Maar na medicijnen was dat weer weg en mijn hond was zoals bij jullie hond gewoon een gezond oudje. Ik heb het echter expres niet hier neergezet ergens omdat ik weet dat heel veel mensen zouden zeggen dat ze dit nooit gedaan hadden en dat we het op zijn beloop hadden moeten laten want: Te oud, te zwaar, enz. (die reacties kreeg in RL al genoeg)
Ik heb het wél gedaan en het enige waar hij last van heeft is dat hij nog minder ver wil lopen na de operatie. Na zo'n 10 minuten heeft hij er nu wel genoeg van, hij kan dan nog wel verder hoor maar gaat sjokken. Nu is hij altijd al een luie donder geweest en nu hij ouder word werk het niet echt mee
Ik wil dus eigenlijk zeggen dat je moet doen wat jullie willen. Niet wat andere mensen adviseren. Ik ga ook niet zeggen wat je moet doen, ik wilde alleen aangeven dat een operatie op zo'n leeftijd helemaal niet altijd het einde betekent of extreem zwaar/heftig hoeft te zijn. (En dan praat ik voornamelijk over de narcose enzo, aangezien ik geen idee heb hoe zwaar de operatie is)