Tenmashi schreef:Ja maarrehh.. waar blijven de foto's?
Ik weet nog niet welke van ons wordt. Als ik weet dat er zeker een voor ons is plaats ik foto's.
Heb nu alleen een paar foto's van het nestje.
Moderator: moderatorteam
Tenmashi schreef:Ja maarrehh.. waar blijven de foto's?
O, die naam vind ik wel erg leuk.ranetje schreef:Arana voor de stamboom, kan je afkorten tot Rana als je dat gemakkelijker vindt.
Bewondering om met twee pups aan de slag te gaan
Ja, daar dacht ik ook al aan.Leonie. schreef:Oh ja Alma is super leuk!
Klinkt wel veel als Tanja misschien...
bram en thijs schreef:Die mag straks in zijn Opel naar zijn vaste adres in Oostenrijk. Geven en nemen.
Nou, dat hoop ik toch niet, maar die kans zit er natuurlijk best wel in als we ooit een nestje fokken en er blijft er een over. Hahaha.Célie schreef:Haha je hebt er straks weer gewoon 4![]()
![]()
Annabella en dan roepnaam Bella betekend in het italiaans mooi
Oh maar Gonnie we zijn heus niet moeilijk hoor, nestfoto's zijn we ook tevreden mee.gonnie schreef:Tenmashi schreef:Ja maarrehh.. waar blijven de foto's?
Ik weet nog niet welke van ons wordt. Als ik weet dat er zeker een voor ons is plaats ik foto's.
Heb nu alleen een paar foto's van het nestje.
Is zeker een bijdehandje.Célie schreef:Nou haha mooi geregeld jij bent dus aan de beurt, vind Tanja en Bella ook wel leuk klinkengonnie schreef:bram en thijs schreef:Die mag straks in zijn Opel naar zijn vaste adres in Oostenrijk. Geven en nemen.
Hahaha, gelijk heb je.Nou, dat hoop ik toch niet, maar die kans zit er natuurlijk best wel in als we ooit een nestje fokken en er blijft er een over. Hahaha.Célie schreef:Haha je hebt er straks weer gewoon 4![]()
![]()
Annabella en dan roepnaam Bella betekend in het italiaans mooi
Annabella had ik het ook al over gehad.
Mijn kleindochter zei: oma, nu is opa aan de beurt om een naam te verzinnen hoor, jij hebt hem de vorige keer verzonnen.
Ik: nou nee, opa heeft de naam Tanja verzonnen.
Zij: o, nou dan ben jij nu aan de beurt.![]()
Is wel een bijdehandje denk je kleindochter![]()
We gaan 5 augustus kijken, maar pas als de puppytester geweest is zal de fokker de pups gaan toewijzen denk ik.Ptje schreef:Oh maar Gonnie we zijn heus niet moeilijk hoor, nestfoto's zijn we ook tevreden mee.gonnie schreef:Tenmashi schreef:Ja maarrehh.. waar blijven de foto's?
Heb nu alleen een paar foto's van het nestje.![]()
Hoeveel weken moeten jullie nu nog wachten?
Nou, dat is nou precies mijn bezwaargonnie schreef:Precies, het is makkelijker twee pups. Ze houden elkaar bezig.Marion. schreef:Hou eens op met dat invullen!~Suzanne~ schreef:2 puppen tegelijk? Ik zou toch even wachten tot Tanja volwassen is enzo... da's echt een kluif hoor, 2 tegelijk als je een beetje pech hebt.
Suzanne
Heb jij al eens ooit 2 pups tegelijk opgevoed???
Nou, daar ben ik dan anders in.~Suzanne~ schreef:Nou, dat is nou precies mijn bezwaargonnie schreef:Precies, het is makkelijker twee pups. Ze houden elkaar bezig.Marion. schreef:Hou eens op met dat invullen!~Suzanne~ schreef:2 puppen tegelijk? Ik zou toch even wachten tot Tanja volwassen is enzo... da's echt een kluif hoor, 2 tegelijk als je een beetje pech hebt.
Suzanne
Heb jij al eens ooit 2 pups tegelijk opgevoed???Ik wil dat ze met MIJ bezig zijn en niet met elkaar. Ze mogen best spelen maar ik wil ook met ze leren bezig zijn dus ik wil heel beslist meer focus op mij dan op elkaar. Echt no way dat ik 2 honden van (vrijwel) dezelde leeftijd in huis wil hebben, zeker niet als het pups zijn. Dan heb ik mijn handen vol aan opvoeden en band vormen. Ik wil dat ze die band met mij hebben, niet met elkaar. Wat iets anders is dan helemaal geen connectie met elkaar
maar ik wil niet dat de 1 de ander als meest belangrijke in het leven ziet.
2 pups opvoeden, tegelijk? Moet er niet aan denken!!
Suzanne
ik zou het zelf niet kunnen, maar weet je dat doet er toch geen ene zier toe?~Suzanne~ schreef:Nou, dat is nou precies mijn bezwaargonnie schreef:Precies, het is makkelijker twee pups. Ze houden elkaar bezig.Marion. schreef:Hou eens op met dat invullen!~Suzanne~ schreef:2 puppen tegelijk? Ik zou toch even wachten tot Tanja volwassen is enzo... da's echt een kluif hoor, 2 tegelijk als je een beetje pech hebt.
Suzanne
Heb jij al eens ooit 2 pups tegelijk opgevoed???Ik wil dat ze met MIJ bezig zijn en niet met elkaar. Ze mogen best spelen maar ik wil ook met ze leren bezig zijn dus ik wil heel beslist meer focus op mij dan op elkaar. Echt no way dat ik 2 honden van (vrijwel) dezelde leeftijd in huis wil hebben, zeker niet als het pups zijn. Dan heb ik mijn handen vol aan opvoeden en band vormen. Ik wil dat ze die band met mij hebben, niet met elkaar. Wat iets anders is dan helemaal geen connectie met elkaar
Suzanne
Dank je. Ach, ieder zijn mening.Pendrag schreef:Zeg Suzanne, komt het wel eens in je op dat ongevraagd je mening geven op deze manier erg onbeleefd is?
veel voorpret Gonnie!
Dan moet je 't ook zeker niet doen. Maar Gonnie heeft veel ervaring met meerdere hondjes tegelijk opvoeden en met het ras, dus grote kans dat het allemaal prima gaat.~Suzanne~ schreef:Nou, dat is nou precies mijn bezwaargonnie schreef:Precies, het is makkelijker twee pups. Ze houden elkaar bezig.Marion. schreef:Hou eens op met dat invullen!~Suzanne~ schreef:2 puppen tegelijk? Ik zou toch even wachten tot Tanja volwassen is enzo... da's echt een kluif hoor, 2 tegelijk als je een beetje pech hebt.
Suzanne
Suzanne
Ja jouw bezwaar.~Suzanne~ schreef:Nou, dat is nou precies mijn bezwaargonnie schreef:Precies, het is makkelijker twee pups. Ze houden elkaar bezig.Marion. schreef:Hou eens op met dat invullen!~Suzanne~ schreef:2 puppen tegelijk? Ik zou toch even wachten tot Tanja volwassen is enzo... da's echt een kluif hoor, 2 tegelijk als je een beetje pech hebt.
Suzanne
Suzanne
Ik ben ook zo, kan enorm goed panikeren en maak me gauw zorgen. Ik vind het heel moeilijk om dat niet te doen, het is lastig om jezelf over te bakken. En voor de omgeving is het ook vaak vervelend.gonnie schreef:Suzanne, mag best haar mening hebben hoor. Ik trek me er toch niks van aan.
Het rotste van honden hebben vind ik dat Gerard altijd nogal over bezorgd is. Hahaha.
Krijg gewoon buikpijn als er iets gebeurd met een hond.
Wij ook.Machie schreef:Oh ik snap het welIk ben verrekte blij met Csiva die veel tijd aan Fiji besteed. Ze spelen uren en uren samen. Met Csiva moest ik dat allemaal met haar doen en dat was heel pittig. Mijn andere 2 zijn niet echt speelhonden.
Ik ben benieuwd welke rooie bij jullie komt! Leuk hoor
Nee, ze deed het ook niet expres. Ach, ik denk dat we helemaal niet hoeven te gaan, maar goed Gerard wilt het graag. En als hij zijn geld kwijt wilt moet hij dat maar doen.Rebble schreef:Leuk Gonnie, gefeliciteerd met je 2de pup![]()
Ik zou er ook niet aan moeten denken maar ik hoef ook niet maar 1 pup![]()
Niet handig van je buurvrouwmaar ging natuurlijk ook niet expres. Succes bij de da vanavond, is toch een dingetje wat jouw honden onder de knie moeten hebben, de dierenarts