Ik geef inmiddels bijna een jaar les bij een jachthondenschool en dan vooral aan puppen en jonge honden,
en maak hierbij graag gebruik van een clicker(woord). Hiermee ben ik met mijn eigen pup uiteraard ook begonnen.
Ik ben aan het rond kijken waar ik eventueel zelf zou kunnen trainen met mijn pup. Op de club waar ik zelf
agility en hoopers geef (en doe met de andere honden), doe ik dit seizoen met hem mee in een groep behendig spelen,
maar ik zou toch graag ondersteund worden in het stukje trainen voor de jacht. Echter ben ik vrij kieskeurig, ik wil
persé verder kunnen met de clicker en het positief trainen (en daarmee doel ik niet alleen op 'veel belonen').

Waar ik les geef, ben ik degene die de puplessen verzorgd en mijn mede-trainster degene die alle hogere
niveaus voor haar rekening neemt (SJP C/B, A, MAP-A en B). Hier kan ik dus niet terecht met mijn eigen pup.
Ik ben al wel een stukje op weg, maar het is de begeleiding van iemand die mee kijkt (en dus ook ziet wanneer ik
de fout in ga, als ik dit zelf niet zie), die ik nu echt mis.

Heeft iemand misschien een aanrader? Ik woon zelf in de buurt van Zwolle, maar ben best bereid er een eindje voor
te rijden, als de training past bij wat ik zoek.