WatteMickie schreef:In een best wel hechte groep wordt een weekendje weg georganiseerd, leuk! Er is er eentje die een ander niet zo mag en dan zegt: "als zij meegaan, gaan wij niet mee". Is die antipathie echt zo erg dat je er een leuk weekend voor wilt laten schieten (wat ik niet geloof), of reken je er gewoon op dat je door bepaald overwicht toch wel je zin gaat krijgen? Beetje machtsmisbruik dus.
Fijn, zo de groep ontwrichten ...![]()
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Koekje voor het slapen gaan... en hoe krijg je dat?
Moderator: moderatorteam
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Re: Koekje voor het slapen gaan... en hoe krijg je dat?
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ohja, die felle donders natuurlijkbilly schreef:Ja hoor dat vinden ze zelf van welZamunda schreef:Dat hebben die stoere terriërs natuurlijk niet nodigbilly schreef:Haha slimmerd![]()
Hier doen we geen koekjes voor het slapen gaan.
, maar het kan zomaar een dingetje worden en ik wil geen spanningen om eten en ze krijgen regelmatig dingen maar nooit op vaste tijden of zo
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
Geweldig toch!? Hier wordt ook alles uit de kast gehaald hoor. Nap krijgt altijd om 20.00 uur "iets uit het kastje" (gewoon keukenkastje waar de bak met lekkerehondensnacks staat) En ja wij vergeten dat wel eens. Nou Napoleon vergeet dat niet. Hij gaat voor ons zitten en als we dan niet reageren zoals hij had gehoopt maakt hij geluid. Dat vonden wij wat minder dus dat moest zachter! Het commando zacht blaffen aanleren was voor Napoleon een grotere opdracht dan voor zijn voorgangers, maar hij is ook een heel stuk minder geduldig.
Maar nu kan hij dus een blaf laten zien zonder geluid
Het is zo'n leuk gezicht als hij echt alleen de blaf beweging maakt met zijn bek maar zonder geluid, dat je begrijpt dat we er ook vol intrappen als hij dat op een ander moment dan 20.00 uur doet
We zijn zooooo keihard voor hem he.
Ook als wij weggaan krijgt hij altijd een plakje Rodi worst op een oude keukenhandschoen, en als het kouder wordt buiten heeft hij altijd 'honger' als een paard. Dus daar komt meneer met zijn handschoen in de bek, gaat voor mij zitten en legt de handschoen neer. Op mijn vraag wat hij dan wil van mij gaat hij een blaf zonder geluid laten zien en wacht af haha. Als ik dan zeg; Ohh je wil een plakje worst? dan rent hij naar de keuken. Maar dan roep ik; Je vergeet je handschoen! en dan komt hij in volle vaart door de huiskamer, pakt zijn handschoen en rent naar zijn mand waar hij de handschoen netjes aan mij geeft zodat ik er een plakje worst op kan leggen. Wij vragen ons wel eens af; Wie is hier nu goed getraind
Maar nu kan hij dus een blaf laten zien zonder geluid
Ook als wij weggaan krijgt hij altijd een plakje Rodi worst op een oude keukenhandschoen, en als het kouder wordt buiten heeft hij altijd 'honger' als een paard. Dus daar komt meneer met zijn handschoen in de bek, gaat voor mij zitten en legt de handschoen neer. Op mijn vraag wat hij dan wil van mij gaat hij een blaf zonder geluid laten zien en wacht af haha. Als ik dan zeg; Ohh je wil een plakje worst? dan rent hij naar de keuken. Maar dan roep ik; Je vergeet je handschoen! en dan komt hij in volle vaart door de huiskamer, pakt zijn handschoen en rent naar zijn mand waar hij de handschoen netjes aan mij geeft zodat ik er een plakje worst op kan leggen. Wij vragen ons wel eens af; Wie is hier nu goed getraind

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Aantal honden: 1
Ik zeg het je...
Dat TUIG van jou en mij heeft dit samen besloten in een geheime telepatische vergadering
Muis flikt het ook...en die jammert en jankt en zeikt godverdomme al vanaf 21.45 tegenwoordig.
Vroegah begon het rond 23.00 ... stond ze potdomme met haar pootje op de onderstre traptrede te tikken dat ze naar bed wilde
Maarten is een poos geleden al begonnen met haar naar boven tillen = want ouwe bes = maar naar beneden wilde madamme niet he ? = want zo oud ben ik nou ook weer niet -
Goed...prima...maar dan gaan bevelen dat je naar bed wil door met je poot op de trap te gaan staan tikken
Nu is dat voorbij...ze heeft bedacht dat ze haar beklag beter in de huiskamer kan gaan doen,daar waar wij zitten.
Ter aarde storten met een diepe zucht en lange piep erachteraan... op de bank gaan liggen naast het vrouwtje en daar jeremiëren van heb ik jou daar... met je kont van links naar rechts alsof je je draai niet kunt vinden , 5 minuten rustig liggen en weer beginnen met piepen, van de bank springen etc.
Tegenwoordig blieft mevrouw dus ROND 22 uur haar laatste rondje...
Maar de laatste maanden heb ik haar betrapt op zeiken rond een uur of 20 waarop ik haar aankeek - uitlachte en vroeg of ze wel helemaal goed snik was om rond 20 uur al te beginnen te mekkeren..
Dat heeft Queen Bee zich natuurlijk aangetrokken dus tegenwoordig doet ze geen mekker-standje meer, maar gaat ze drentelen - het liefst bij Maarten, want die is meer bedienend ingesteld dan ik.... en die vraagt mij dan pissig "heeft ze wel genoeg geplast
"
" Dat arme beestje moet er gewoon uit"
- Hop deur open, Muis eruit, perst er voor de show en om haar krediet bij Maarten niet te verliezen nog net twee druppels uit en vliegt naar binnen waar zebij de pot snoepjes gaat zitten...
De leijer! Het sekreet ...
Hoe ouder hoe gekker...
Bereidt jij jezelf maar vast voor Zamunda...dat wordt AFZIEN de komende jaren
Dat TUIG van jou en mij heeft dit samen besloten in een geheime telepatische vergadering
Muis flikt het ook...en die jammert en jankt en zeikt godverdomme al vanaf 21.45 tegenwoordig.
Vroegah begon het rond 23.00 ... stond ze potdomme met haar pootje op de onderstre traptrede te tikken dat ze naar bed wilde
Maarten is een poos geleden al begonnen met haar naar boven tillen = want ouwe bes = maar naar beneden wilde madamme niet he ? = want zo oud ben ik nou ook weer niet -
Goed...prima...maar dan gaan bevelen dat je naar bed wil door met je poot op de trap te gaan staan tikken
Nu is dat voorbij...ze heeft bedacht dat ze haar beklag beter in de huiskamer kan gaan doen,daar waar wij zitten.
Ter aarde storten met een diepe zucht en lange piep erachteraan... op de bank gaan liggen naast het vrouwtje en daar jeremiëren van heb ik jou daar... met je kont van links naar rechts alsof je je draai niet kunt vinden , 5 minuten rustig liggen en weer beginnen met piepen, van de bank springen etc.
Tegenwoordig blieft mevrouw dus ROND 22 uur haar laatste rondje...
Maar de laatste maanden heb ik haar betrapt op zeiken rond een uur of 20 waarop ik haar aankeek - uitlachte en vroeg of ze wel helemaal goed snik was om rond 20 uur al te beginnen te mekkeren..
Dat heeft Queen Bee zich natuurlijk aangetrokken dus tegenwoordig doet ze geen mekker-standje meer, maar gaat ze drentelen - het liefst bij Maarten, want die is meer bedienend ingesteld dan ik.... en die vraagt mij dan pissig "heeft ze wel genoeg geplast
" Dat arme beestje moet er gewoon uit"
- Hop deur open, Muis eruit, perst er voor de show en om haar krediet bij Maarten niet te verliezen nog net twee druppels uit en vliegt naar binnen waar zebij de pot snoepjes gaat zitten...
De leijer! Het sekreet ...
Hoe ouder hoe gekker...
Bereidt jij jezelf maar vast voor Zamunda...dat wordt AFZIEN de komende jaren