel gevoerd, mijn honden schooien niet en dat wil ik ook graag zo houden. Daar heb ik best een paar ongezellige momenten voor over, dan is het maar duidelijk
Gelukkig is mijn familie heel redelijk en de meesten negeren de honden. Dat is prima voor mij, graag zelfs

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Hier is het Gerard die weer begonnen is om de honden te voeren.
Jammer was dat Tanja het uitkotste dus toen heb ik Gerard betrapt. Hij had een stuk ei gegeven.
Ik kwaad, ik zei: zie je wel, dat je wel voert. Hij: jij voert ze ook, jij geeft ze toch hun eten.
Ik: maar ze krijgen niks van mijn eten.
Had het al eerder door, want ze zijn ineens gaan bietsen. Deden ze eerst nooit. Maar Gerard zei toen dat hij ze niks gaf, al zei hij dat wel lachend en als hij lacht als hij ergens van beschuldigd wordt dan liegt hij.
Nu is hij dus betrapt. Hahaha.
Jammer was dat Tanja het uitkotste dus toen heb ik Gerard betrapt. Hij had een stuk ei gegeven.
Ik kwaad, ik zei: zie je wel, dat je wel voert. Hij: jij voert ze ook, jij geeft ze toch hun eten.
Had het al eerder door, want ze zijn ineens gaan bietsen. Deden ze eerst nooit. Maar Gerard zei toen dat hij ze niks gaf, al zei hij dat wel lachend en als hij lacht als hij ergens van beschuldigd wordt dan liegt hij.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Contacteer:
Aangezien hij het blijkbaar toch niet kan laten, zou ik dagelijks een snacks voor de hondjes bij z'n eten serveren. Mag hij dat aan ze gevengonnie schreef:Hier is het Gerard die weer begonnen is om de honden te voeren.

- Domor
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruvian Doodle
- Aantal honden: 1
En daarom werken we dus met slotjes bij grote boris. Het is achterlijk dat het nodig is, maar familie is niet te vertrouwen en hij pakt ze echt.blondie schreef: Op kerstavond liet hij hem namelijk telkens uit de bench.. "jeetje, die hond kan gewoon zijn hok open maken.. met een grijns..".
-
- Zeer actief
Fotogravinnetje schreef:Aangezien hij het blijkbaar toch niet kan laten, zou ik dagelijks een snacks voor de hondjes bij z'n eten serveren. Mag hij dat aan ze gevengonnie schreef:Hier is het Gerard die weer begonnen is om de honden te voeren.
Tijdens het avondeten zitten ze in de bench, maar de rest van de dag eten we wanneer we willen dus hij eet vaak als ik net met een ander buiten ben. Hij voert ze als ik er niet bij ben. Linkmiechel.
Groetjes Gonnie.
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Contacteer:
Dan een bakje klaarzetten waaruit hij ze mag voerengonnie schreef:Fotogravinnetje schreef:Aangezien hij het blijkbaar toch niet kan laten, zou ik dagelijks een snacks voor de hondjes bij z'n eten serveren. Mag hij dat aan ze gevengonnie schreef:Hier is het Gerard die weer begonnen is om de honden te voeren.
Tijdens het avondeten zitten ze in de bench, maar de rest van de dag eten we wanneer we willen dus hij eet vaak als ik net met een ander buiten ben. Hij voert ze als ik er niet bij ben. Linkmiechel.
-
- Zeer actief
Gerard weet heus wel wat hij beter kan geven. Hij mag ze ook eten gaan geven, maakt mij niks uit. Hoef ik het niet te doen. Haha.Fotogravinnetje schreef:Dan een bakje klaarzetten waaruit hij ze mag voerengonnie schreef:Fotogravinnetje schreef:Aangezien hij het blijkbaar toch niet kan laten, zou ik dagelijks een snacks voor de hondjes bij z'n eten serveren. Mag hij dat aan ze gevengonnie schreef:Hier is het Gerard die weer begonnen is om de honden te voeren.
Groetjes Gonnie.
-
- Zeer actief
Ach, dat leek me niet zo'n goed idee, het was al fijn om elkaar weer eens in een huis te hebben. Daarbij deden we Aki in de bench omdat hij wat te druk werd, ter bescherming van de visiteCleva schreef:Ik zou hem naar zijn strot vliegen!

En na 2x mijn broer te hebben gewaarschuwd heeft Aki hem zelf laten weten dat wij niet voor niets waarschuwden

Daarbij komt dat mijn broer doet alsof hij niet bang is, maar eigenlijk vind hij honden wat eng. Voor Finn had hij heilig respect, maar die heeft hij dan ook IPO zien uitvoeren én Finn was een ander type. Niet zo jolig en mensen leuk vinden zoals Aki dat wel heeft, en Aki is een tikje kleiner.
Maar in Aki zit ook een bepaald trekje dat hij overheersend kan worden als mensen hem uitdagen en daar verkeek mijn broer zich op.
Dus ik hoefde mijn broer niet naar zijn strot te vliegen of boos te worden

En voor morgen maak ik me niet zo druk, het gaat al drie jaar prima op de manier waarop we het doen. En overigens ben ik dan wel strikter met hem met rust te laten als ik dat wil. Want ik denk dat er af en aan een stuk of 25 man gaan komen, dus moet je wel duidelijk zijn en blijven, naar de mensen toe om het voor Aki ook duidelijk te houden.
Heb het alleen over Aki, want Jol die gaat de visite toch wel uit de weg

-
- Zeer actief
Niet een keer in de bench gezet.. wat een fantastische hond is het toch 

- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Ah super! Mijn schoonvader is vandaag door Rani in zijn neus gebeten omdat hij haar chips uit zijn mond wilde voeren :p
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Vrede aan tafel?
Het is geen buitenstaander, hij ziet Rani als zijn jongste kleinkind. En ik zei nog kijk uit voor je neus.
Ik denk ook dat niemand anders dat durft, ik zou het iedereen afraden tenminste haha!
Ik denk ook dat niemand anders dat durft, ik zou het iedereen afraden tenminste haha!
-
- Zeer actief
Cleva schreef:
Ik ben hartstikke close met familie en vrienden maar met elkaars onderbroek in je bek te trap afrennen naar de kippensoep is wel een ander niveau.
Als ik op bezoek ga dan worden er kussens neer gelegd. Ze krijgen beide een aai over de kop en verder wens ik doodse stilte.

-
- Zeer actief
Bij Finn ging dat zo, maar meer ook omdat hij dat zelf ook graag deed, van een afstandje alles en iedereen bekijken. Bluf was weer een hond die graag bij mensen was, en Aki is ook zo. En het kan soms een drukke onstuimige draak zijn, maar hem kun je er maar beter bij betrekken dan is hij gewoon op zijn gemak en loopt zo af en aan naar iemand toe maar gaat ook rustig bij iemand liggen of zitten, of uit zichzelf eventjes in de bench liggen of op de bank.Cleva schreef: Als ik op bezoek ga dan worden er kussens neer gelegd. Ze krijgen beide een aai over de kop en verder wens ik doodse stilte.
Hij was gewoon voorbeeldig, we lieten iedereen achterom komen en eigenlijk had hij rap door dat het hoorde en werd er dus ook niet "gewaakt". Althans, hij ging wel telkens kijken wie er weer binnen kwam maar vloog niet blaffend op de mensen af, terwijl ik weet dat als het anders is hij dat wel doet.
Op een gegeven moment kwam hij de keuken in en een achternichtje kwam samen met hem binnen, kind was net zo groot als dat hij was, hand op zijn kop, haar moeder stond er ook van te kijken want die was er niet zeker van hoe ze op zo'n grote hond zou reageren, maar dat ging helemaal prima, vond dat zo mooi om te zien.
We waren helemaal trots op hem want het was écht wel druk binnen en buiten. Maar gewoon blij dat ook dit weer een herder is die je de pis niet lauw maakt en die met vreemden gewoon relaxed is.
Bluf was ook zo, en Finn kon het ook wel maar die wilde geen polonaise aan zijn lijf heel anders dan Bluf en Aki. En Jol zat in de trapkast.. door goede bekenden is zij wel aangehaald en zo dus ze zat niet geheel in een verdomhoekje, maar voor haar fijner om dat plekje te hebben.