Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Italiaanse vrouw krijgt betaald verlof om voor zieke hond te
Moderator: moderatorteam
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Italiaanse vrouw krijgt betaald verlof om voor zieke hond te
Italiaanse vrouw krijgt betaald verlof om voor zieke hond te zorgen
Een Italiaanse vrouw heeft twee dagen betaald verlof gekregen om voor haar zieke hond te kunnen zorgen. De vrouw vond dat haar werkgever haar moest doorbetalen tijdens haar afwezigheid en stapte naar de rechter. Die gaf haar uiteindelijk gelijk.
Davine Lambert 12-10-17, 17:59
https://www.ad.nl/buitenland/italiaanse ... ~a4642b8c/
Een Italiaanse vrouw heeft twee dagen betaald verlof gekregen om voor haar zieke hond te kunnen zorgen. De vrouw vond dat haar werkgever haar moest doorbetalen tijdens haar afwezigheid en stapte naar de rechter. Die gaf haar uiteindelijk gelijk.
Davine Lambert 12-10-17, 17:59
https://www.ad.nl/buitenland/italiaanse ... ~a4642b8c/

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
- Aantal honden: 1
Re: Italiaanse vrouw krijgt betaald verlof om voor zieke hon
Mooi zo.
In Nederland kent men het calamiteitenverlof.
Als je verwarming ermee uitscheidt op een koude winterdag, kun je dat opnemen bijvoorbeeld. Maar voor je pas geopereerde huisdier kan dat niet? Terwijl ook wij Nederlanders verplicht zijn onze huisdieren de zorg te verschaffen die ze nodig hebben.
Ik had oppas geregeld voor mijn oude berner na het verwijderen van haar milt. Maar ze kreeg een heftige nabloeding en de oppas raakte in paniek.
We probeerden samen het bloeden te stelpen en ik belde naar school om te vertellen dat ik nog even niet kwam. Zegt de secretaresse van de teamleider: ik schakel je even door naar T., dan kun je hem vragen of het goed is.
Nou, zei ik, daar ga ik niet op wachten als je het niet erg vindt, ik moet de dierenarts bellen.
In Nederland kent men het calamiteitenverlof.
Als je verwarming ermee uitscheidt op een koude winterdag, kun je dat opnemen bijvoorbeeld. Maar voor je pas geopereerde huisdier kan dat niet? Terwijl ook wij Nederlanders verplicht zijn onze huisdieren de zorg te verschaffen die ze nodig hebben.
Ik had oppas geregeld voor mijn oude berner na het verwijderen van haar milt. Maar ze kreeg een heftige nabloeding en de oppas raakte in paniek.
We probeerden samen het bloeden te stelpen en ik belde naar school om te vertellen dat ik nog even niet kwam. Zegt de secretaresse van de teamleider: ik schakel je even door naar T., dan kun je hem vragen of het goed is.

Nou, zei ik, daar ga ik niet op wachten als je het niet erg vindt, ik moet de dierenarts bellen.

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Jawel hoor ik heb t ook gekregen toen er hier eentje echt ziek was en ik niemand had die op kon passen...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
Ik heb het ook gehad toen ik halsoverkop met Sam naar de DA moest

- Bonnie F
- Zeer actief
Ik heb zonder problemen vrij gekregen. Dat werd uiteindelijk een halve dag tot de oppas er was.

Niets, maar dan ook niets komt zo vriendelijk op je af als een kletsnatte hond.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Bulldog
Ik ben ook wel eens hard weggelopen van mijn werk toen mijn hond dringend naar de dierenarts moest. Enig commentaar: rijd je voorzichtig?
Uiteindelijk een week thuis gebleven, met een combinatie van thuiswerken en vrij. Daar heb je vrije dagen voor.
Uiteindelijk een week thuis gebleven, met een combinatie van thuiswerken en vrij. Daar heb je vrije dagen voor.
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Het gaat om bijzonder verlof hé. Niet dagen opnemen om voor de hond te zorgen.
Zonder te vragen heeft destijds mijn manager mij bijzonder verlof gegeven op de dag van inslapen van mijn hond. Ik mocht dus vrij zijn zonder dat die dag mij werd aangerekend.
De dagen dat hij zo slecht was heb ik vrij gekregen, heb ik dus vakantiedagen/uren kunnen op nemen.
Bij de huidige werkgever mag ik écht niet klagen als ik plots vrij moet nemen voor bijvoorbeeld mijn huisdieren, maar ik heb dan ook een functie waarbij dat redelijk makkelijk gaat, en ik kan tegenwoordig ook vanuit huis werken als dat nodig is.
Zonder te vragen heeft destijds mijn manager mij bijzonder verlof gegeven op de dag van inslapen van mijn hond. Ik mocht dus vrij zijn zonder dat die dag mij werd aangerekend.
De dagen dat hij zo slecht was heb ik vrij gekregen, heb ik dus vakantiedagen/uren kunnen op nemen.
Bij de huidige werkgever mag ik écht niet klagen als ik plots vrij moet nemen voor bijvoorbeeld mijn huisdieren, maar ik heb dan ook een functie waarbij dat redelijk makkelijk gaat, en ik kan tegenwoordig ook vanuit huis werken als dat nodig is.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik heb calamiteitenverlof gehad

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Op mijn werk krijg je net als een ieder ander met zieke kinderen 1 dag om het optelossen/regelen en anders kan je je eigen uren ervoor gebruiken en dat vind ik prima.