Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Goldendoodles zijn uit meerdere generaties kruisingen. De eerste kruising Golden x Poedel wordt teruggekruist met alleen Poedels zodat de Poedelvacht de overhand neemt.
Zo'n specifieke kruising vinden lijkt me lastig..
kees.groenendaal schreef:Vraag???
Vandaag heb ik een Goldenretriever gezien die gekruist was met een poedel (reu) deze had een hoogte van 50 cm en was half lang harig (geen krulhaar kleur roodbruinblond) Als ik de foto's zie van Golden doodles zijn deze een krullende harenmassa waarvan het gezicht nauwelijks te zien is door de krullen! Ik ben dus op zoek naar zo,n kruising. Wie kan mij helpen in mijn zoektocht. ik zoek een teef.??
Kees en Henneke
Ben je nu op zoek naar aan half langhaar xsing zonder baard en snor of 1 met langhaar met baard en snor.?
Eerste xsing poedel x golden geeft beide , kale en behaarde snuiten. Soms dan wil het nog wel dat de baard en snor later doorkomen met een 8 weken.
Waarom wil je een kruising als je daar de Golden-Retriever-vacht op wilt? Wat is er mis met een zuivere Golden? De vachten van golden- en labradoodles schijnen vaak erg onderhoudsintensief te zijn, veel meer dan van de zuivere rassen
Vandaag heb ik een Goldenretriever gezien die gekruist was met een poedel (reu) deze had een hoogte van 50 cm en was half lang harig (geen krulhaar kleur roodbruinblond) Als ik de foto's zie van Golden doodles zijn deze een krullende harenmassa waarvan het gezicht nauwelijks te zien is door de krullen! Ik ben dus op zoek naar zo,n kruising. Wie kan mij helpen in mijn zoektocht. ik zoek een teef.??
Kees en Henneke
Welkom
Je bent er van bewust dat je voor deze ''unieke'' kruising de hoofdprijs zal moeten gaan betalen.
Kees en Henneke
Ben je nu op zoek naar aan half langhaar xsing zonder baard en snor of 1 met langhaar met baard en snor.?
Eerste xsing poedel x golden geeft beide , kale en behaarde snuiten. Soms dan wil het nog wel dat de baard en snor later doorkomen met een 8 weken.
Nou, als je meerdere soorten in een nest hebt, wordt het tijd dat je even een Golden erbij scoort. Dus minder theoretische praatjes, maar hélp die mensen gewoon
Kees en Henneke
Nou, als je meerdere soorten in een nest hebt, wordt het tijd dat je even een Golden erbij scoort. Dus minder theoretische praatjes, maar hélp die mensen gewoon
Mooie Tess! En ze heeft wit, dat heb ik nog niet eerder gezien! Heeft ze nog meer dan alleen op haar borst? (Nu opeens zie ik het ook op de foto in je onderschrift...)
Soooof schreef:Mooie Tess! En ze heeft wit, dat heb ik nog niet eerder gezien! Heeft ze nog meer dan alleen op haar borst? (Nu opeens zie ik het ook op de foto in je onderschrift...)
Ja op de tenen van haar achterpoten. De ene wat meer dan de ander.