Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
gonnie schreef:Ben voor informatie naar de dierenarts hier in Oostgaarde geweest, maar die raad aan om toch te enten, maar dan met het merk waar ze de eerste enting mee heeft gehad Nobivac. Die van dinsdag was van Versican plus.
Hij wilt ook wel Titeren, maar ik krijg een beetje het idee dat hij toch liever ent.
Dan zou ze voor 8 augustus getiterd moeten worden, dan hebben we de afspraak al staan voor de herhalingsenting bij onze eigen dierenarts. Maar de L4 laat ik sowieso niet meer geven.
dierenkliniek oostgaarde doet ook gewoon titeren bij pups.. gewoon zeggen ik wil titeren. Wij gaan daar heen voor de gehoortest en laten dan meteen t nest titeren.
gonnie schreef:Ben voor informatie naar de dierenarts hier in Oostgaarde geweest, maar die raad aan om toch te enten, maar dan met het merk waar ze de eerste enting mee heeft gehad Nobivac. Die van dinsdag was van Versican plus.
Hij wilt ook wel Titeren, maar ik krijg een beetje het idee dat hij toch liever ent.
Dan zou ze voor 8 augustus getiterd moeten worden, dan hebben we de afspraak al staan voor de herhalingsenting bij onze eigen dierenarts. Maar de L4 laat ik sowieso niet meer geven.
dierenkliniek oostgaarde doet ook gewoon titeren bij pups.. gewoon zeggen ik wil titeren. Wij gaan daar heen voor de gehoortest en laten dan meteen t nest titeren.
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Ben jij tevreden over Oostgaarde.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou. Groetjes Gonnie. Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Het puppenvirus slaat toe haha leuk hoor, moet er zelf niet aan denken maar al niet aan 1 pup maar je zal heel goed weten waar je aan begint en anders kom je daar vanzelf wel achter toch, het scheelt het wordt vanzelf groter
Moeilijk altijd weer een leuke naam te vinden voor een pup. Het moet passen bij de hond, wij beslissen het pas als we de hond zien, dan weet en voel je vaak pas wat past . Tenminste wij hebben dat . Maar alvast weer veel plezier met de voorpret
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
Tineke schreef:Moeilijk altijd weer een leuke naam te vinden voor een pup. Het moet passen bij de hond, wij beslissen het pas als we de hond zien, dan weet en voel je vaak pas wat past . Tenminste wij hebben dat . Maar alvast weer veel plezier met de voorpret
Wij ook. Kunnen van tevoren alles bedacht hebben, maar als we pup daadwerkelijk in onze handen hebben kan het zomaar een heel andere naam worden
Tineke schreef:Moeilijk altijd weer een leuke naam te vinden voor een pup. Het moet passen bij de hond, wij beslissen het pas als we de hond zien, dan weet en voel je vaak pas wat past . Tenminste wij hebben dat . Maar alvast weer veel plezier met de voorpret
Ja, dat kan ook. Daarom wacht ik nog even af. Maar goed Tanja haar naam had ik ook al voordat ik haar zag.
Bedankt.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou. Groetjes Gonnie. Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
jacq1970 schreef:Het puppenvirus slaat toe haha leuk hoor, moet er zelf niet aan denken maar al niet aan 1 pup maar je zal heel goed weten waar je aan begint en anders kom je daar vanzelf wel achter toch, het scheelt het wordt vanzelf groter
Ach ja, ik ben nogal makkelijk. Groot worden ze inderdaad zowat vanzelf en snel ook.
labje schreef:Leuk Gonnie, een vriendinnetje erbij
Zeker leuk. Vooral voor Tanja. Schrikt ze misschien wat minder van blaffende honden. Haha.
Al gaat dat al een stuk beter. Ik zeg nou gewoon enthousiast: Leuk he Tanja zo blaffende hond.
Als ik erg vrolijk doe als er een hond blaft vindt zij het ook minder eng.
En de bazen van die hond denken dat ik gek ben. Haha.
Zeker leuk. Vooral voor Tanja. Schrikt ze misschien wat minder van blaffende honden. Haha.
Al gaat dat al een stuk beter. Ik zeg nou gewoon enthousiast: Leuk he Tanja zo blaffende hond.
Mooi laten denken
Als het werkt, is het een stap voorwaarts
Mooi laten denken
Als het werkt, is het een stap voorwaarts
Precies.
bram en thijs schreef:Anoek. Annelien. Annemijn.
Het duizelt me ondertussen. Haha.
Ik google meestal even op namen met de bewuste letter. Hier alle honden met een X maar eigenlijk nooit een probleem gehad. Even een uurtje zoeken en klaar. De naam is er al voor de hond overigens hier...
malinois schreef:Ik google meestal even op namen met de bewuste letter. Hier alle honden met een X maar eigenlijk nooit een probleem gehad. Even een uurtje zoeken en klaar. De naam is er al voor de hond overigens hier...
Ik heb eigenlijk altijd de naam aangehouden die ze hadden.. En bij Aki zaten we op weg erheen te verzinnen wat voor naam het zou worden.. tsja
Jol heeft mijn vriend destijds veranderd. Zij heette Lolly.
malinois schreef:Ik google meestal even op namen met de bewuste letter. Hier alle honden met een X maar eigenlijk nooit een probleem gehad. Even een uurtje zoeken en klaar. De naam is er al voor de hond overigens hier...
Heb ik ook gedaan, maar ik wacht even tot ik hoor dat we haar krijgen.