Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Volgens ons (groentjes) heeft Maxime buikpijn. Lijkt verdikt eet wel maar erg rustig snoepjes wil ze ff niet poept goed en ziet er goed uit. De laatste paar dagen heeft ze wat bot gehad niet 1 ... ze piepte toen ze bot lag te eten. Gister piepte ze ook toen ze apart ging zitten.
Nu slaapt ze weer. Is een jong beestje en hondenschool geweest vandaag maar ze wil niks..
Zal ik het gewoon aankijken en haar alleen ff dr brokjes geven?
Elviera schreef:Volgens ons (groentjes) heeft Maxime buikpijn. Lijkt verdikt eet wel maar erg rustig snoepjes wil ze ff niet poept goed en ziet er goed uit. De laatste paar dagen heeft ze wat bot gehad niet 1 ... ze piepte toen ze bot lag te eten. Gister piepte ze ook toen ze apart ging zitten.
Nu slaapt ze weer. Is een jong beestje en hondenschool geweest vandaag maar ze wil niks..
Mijn pup van ruim vijf maanden deed het rond die leeftijd ook. Volgens mij had ze wat pijn door t wisselen. Er zat dat af en toe ook wat bloed op har kauwbotjes. Ze doet het nu nog weleens, maar een stuk minder.
Misschien heeft ze wat last van haar tanden door het wisselen?
Elviera schreef:Volgens ons (groentjes) heeft Maxime buikpijn. Lijkt verdikt eet wel maar erg rustig snoepjes wil ze ff niet poept goed en ziet er goed uit. De laatste paar dagen heeft ze wat bot gehad niet 1 ... ze piepte toen ze bot lag te eten. Gister piepte ze ook toen ze apart ging zitten.
Mijn pup van ruim vijf maanden deed het rond die leeftijd ook. Volgens mij had ze wat pijn door t wisselen. Er zat dat af en toe ook wat bloed op har kauwbotjes. Ze doet het nu nog weleens, maar een stuk minder.
Misschien heeft ze wat last van haar tanden door het wisselen?
Dat kan ook nog wel eens zijn . Ga het nog goed in de gaten houden.
Cleva schreef:Even nog een weekje aankijken.
Piepen bij het kauwen is trouwens niet altijd een uiting van pijn. Mijn Cleo deed dat altijd bij het kluiven en dat was meer uit genoegen.
Een puppending met gesabbel en gekreun/gepiep.
Oh echt? Maxime heeft dat nog niet eerder gedaan namelijk.
Ben je de vragen van me biet al zat? Je hebt op elke topic gereageerd volgens mij! Ben er wel eeg blij mee!
We zijn er ws achter... we waren van voer gewisseld en sinds gister weer terug en zie weer een vrolijk beest ... al weet ik niet of het zosnel kan hoor