Grijs worden ze vanzelf. En dat andere moet ik echt even googelen.Nanna schreef:Nou nee want dan zou ik er ook nog een grijze en een maszkos fako bij moeten vatten en laat ik dat nou maar eens niet doenLeonie. schreef:Om het kleurenpalet volledig te houden zekerNanna schreef:Misschien een witte Puli maar dat kan ook 2019 worden.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Pup/hond er bij in 2018
Moderator: moderatorteam
- Leonie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Markiesje, Toller
- Aantal honden: 2
Re: Pup/hond er bij in 2018
- dre
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Ja hier willen we in 2018 toch echt een pup erbij
De teef zal waarschijnlijk rond de jaarwisseling gedekt worden, mocht dit voor ons geen pupje geven gaan we verder kijken om in 2018 toch echt nummer 3 te introduceren

De teef zal waarschijnlijk rond de jaarwisseling gedekt worden, mocht dit voor ons geen pupje geven gaan we verder kijken om in 2018 toch echt nummer 3 te introduceren

- danifa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse herder
ik hoop dat er in 2017 een pup bijkomt, zoniet dan gaan we voor een pup in 2018
- ninnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova scotia duck tolling retriever en border collie
Nope, een border collieHilde schreef:Leuk! Nog een toller?ninnie schreef:Hopelijk komt er in 2018 hier een pupje bij

- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Ik zou best graag er één bij willen, of een opvanger. Maar ik werk nog teveel en ben afhankelijk van mijn oppas die een tweede hond niet gaan waarderen 

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 6
Als alles goed gaat wel. Teef zou november dit jaar loops worden en gedekt worden. Dus ik hoop op een pupje in 2018.
Dan nog hopen dat er een reuke tss zit
Dan nog hopen dat er een reuke tss zit
- suzan25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Shetland Sheepdog
Nee, ik zit de komende jaren vol 

- HillieS
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
IdeaalSandra&co schreef:Nee...een Bully XL.Nanna schreef:De Silken?Sandra&co schreef:In december wordt de teef gedekt, hopen dat er wat bij zit voor ons
Scheelt me kilometers wandelen per dag, ga gewoon op dat vehikel zitten. Zweepje in de hand en gaan met die kraan.

Hier komt er niets bij, Jamie wordt volgende maand 7, dus is nog hartstikke jong.

- MirjamV
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boerenfox, Shetland Sheepdog
Wat voor ras? *nieuwsgierig*dre schreef:Ja hier willen we in 2018 toch echt een pup erbij![]()
- Sigrid,Sandy en Diva
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sandy Shi tzu kruising, Diva Nova Scotia Duck Tolling Retriever, Nala Bulgaar
- Contacteer:
Nee ik denk het niet zou het wel willen maar dan moeten we eerst verhuizen en dat duurt nog wel even ben ik bang maar wie weet komt er toch een we zien het wel
- Barnsley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retrievers
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Absoluut niet, ik zit nu al over mijn max heen. Dus de komende jaaaarreeen komt er hier niks bij.

- *Petra*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terrier en de Hollandse Herdershond Langhaar
Oh wat gaaf, bij Lia weg of een andere fokker?Bishy schreef:Eigenlijk zou ik langer wachten maar het begon dit jaar te kriebelen, steeds meer en meer.
Gister hardop uitgesproken: volgend jaar komt er hier uitbreiding. Misschien zelfs al dit jaar.
Een 2e Hollandse herdereen teef die Dexter mag gaan assisteren bij de schapen.

een dag niet gelachen om je hond, is een verloren dag.
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Mmmm, dat ligt een beetje aan Vusi, nu spendeer ik veel tijd aan haar
Wij proberen of we haar aan Zela (mijn kleine straat hond) kunnen laten wennen....... nu lust ze haar rauw
Zela is nu altijd op m'n kantoor en 's nachts slaap ze buiten op de veranda van de dames afdeling, ideaal ze blaft als er wat is

Wij proberen of we haar aan Zela (mijn kleine straat hond) kunnen laten wennen....... nu lust ze haar rauw

Zela is nu altijd op m'n kantoor en 's nachts slaap ze buiten op de veranda van de dames afdeling, ideaal ze blaft als er wat is

- kipo
- Zeer actief
Ik denk niet dat Pol heel 2018 nog meegaat en Linda is afwachten, die doet het nu hartstikke goed, maar ze wordt ook al 13 eind dit jaar.
Vriend wil eigenlijk met Aura als enig hond verder, maar die is met een natte vinger te lijmen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Vriend wil eigenlijk met Aura als enig hond verder, maar die is met een natte vinger te lijmen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
- xxdiandraxx
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Hier als het goed is begin van het jaar een aussie pup erbij, pup van mijn eigen reu maar dit keer een teef. Heb er al helemaal zin in!!
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Franse Bulldog
- Contacteer:
Hopelijk laatste helft 2018. We gaan nog eens proberen om iets aan te houden
- Hippo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
Wat leuk dat puppennieuws! Weer aardig wat forumhond-uitbreiding 
Bij ons gaat er in 2018 juist 1 weg, Dico wordt dan verkocht na onze keuring, waarschijnlijk in de zomer. Of er dat jaar weer 1 bij komt, geen idee. Sommige herplaatsers komen ineens op mijn pad.

Bij ons gaat er in 2018 juist 1 weg, Dico wordt dan verkocht na onze keuring, waarschijnlijk in de zomer. Of er dat jaar weer 1 bij komt, geen idee. Sommige herplaatsers komen ineens op mijn pad.
- Hippo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
Hij gaat dan na een training van 2,5 jaar doen wat hij het liefste doet. Werken bij de politie, waar ze wekelijks trainen in bijtwerk. Als je meer wilt weten, lees dan even mijn topics op dit forumZivaNomi schreef:Ohh waarom gaat Dico weg?Hippo schreef:Wat leuk dat puppennieuws! Weer aardig wat forumhond-uitbreiding

- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
Ik dacht dat Dico zou blijven, ws. verkeerd begrepen dan.
Hier komt er pas weer wat bij als Biène er niet meer is en die moet nog jaren meegaan. Dus hopelijk niets in 2018
Hier komt er pas weer wat bij als Biène er niet meer is en die moet nog jaren meegaan. Dus hopelijk niets in 2018

Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
- Bishy
- Zeer actief
Ik heb niet eens gezegd korthaar*Petra* schreef:Oh wat gaaf, bij Lia weg of een andere fokker?Bishy schreef:Eigenlijk zou ik langer wachten maar het begon dit jaar te kriebelen, steeds meer en meer.
Gister hardop uitgesproken: volgend jaar komt er hier uitbreiding. Misschien zelfs al dit jaar.

Er zijn meerdere opties, oa een pup van Lia of een ruwhaar uit een combi rh/kh-rh die volgend jaar wordt gedaan. Nog genoeg om over na te denken.
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
Even in het goede topic. Hier een misschien. Hart en verstand zijn het nog niet met elkaar eens 

Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
- *Petra*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terrier en de Hollandse Herdershond Langhaar
Heb je ook weer helemaal gelijk in, geen ruko nemen hoor, want dan ben ik stikjaloersBishy schreef:Ik heb niet eens gezegd korthaar*Petra* schreef:Oh wat gaaf, bij Lia weg of een andere fokker?Bishy schreef:Eigenlijk zou ik langer wachten maar het begon dit jaar te kriebelen, steeds meer en meer.
![]()
Er zijn meerdere opties, oa een pup van Lia of een ruwhaar uit een combi rh/kh-rh die volgend jaar wordt gedaan. Nog genoeg om over na te denken.

een dag niet gelachen om je hond, is een verloren dag.
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
Als jullie er klaar voor zijn gaat er vast een pupje op jullie pad komenLysette schreef:Even in het goede topic. Hier een misschien. Hart en verstand zijn het nog niet met elkaar eens

- Stippelteam
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): dalmatiers
- Contacteer:
het ziet er hier steeds meer naar uit dat t 2018 gaat worden ipv 2017
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

- Lanavandevledders
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler
voorlopig komt er geen hond bij, die van ons is ja nog maar een opgeschoten pup.
maar ik zeg nooit nooit.
vanavond zaten mijn kleindochter en ik oude foto's te bekijken,
en daar kwam onze jack Russel, Scooby voorbij, toen werd er gevraagd of oma ook weer een keer een nieuwe Scooby kreeg,
want die was zo snoezig en niet zo groot.
dus heb gezegd, dat we over een paar jaar eens zouden kijken, voor een klein hondje.
maar ik zeg nooit nooit.
vanavond zaten mijn kleindochter en ik oude foto's te bekijken,
en daar kwam onze jack Russel, Scooby voorbij, toen werd er gevraagd of oma ook weer een keer een nieuwe Scooby kreeg,
want die was zo snoezig en niet zo groot.
dus heb gezegd, dat we over een paar jaar eens zouden kijken, voor een klein hondje.
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
We hebben een nestje op het oog waar we ook een pupje van zouden mogen als er een reu bij zit. Mijn man zou daar heel graag een pup van willen.Tamara/Bayko schreef:Als jullie er klaar voor zijn gaat er vast een pupje op jullie pad komenLysette schreef:Even in het goede topic. Hier een misschien. Hart en verstand zijn het nog niet met elkaar eens
Ik twijfel alleen nog vanwege het feit dat we twee jonge kinderen hebben die ook veel tijd kosten of het slim is nu of nog een paar jaar wachten.
- suzan25
- Zeer actief
Spannend Lysette, ik ben benieuwd wat jullie gaan doen!Lysette schreef:We hebben een nestje op het oog waar we ook een pupje van zouden mogen als er een reu bij zit. Mijn man zou daar heel graag een pup van willen.Tamara/Bayko schreef:Als jullie er klaar voor zijn gaat er vast een pupje op jullie pad komenLysette schreef:Even in het goede topic. Hier een misschien. Hart en verstand zijn het nog niet met elkaar eens
Ik twijfel alleen nog vanwege het feit dat we twee jonge kinderen hebben die ook veel tijd kosten of het slim is nu of nog een paar jaar wachten.
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
We gaan zaterdag op gesprek bij een fokkersuzan25 schreef:Spannend Lysette, ik ben benieuwd wat jullie gaan doen!Lysette schreef:We hebben een nestje op het oog waar we ook een pupje van zouden mogen als er een reu bij zit. Mijn man zou daar heel graag een pup van willen.Tamara/Bayko schreef:Als jullie er klaar voor zijn gaat er vast een pupje op jullie pad komenLysette schreef:Even in het goede topic. Hier een misschien. Hart en verstand zijn het nog niet met elkaar eens

- suzan25
- Zeer actief
Als jullie er klaar voor zijn gaat er vast een pupje op jullie pad komen
[/quote]
We hebben een nestje op het oog waar we ook een pupje van zouden mogen als er een reu bij zit. Mijn man zou daar heel graag een pup van willen.
Ik twijfel alleen nog vanwege het feit dat we twee jonge kinderen hebben die ook veel tijd kosten of het slim is nu of nog een paar jaar wachten.[/quote]
Spannend Lysette, ik ben benieuwd wat jullie gaan doen![/quote]
We gaan zaterdag op gesprek bij een fokker
[/quote]
Nou dan weet ik wel wat het gaat worden
Heel veel plezier zaterdag!!!

We hebben een nestje op het oog waar we ook een pupje van zouden mogen als er een reu bij zit. Mijn man zou daar heel graag een pup van willen.
Ik twijfel alleen nog vanwege het feit dat we twee jonge kinderen hebben die ook veel tijd kosten of het slim is nu of nog een paar jaar wachten.[/quote]
Spannend Lysette, ik ben benieuwd wat jullie gaan doen![/quote]
We gaan zaterdag op gesprek bij een fokker

Nou dan weet ik wel wat het gaat worden

- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
De kans dat er een pupje komt is wel vrij groot. Ik word erg blij van het idee om weer lekker te sporten en een jong hondje in huis. En wandelen moeten we toch.suzan25 schreef:
Nou dan weet ik wel wat het gaat worden![]()
Of het ook dit nest wordt, geen idee. Niet direct een nee, maar ook nog geen ja. Vanuit mijn kant dan, man vindt het wel een hele dikke ja. Ik laat me graag verrassen door moederhond