Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nelson de Corgi zoekt weer een leuk logeeradres (Aug/Sep)
Moderator: moderatorteam
- annnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan en een Vuilnisbakje
- Aantal honden: 2
Nelson de Corgi zoekt weer een leuk logeeradres (Aug/Sep)
Vorige keer dat ik op vakantie ging heeft Nelson hier een heel fijn logeeradres gevonden dus ik probeer het weer.
Eigenlijk is het al geregeld, maar dat is nog wat vaag en bij mensen zonder hond en die ook maar op 1 hond tegelijk willen passen en dat vind Nelson wat minder geslaagd. Dan ligt hij op de deurmat te wachten tot ik terug kom en dat vind ik weer wat minder geslaagd
Nelson is een 9 jaar oude Corgi die van wandelen, balletjes, stokken, zwemmen en bankhangen en houd. Katten, teefjes en niet dominante jongere reutjes vind hij gezellig. Kinderen vind hij druk en snapt hij niet.
Als je geen hond hebt kan Nelson ook Annie meenemen. Zij is mijn andere hond en Nelson zijn grootste liefde. Annie is een klein Hongaars bastaardje. Zij is tegen alles en iedereen lief, maar een beetje narrig tegen andere teefjes
Het gaat om 3 weken van eind augustus tot halverwege september
Eigenlijk is het al geregeld, maar dat is nog wat vaag en bij mensen zonder hond en die ook maar op 1 hond tegelijk willen passen en dat vind Nelson wat minder geslaagd. Dan ligt hij op de deurmat te wachten tot ik terug kom en dat vind ik weer wat minder geslaagd
Nelson is een 9 jaar oude Corgi die van wandelen, balletjes, stokken, zwemmen en bankhangen en houd. Katten, teefjes en niet dominante jongere reutjes vind hij gezellig. Kinderen vind hij druk en snapt hij niet.
Als je geen hond hebt kan Nelson ook Annie meenemen. Zij is mijn andere hond en Nelson zijn grootste liefde. Annie is een klein Hongaars bastaardje. Zij is tegen alles en iedereen lief, maar een beetje narrig tegen andere teefjes
Het gaat om 3 weken van eind augustus tot halverwege september
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Aantal honden: 1
Re: Nelson de Corgi zoekt weer een leuk logeeradres (Aug/Sep
ohhhhhh wat jammer dat het dit jaar niet gaat lukken bij Brindlecardi
Ik zat me alweer te verheugen op foto's van het LOVE COUPLE van de eeuw
Ik vind ze allebei toch wel zo ontzettend leuk....
Corgi's in het algemeen hebben blijkbaar de afgelopen jaren een plekje in mijn hart ingenomen of zo, want ik kan ze echt niet meer voorbij lopen en stort me er als een malle bovenop

Ik zat me alweer te verheugen op foto's van het LOVE COUPLE van de eeuw

Corgi's in het algemeen hebben blijkbaar de afgelopen jaren een plekje in mijn hart ingenomen of zo, want ik kan ze echt niet meer voorbij lopen en stort me er als een malle bovenop

-
- Zeer actief
Ik heb een zelfverzekerde, volwassen en intacte reu van 33 kg. Hij kan wat mopperen in het begin maar hij vindt alles wel best en is een makke beer.
Zou dat gaan met Nelson? Het zou wel leuk proefdraaien zijn voor ons
Zou dat gaan met Nelson? Het zou wel leuk proefdraaien zijn voor ons

- annnie
- Zeer actief
@Brindlecardi. Ja, jammer dat het niet meer kan. Ik ging toen wel met een heel gerust hart op vakantie
@Manuma. Heb je zelf corgiplannen? Nelson bij een reu vind ik wel wat spannend. Maar hij bakkeleid meestal met gelijkwaardige reuen. Ong even oud, stoer en zwaar als hij. Eigenlijk is hij niet eens zo heel stoer. Dat denkt hij vooral. Misschien moeten de kerels eens op date
Ik heb nu wel een oppas, drie zelfs, maar ik zou liever een plekje voor hem hebben waar hij de volle tijd kan blijven zonder heen en weer gesjouwd te worden
@Manuma. Heb je zelf corgiplannen? Nelson bij een reu vind ik wel wat spannend. Maar hij bakkeleid meestal met gelijkwaardige reuen. Ong even oud, stoer en zwaar als hij. Eigenlijk is hij niet eens zo heel stoer. Dat denkt hij vooral. Misschien moeten de kerels eens op date
Ik heb nu wel een oppas, drie zelfs, maar ik zou liever een plekje voor hem hebben waar hij de volle tijd kan blijven zonder heen en weer gesjouwd te worden
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Ja vinden wij ook heel erg jammer! Hebben veel plezier met het duo gehad.mercedes2803 schreef:ohhhhhh wat jammer dat het dit jaar niet gaat lukken bij Brindlecardi![]()
Ik zat me alweer te verheugen op foto's van het LOVE COUPLE van de eeuw![]()

Dus dat is voor een logeetje allemaal niet ideaal.
Fijn dat je iig wat dingen achter de hand hebt cooperv! Mocht je besluiten hem bij manuma te brengen zou ik eventueel wel tijdelijke back-up kunnen zijn mocht het om een of andere reden echt niet gaan. (verwacht het niet, maar toch)
-
- Zeer actief
We hebben zelf Corgi plannen jacooperv schreef: @Manuma. Heb je zelf corgiplannen? Nelson bij een reu vind ik wel wat spannend. Maar hij bakkeleid meestal met gelijkwaardige reuen. Ong even oud, stoer en zwaar als hij. Eigenlijk is hij niet eens zo heel stoer. Dat denkt hij vooral. Misschien moeten de kerels eens op date

Manu is 4 en hij is een stabiele en zelfverzekerde reu die andere reuen in hun waarde laat. Ik durf het met hem wel aan maar dan moet ik Nelson inderdaad maar eens zien

- annnie
- Zeer actief
oh dat zal wel heel fijn zijn! Maar wat zullen die opvangkatten ervan vinden dat er ook honden rondlopen. is dat wel een goed idee?
Annie lust trouwens denk ik ook wel een hapje rat. Maar die lopen niet in je huiskamer?
Annie lust trouwens denk ik ook wel een hapje rat. Maar die lopen niet in je huiskamer?
- annnie
- Zeer actief
Dan moeten Annie en Nelson maar eens kennismaken met jou als je het ziet zitten 

-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Whippet, X-Vlinderhondje, Welsh Corgi Cardigan
- Aantal honden: 3
Mocht het nog nodig zijn: Nelson is ook hier welkom
.
Zelf in het bezit van een corgi teefje van 1.5, een whippet van 2, een klein vuilnisbakje en een kat.

Zelf in het bezit van een corgi teefje van 1.5, een whippet van 2, een klein vuilnisbakje en een kat.
- Wolfdette
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Corgiiiiii <3
Haha en je hebt denk ik al oppas dus me aanbieden heeft niet veel zin meer, plus dat ik een bovenwoning met trap heb en ik niet weet hoe ik dan zit met mijn tijd, maar corgi's zijn leeeuk.
Haha en je hebt denk ik al oppas dus me aanbieden heeft niet veel zin meer, plus dat ik een bovenwoning met trap heb en ik niet weet hoe ik dan zit met mijn tijd, maar corgi's zijn leeeuk.
Vandaag ben ik gaan lopen.
En waar ik loop is van nu af aan een weg.
En waar ik loop is van nu af aan een weg.
- annnie
- Zeer actief
Haha, ja meneer heeft al onderdak