edit - post aangepast, ik zie dat ik al had gereageerd in t topic en val in herhaling

Moderator: moderatorteam
Het gaat mij niet zozeer om het werkvermogen, maar om de indruk die ik kreeg dat Woest (Miranda) eigenlijk die working kelpie nog steeds niet ziet zitten maar hij er toch gaat komen. Dat vind ik dan niet rijmen met het bericht van haar partner dat er geen WK zou komen zolang Miranda daar twijfels over had.Machie schreef:Mwah Tamara/Bayko, mijn vriend hoeft ook geen werkers. Maar aangezien ik er mee werk, maakt hem dat minder uit.
Als het inderdaad zijn passie is, moet hij het zeker doen. En zodra je het pupje ziet, loop jij ook al snel warm waarschijnlijkWoest schreef:Niet zien zitten is overdreven. Als het puur aan mij lag kwam er geen hond bij, nee. Maar we zijn met twee en Gerard z'n passie is schapendrijven. Door een kelpie erbij kunnen Rico en hij dat blijven doen en daarom heb ik uiteindelijk dus ingestemd.
Hoeft helemaal niet. Ik ben single met 2 honden (per volgend jaar 3). Als ik een vriend zou krijgen die niet zoveel met honden heeft, zou ik dat geen enkel probleem vinden; het is namelijk míjn passie. Waarschijnlijk zal hij zijn eigen hobbies hebben. Prima toch? Kijk, het moet geen hondenhater zijn, maar je zult de ander toch echt zijn hobby moeten gunnen, anders is een relatie heel snel, heel köt.Pirke64 schreef:Er is in ieder geval niet overhaast besloten gezien de start datum van dit topic.
Maar hopelijk gaan zowel het baasje en het vrouwtje er helemaal voor want anders zit de hond er straks mee.
Leuk!Woest schreef: De fokker is al uitgekozen en als het goed is gaat onze pup begin oktober geboren worden.
Ik bedoelde dat ze het beste samen eens konden zijn over de ras keus. Natuurlijk hoef je er niet allebei even gek van te zijn. Is hier ook niet.... hier ben ik van de honden (kat, kippen, vissen).Sandra&co schreef:Hoeft helemaal niet. Ik ben single met 2 honden (per volgend jaar 3). Als ik een vriend zou krijgen die niet zoveel met honden heeft, zou ik dat geen enkel probleem vinden; het is namelijk míjn passie. Waarschijnlijk zal hij zijn eigen hobbies hebben. Prima toch? Kijk, het moet geen hondenhater zijn, maar je zult de ander toch echt zijn hobby moeten gunnen, anders is een relatie heel snel, heel köt.
Hij gaat bij Erika Visser uit Doldersum vandaan komen.Paisley schreef:Leuk!Woest schreef: De fokker is al uitgekozen en als het goed is gaat onze pup begin oktober geboren worden.Welke fokker? Ben heel benieuwd naar de ouders, misschien zelfs familie want zoveel zijn er niet
Wat leuk dat is een heel goed adres voor een pupje. Ruby ken ik ook wel, lijkt me een hele fijne hond.gerard k schreef:Hij gaat bij Erika Visser uit Doldersum vandaan komen.Paisley schreef:Leuk!Woest schreef: De fokker is al uitgekozen en als het goed is gaat onze pup begin oktober geboren worden.Welke fokker? Ben heel benieuwd naar de ouders, misschien zelfs familie want zoveel zijn er niet
Uit de combinatie Egidien(GY) Ruby X Vallmyra(SN) I am Merlin!!!
http://www.workingkelpie.eu
De teef is vandaag gescand en draagt 9/10 pups.
Aangezien ik als tweede op de lijst sta voor een reu moet het wel heel gek lopen wil het niet lukken.
Een kelpie is geen herderkruising maar inderdaad een bescheiden en makkelijke hond die in het plaatje past.Cleva schreef: Ik zou zelf niet voor een herderkruising kiezen. Wat is er mis met een bescheiden hond die makkelijker in het plaatje past?