Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Sofi's ingrediënten
Moderator: moderatorteam
Re: Sofi's ingrediënten

- Hakkene
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Iets met een norwich terriër?
- HillieS
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
Doe dan ook maar een stukje voor mij.Sandra&co schreef:Ik zal d'r dus in stukjes moeten hakken als er echt York in zit.
Gewoon omdat ze leuk is, want ik vermoed dat er juist geen York inzit.

Ze is écht leuk. Van een hondje als haar kun je er probleemloos 10 hebben. En dat zeg ik niet snel (van Izzy zeg ik het niet
)

- HillieS
- Zeer actief
Daarom wil ik wel een stukjeSandra&co schreef:Ze is écht leuk. Van een hondje als haar kun je er probleemloos 10 hebben. En dat zeg ik niet snel (van Izzy zeg ik het niet)

Ze komt op de foto's en in jouw verhalen over als een ontzettend leuk en makkelijk hondje. Heerlijk om te hebben! Juist ook naast een Izzy

Daarbij kan ik dan zeggen dat het een kind van Jamie is

Als ze goed door de testen komt, kunnen er over een jaar of 1,5 Sofi-baby's zijnHillieS schreef:Daarom wil ik wel een stukjeSandra&co schreef:Ze is écht leuk. Van een hondje als haar kun je er probleemloos 10 hebben. En dat zeg ik niet snel (van Izzy zeg ik het niet)
![]()
Ze komt op de foto's en in jouw verhalen over als een ontzettend leuk en makkelijk hondje. Heerlijk om te hebben! Juist ook naast een Izzy
Daarbij kan ik dan zeggen dat het een kind van Jamie is![]()

- HillieS
- Zeer actief
Als er hier een pup komt, dan wordt t een SchapendoesSandra&co schreef:Als ze goed door de testen komt, kunnen er over een jaar of 1,5 Sofi-baby's zijnHillieS schreef:Daarom wil ik wel een stukjeSandra&co schreef:Ze is écht leuk. Van een hondje als haar kun je er probleemloos 10 hebben. En dat zeg ik niet snel (van Izzy zeg ik het niet)
![]()
Daarbij kan ik dan zeggen dat het een kind van Jamie is![]()

Maar als je toch Sofi in stukjes ging hakken wilde ik ook wel

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
He!!!Sandra&co schreef:Labrador kan niet want ze is intelligent, DH kan niet want ze is geen waker. Oh zomosquito1980 schreef:Labrador X DH ....

Ja hehe, Willem is een uitzondering natuurlijk 

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
dat dacht ik ook jaSandra&co schreef:Ja hehe, Willem is een uitzondering natuurlijk

- Frederique
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
- Contacteer:
Border Terriër, Chihuahua, Jack Russel en York 

Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie

- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Uhuh, doe je toch niet.Sandra&co schreef:Als er York in zit, gaat ze per direct op Marktplaats
Dat dacht ik ook in eerste instantie met m'n fuckin Chihuahua kruising, maar ze ligt hier toch nog steeds naast me op de bank

Ik zeg Border X Jack X York X Teckel

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
- wolvster
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
- Contacteer:
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik ga voor een pyrenese herder x JR. OP die foto in je onderschrift zag ik een pyreneertje.
Ben benieuwd naar de uitslag.
Ben benieuwd naar de uitslag.
- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Volgens mij is ze niet op marktplaats gezet, dus York zal het niet zijnwolvster schreef:En?

-
- Zeer actief
Cairn x Maltezer.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Ze houdt het geheim.... zal toch wel Labrador inzittenveertje schreef:Volgens mij is ze niet op marktplaats gezet, dus York zal het niet zijnwolvster schreef:En?

Ruwharige Pitbull
Nee, ik heb helaas geen uitslag
Ik had de test via eBay gekocht voor een euro'tje of 40, maar Paypal liep te kloten waardoor de betaling een paar dagen uitgesteld werd. De verkoper werd argwanend (nou ja, volgens mij klopte er wel meer niet aan hem want toen de betaling al lang en breed binnen was, vertikte hij het nog om de test te versturen, of om überhaupt nog antwoord te geven) en ondanks al m'n mails, kreeg ik maar niks binnen.
Dus ik heb een refund aangevraagd en gekregen. Maar als arme student vind ik 90-100,- voor een test nu gewoon echt te duur. Dus het antwoord blijven jullie me schuldig, sorry

Nee, ik heb helaas geen uitslag

Dus ik heb een refund aangevraagd en gekregen. Maar als arme student vind ik 90-100,- voor een test nu gewoon echt te duur. Dus het antwoord blijven jullie me schuldig, sorry

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ja shit! Ze is trouwens overduidelijk een shitzu x jack russel dus je hoeft niks te testen. Een black and tanden jack x shitzu om precies te zijn. Beide ouders dus niet raszuiver.
En wat jij tegen yorkmiksen hebt weet ik niet maar dat zijn fantastische hondjes. Ik wil niks anders meer. Sofie is trouwens wel echt een lekker hondje. Kon zo een dochter van Bas en Tom samen zijn. De pup van Bas is ook een soort sofie.
En wat jij tegen yorkmiksen hebt weet ik niet maar dat zijn fantastische hondjes. Ik wil niks anders meer. Sofie is trouwens wel echt een lekker hondje. Kon zo een dochter van Bas en Tom samen zijn. De pup van Bas is ook een soort sofie.
-
- Zeer actief
Ze heeft een relatief korte snuitje en is verder ook vrij shitzu achtig in de plaatsing van de ogen etc. Denk echt dat er minstens 50% shitzu in zit.Sandra&co schreef:Shih Tzu? Waarom denk je dat?Célie schreef:shitzu/schnauzer/ jack husselDat zie ik dus echt niet.
Ik wil Bas en Tom ook zo graag testen. Bas is denk ik York x Maltees allebei oud grove type. Tom is denk ik poedel x welsh terriër of poedel x York.

- wolvster
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
- Contacteer:
Aww balen zeg!Sandra&co schreef:Ruwharige Pitbull![]()
Nee, ik heb helaas geen uitslagIk had de test via eBay gekocht voor een euro'tje of 40, maar Paypal liep te kloten waardoor de betaling een paar dagen uitgesteld werd. De verkoper werd argwanend (nou ja, volgens mij klopte er wel meer niet aan hem want toen de betaling al lang en breed binnen was, vertikte hij het nog om de test te versturen, of om überhaupt nog antwoord te geven) en ondanks al m'n mails, kreeg ik maar niks binnen.
Ik was zo benieuwd!
Ik had op Instagram een lookalike van Sofi gevonden. Gezien?
Ja, had 'm gezien, Tulitales!! Lijkt er wel erg op inderdaadwolvster schreef:Aww balen zeg!
Ik was zo benieuwd!
Ik had op Instagram een lookalike van Sofi gevonden. Gezien?

@Laeken: Ik ken alleen maar hysterische, mega-breekbare Yorkjes met vettige vachtjes. Ben een beetje erg bevooroordeeld. Maar de Shih zie ik er echt niet in...ze heeft ook niks Oosters qua karakter gelukkig. Zou wel verklaren waarom ze zo goed met Juno overweg kon

-
- Zeer actief
Koop die test nou maar gewoon. Ik ga het ook doen denk ik. Moet er zelf twee kopen. Pfff.Sandra&co schreef:Ja, had 'm gezien, Tulitales!! Lijkt er wel erg op inderdaadwolvster schreef:Aww balen zeg!
Ik was zo benieuwd!
Ik had op Instagram een lookalike van Sofi gevonden. Gezien?Alleen is die een stuk groter met een iets langere neus.
@Laeken: Ik ken alleen maar hysterische, mega-breekbare Yorkjes met vettige vachtjes. Ben een beetje erg bevooroordeeld. Maar de Shih zie ik er echt niet in...ze heeft ook niks Oosters qua karakter gelukkig. Zou wel verklaren waarom ze zo goed met Juno overweg kon

Je wil niet weten wat ik als léerling in de zorg verdien
Niet veel, kan ik u vertellen. En dan is 100,- voor een testje voor de fun erg veel geld 

- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Groot gelijk. Ik zou het ook graag doen, maar het is me echt te duur. Van dat geld kunnen we ook 10 weken een leuke cursus gaan doen. Hebben we allebei meer aanSandra&co schreef:Je wil niet weten wat ik als léerling in de zorg verdienNiet veel, kan ik u vertellen. En dan is 100,- voor een testje voor de fun erg veel geld