En ik duim heel hard mee.Caro. schreef:AiiiIk duim hard dat je haar vandaag vindt
![]()

Moderator: moderatorteam
En ik duim heel hard mee.Caro. schreef:AiiiIk duim hard dat je haar vandaag vindt
![]()
Ik heb wel eens begrepen dat een maisveld ook het geluid tegen houdt. Zodra je er een aantal meter inloopt hoor je de weg bijvoorbeeld niet meer. Ik weet dus niet of Karma het roepen wel hoort als ze er nog in zit?Yara schreef:Wat vreselijk. Ik hoop dat ze gauw weer gevonden is. Misschien in het donker toch flink roepen bij dat maisveld zodat ze zich een beetje kan oriënteren en jullie gaat zoeken. Ik duim dat ze gauw terug is. Veel sterkte!
flamme schreef:Nog altijd geen teken. Wel veel lieve hulp.
Dadelijk posters hangen bij de mais en in iedere kruising van het bos en 350 flyers ophalen.
Er wordt door leden van wioa ook flink geflyerd. Ook wandelen er extra mensen in het gebied. Met blaffende honden.
Vanavond posten op de plek waar ze kwijt is geworden. Daar leg ik ook pens neer.
Ook vanavond gaan we weer zoeken.
Super!veertje schreef:flamme schreef:Nog altijd geen teken. Wel veel lieve hulp.
Dadelijk posters hangen bij de mais en in iedere kruising van het bos en 350 flyers ophalen.
Er wordt door leden van wioa ook flink geflyerd. Ook wandelen er extra mensen in het gebied. Met blaffende honden.
Vanavond posten op de plek waar ze kwijt is geworden. Daar leg ik ook pens neer.
Als ik kan helpen vanavond doe ik dat graag! Ik zou ook daar mijn avondwandeling kunnen doen en mijn ogen en oren open houden.
Het voelt zo stom om andere mensen het bos in te sturen en zelf ergens te gaan zitten.Manuma schreef:Ach nee wat vreselijk![]()
Ik kan helaas niet fysiek helpen gezien de afstand maar als ik iets kan doen voor jullie hoor ik het graag.
Een tip: ik zou andere mensen laten lopen en zelf zoveel mogelijk posten. Jij bent vertrouwd, ze zal je geur ruiken indien ze in de buurt is en dat opzoeken. Hoe bang ze ook is. Zo bespaar je zelf ook je energie en mocht er een zichtmelding op een andere plek komen kun je daar alsnog heen. Dat zoeken is iets dat je wilt doen maar het kost zoveel energie en juist als je als vertrouwde geur en stem verplaatst is dat moeilijker zoeken voor Karma.
Ik heb je even een pb gestuurdflamme schreef:Super!veertje schreef:flamme schreef:Nog altijd geen teken. Wel veel lieve hulp.
Als ik kan helpen vanavond doe ik dat graag! Ik zou ook daar mijn avondwandeling kunnen doen en mijn ogen en oren open houden.
Het gaat vooral om zichtmeldingen nu. Of geluiden.
Ik denk dat ze zo in haar overlevingsinstinct zit dat ze niet te benaderen is maar wellicht ziet of hoort iemand iets.
Wij lopen vanavond weer rond in hetzelfde stuk. Maar ik denk dst het wellicht nuttig is om wat verder te gaan kijken. Dus misschien in overloon of Stevensbeek in het bos
Mijn ervaring is dat anderen heel graag willen helpen. Vooral die van WIOA teams.flamme schreef:Het voelt zo stom om andere mensen het bos in te sturen en zelf ergens te gaan zitten.Manuma schreef:Ach nee wat vreselijk![]()
Ik kan helaas niet fysiek helpen gezien de afstand maar als ik iets kan doen voor jullie hoor ik het graag.
Een tip: ik zou andere mensen laten lopen en zelf zoveel mogelijk posten. Jij bent vertrouwd, ze zal je geur ruiken indien ze in de buurt is en dat opzoeken. Hoe bang ze ook is. Zo bespaar je zelf ook je energie en mocht er een zichtmelding op een andere plek komen kun je daar alsnog heen. Dat zoeken is iets dat je wilt doen maar het kost zoveel energie en juist als je als vertrouwde geur en stem verplaatst is dat moeilijker zoeken voor Karma.
Maar heb inderdaad sinds gisteren 8 uur enkele uurtjes slaap gehad en voor de rest rondgesjouwd. Dat werkt ook niet.
Dus straks weer posten en eten neerleggen.
Als ik goed begrijp waar ze vermist is geraakt dan is ze redelijk vlakbij huis, niet veel verder dan een aantal kilometer.DeDiana schreef:is het trouwens ver van huis vandaan waar ze vermist is geraakt?
Dus ze zou ook onderweg naar huis kunnen zijn?hakunamatata schreef:Als ik goed begrijp waar ze vermist is geraakt dan is ze redelijk vlakbij huis, niet veel verder dan een aantal kilometer.DeDiana schreef:is het trouwens ver van huis vandaan waar ze vermist is geraakt?
Dat zou kunnen maar dat verwacht ik niet omdst ze dan de onbekende bewoonde wereld moet opzoeken (Ze komt daar alleen per auto) terwijl ze aan de andere kant kilometers bekend bos heeft.DeDiana schreef:Dus ze zou ook onderweg naar huis kunnen zijn?hakunamatata schreef:Als ik goed begrijp waar ze vermist is geraakt dan is ze redelijk vlakbij huis, niet veel verder dan een aantal kilometer.DeDiana schreef:is het trouwens ver van huis vandaan waar ze vermist is geraakt?
Toch zou ik rekening houden met de mogelijkheid.flamme schreef:Dat zou kunnen maar dat verwacht ik niet omdst ze dan de onbekende bewoonde wereld moet opzoeken (Ze komt daar alleen per auto) terwijl ze aan de andere kant kilometers bekend bos heeft.DeDiana schreef:Dus ze zou ook onderweg naar huis kunnen zijn?hakunamatata schreef:Als ik goed begrijp waar ze vermist is geraakt dan is ze redelijk vlakbij huis, niet veel verder dan een aantal kilometer.DeDiana schreef:is het trouwens ver van huis vandaan waar ze vermist is geraakt?
Het is inderdaad maar een paar kilometer.
Nog steeds geen spoor van Karma![]()
Morgen komt er een speurhond.
Willen jullie alsjeblieft heeeeel hard duimen dat het iets oplevert?