moderatorteam schreef:De evenementen die op hf geplaatst worden, zijn uiteindelijk een zaak tussen de organisatie van het evenement en de klant. Het hondenforum is in deze enkel het medium om elkaar te vinden. Desondanks betreuren we deze gang van zaken natuurlijk zeer en is het ts (in ieder geval voorlopig) niet meer toegestaan in de toekomst evenementen aan te bieden via het forum.
Goede beslissing
Ik hoorde jaren geleden op de HF Doe-dagen al regelmatig geluiden over de wijze waarop ze zaken organiseert.
Ze kreeg indertijd veren van hier tot Tokio in haar reet...en allemaal een beetje alsof het leek alsof ze een filantropische instelling was die er zoooooooveeel tijd in stak en wat was het leuk ! En wat goed dat jij dit op poten hebt gezet! Fantastisch dat je je zo inzet etc)
Ik begreep toen links en rechts al dat er niets filantropisch aan was en dat ze er een hele leuke boterham aan verdiende.
NIets "zomaar een hondenliefhebber die toevalligerwijs wat leuks op poten zet" maar gewoon iemand die daar semi prof mee bezig was.
Wangeluiden waren er toen ook al trouwens.
Als je dan semi prof bezig bent en je maakt er je werk zo ongeveer van, gedraag je dan ook PROFFESSIONEEL zou ik zeggen.
En daar schort het nogal aan geloof ik.
Prima zaak dat ze maar een andere plek gaat zoeken om haar evenementen onder de aandacht te brengen,.
Hoewel het HF er niet verantwoordelijk voor is dat zij er een soepzooi van maakt, is het toch vaak zo dat mensen het idee hebben dat als het hier aangeboden wordt het "DUS" wel vertrouwd zal zijn etc.
En nu je moet constateren dat dat niet zo is, is het een goede zaak dat jullie ingrijpen.