Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Turnspit Dog
Moderator: moderatorteam
- lucie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herders (x), Beauceron, Hongaarse windhond, Bodeguero
- Aantal honden: 5
Re: Turnspit Dog
ik kan me er wel iets bij voorstellen. In Frankrijk wordt het Tournebroche genoemd en dat systeem bestaat al heel lang. Die ik ken zijn dan wel met een soort 'opwind' mechanisme, maar het zal me ook niet verbazen als er systemen zijn die door hondjes werden aangedreven 

- Domor
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruvian Doodle
- Aantal honden: 1
Of het waar is weet ik niet in dit geval, maar ik weet wel dat een hondenrad niet ongebruikelijk was, deze is alleen wel vrij klein.

http://www.debotermolen.be/wordpress/?page_id=2

http://www.debotermolen.be/wordpress/?page_id=2
- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
- Aantal honden: 2
Ik geloof er ook niets van. Je kunt geen hond aan de vreet houden alleen om het vlees om te draaien. Dat is een stuk eenvoudiger om gewoon zelf te doen
Wilde verhalen die zijn verzonnen n.a.v. fantasierijke tekeningen. Op die tekeningen zit trouwens de hele familie t vlees gaar te kijken - hoe moeilijk is het dan om het ieder kwartier een slinger te geven?
En een hond leg je ook niet uit dat hij zn kop moet houden in de kerk en je voeten moet warm houden. Draag gewoon een goed stel schoenen en dan hoef je ook geen hond te mennen tijdens de wekelijkse preek.

En een hond leg je ook niet uit dat hij zn kop moet houden in de kerk en je voeten moet warm houden. Draag gewoon een goed stel schoenen en dan hoef je ook geen hond te mennen tijdens de wekelijkse preek.