Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hoe hondvriendelijk is Dordrecht?
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
Hoe hondvriendelijk is Dordrecht?
Zie vraag, voor degenen die in Dordt wonen of de stad kennen: is het een beetje leuk wonen met actieve honden? In de zin van losloopplekken, wandelingen vanuit de stad naar de omgeving etc.? Wat ik er zo van kon zien waren parken vaak aanlijngebied of zelfs verboden voor honden, maar dat kan een vertekend beeld geven natuurlijk.
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Re: Hoe hondvriendelijk is Dordrecht?
Ik heb er tot mijn 20e gewoond maar had toen geen hond. De wijk waar wij woonden ( Staart) ligt dichtbij de Biesbosch. En daar is het grotendeels aangelijnd, maar wel lekker wandelen.
Dan heb je nog de Elzen, dat is vanuit de wijk waar mijn vader woont ook dichtbij. Daar zijn grotere losloopgedeelten en is een heel mooie omgeving.
Verder is het volgens mij niet reuze hondonvriendelijk maar ook niet heel vriendelijk.
Dan heb je nog de Elzen, dat is vanuit de wijk waar mijn vader woont ook dichtbij. Daar zijn grotere losloopgedeelten en is een heel mooie omgeving.
Verder is het volgens mij niet reuze hondonvriendelijk maar ook niet heel vriendelijk.
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik vind Dordt tamelijk hondvriendelijk. Veel losloopgebieden in de buurt en een paar parken waar ze wel (gedeeltelijk) los mogen.
Qua hondenbelasting is de politiek bezig. je betaald je nu scheel
Qua hondenbelasting is de politiek bezig. je betaald je nu scheel

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaniël en JR met een te groot ego
- Aantal honden: 2
Ben een Dortse woon nu sinds een jaar in de Stadspolders hier achter ons ( nog geen 2 minuten lopen) langs de dijk is losloopgebied.
Hiervoor in de wijk Sterrenburg gewoond ( vlakbij Elzen) achter de Paardenmanege nieuw losloopgebied in de Elzen zelf niet overal meer.
Hiervoor in de wijk Sterrenburg gewoond ( vlakbij Elzen) achter de Paardenmanege nieuw losloopgebied in de Elzen zelf niet overal meer.
-
- Zeer actief
Dat lijkt dus mee te vallen. De genoemde wijken kende ik nog niet, maar goed om te weten dat die bij groengebied liggen. Bedankt voor de antwoorden