Donderdag morgen op de wandeling schiet er een konijn voor ons langs (ik schrok er zelf van
's Middags wil ik met haar gaan wandelen zie ik dat ze een vreemd huppeltje heeft, vooral met haar rechter achterpoot
Toch maar terug naar huis, thuis gekomen gaat ze in de tuin liggen....... ik haar onderzocht, langs haar ruggegraad gevoeld en gedrukt, achterpoten strekken en buigen, aan de heupen gevoeld ze reageerde niet
's Avonds ligt ze naast me op de bank en ik drukte aan de binnenkant van haar dij, toen reageerde ze wel
's Nacht hoor ik haar piepen ik gaan kijken ligt ze midden in de kamer te hijgen, duidelijk pijn dus, arm beest, stukje vlees gegeven en ze ging weer naast ons bed liggen.
Vrijdag morgen maar niet gewandeld en toch maar Metacam gegeven en verder met rust gelaten.
Vanmorgen was ze weer kwiek en vond dat ik om 6 uur maar moest opstaan, mee aan de riem ze liep goed, eventjes een stukje loslaten ....... dat was natuurlijk niet ze slim, ze rende meteen achter een spoor aan
Dat wordt dus een paar daagjes aan de riem wandelen
Ik denk dan altijd, waarom doet een hond dat nu, zeer been en dan toch rond gaan rennen