Ik was degene die graag een hond wilde en kwam er ook gewoon mee thuis

Ook de tweede is zo gekomen

Man had niet zoveel met honden al is hij er wel mee opgroeit. Hij deed wel altijd de laatste ronde omdat hij dat eerlijk vond tegenover mij, ik liep de rest van de dag met ze.
Hij had wel besloten dat er in zijn auto geen hond kwam, van mij mogen ze lekker vies worden en onder de modder zitten, dus kocht ik een eigen honden auto. Tot Jeda en later Beau ziek werden, toen moesten ze in zijn auto vervoerd worden omdat hij ze dan kon vasthouden
Ook voor Akira heeft hij niet gekozen, die kwam ook gewoon. Voor haar heeft hij zijn werkschema aangepast, op Maandag is hij altijd vrij en woe en donderdag draai hij een avonddienst zodat ik op de dag kan werken. Soms moppert hij wel eens dat we nooit eens spontaan weg kunnen maar als ik vraag waar hij dan heen wilt weet hij het niet

Ook dagelijks stofzuigen doet hij zonder problemen, maar kammen en borstelen laat hij dan weer aan mij over.
Wat een hond kost bemoeit hij zich niet mee, voer bepaal ik en hij weet wat ik belangrijk vind wat erin zit. DAkosten heeft hij zich ook nooit mee bemoeit, hij waakt er wel voor dat ik niet te ver ga. Meer in de zin dat ik kosten wat het kost mijn hond wil houden.