Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kan hulp gevraagd worden voor opvang van je hond ( of een hond waar je nauw bij betrokken bent ) bijvoorbeeld voor vakantie, werk, ziekte, noodopvang etc.
Nanna schreef:Als ik een duitse herder zocht haalde ik Fotis nu nog op
En dan maar trots door de buurt paraderen om de eigenaren van de hyenamodellen hun ogen uit te steken
Nanna schreef:Als ik een duitse herder zocht haalde ik Fotis nu nog op
En dan maar trots door de buurt paraderen om de eigenaren van de hyenamodellen hun ogen uit te steken
Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt
In het stukje op mirtos site staat dat hij in juli 2017 2 weken bij zijn huidige opvang gezin zit,
waarom zoekt hij nu (al) een nieuwe opvang? Heeft hij al bij meerdere adressen gezeten voor dit opvang gezin?
sanne86 schreef:In het stukje op mirtos site staat dat hij in juli 2017 2 weken bij zijn huidige opvang gezin zit,
waarom zoekt hij nu (al) een nieuwe opvang? Heeft hij al bij meerdere adressen gezeten voor dit opvang gezin?
nee, dit is zijn eerste opvang in Nederland. Maar het gaat niet heel goed met 1 van de honden in het opvanggezin. Die is erg bang en nu ook voor Fotis en kruipt steeds verder weg. Heel sneu dus vandaar dat we een ander plekje voor hem zoeken, hoe lullig ook voor Fotis...
Don't shop, but adopt
Ingrid48 schreef:weer even een upje...nog steeds geen opvang voor Fotis gevonden en hij wordt te pittig voor het huidige gastgezin.
Wie wil deze mooie vent opvangen?? Of weet misschien een plekje waar hij tegen een geringe betaling opgevangen zou kunnen worden?
Hoezo wordt hij te pittig Dan?
Hij begint uit te vallen naar andere honden, de kat achterna zitten en die dingen gaat de hond des huizes ook nadoen en daar is de opvangster niet erg blij mee...
Don't shop, but adopt
Ingrid48 schreef:weer even een upje...nog steeds geen opvang voor Fotis gevonden en hij wordt te pittig voor het huidige gastgezin.
Wie wil deze mooie vent opvangen?? Of weet misschien een plekje waar hij tegen een geringe betaling opgevangen zou kunnen worden?
Hoezo wordt hij te pittig Dan?
Hij begint uit te vallen naar andere honden, de kat achterna zitten en die dingen gaat de hond des huizes ook nadoen en daar is de opvangster niet erg blij mee...
Ik heb helaas m'n handen vol aan m'n eigen duo plus Paco die de komende tijd weer regelmatig komt logeren (schoonzusje moet helaas opnieuw geopereerd worden)