Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat is jouw mening over kangal honden?
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
Re: Wat is jouw mening over kangal honden?
Werkelijk ongelofelijke beelden. Wolven die onderdanig zijn aan de kangal hond. Hebben ze de dominantie van de kangal aanvaard? Zien ze de kangal als hun leider?
-
- Zeer actief
Interessante video.
Baas wil kangal een voorwerp laten trekken. Daar heeft hij geen zin in. Als zn vriend aangevallen wordt schiet hij gelijk te help en sleept het voorwerp moeiteloos mee.
Baas wil kangal een voorwerp laten trekken. Daar heeft hij geen zin in. Als zn vriend aangevallen wordt schiet hij gelijk te help en sleept het voorwerp moeiteloos mee.
-
- Zeer actief
Man kan kangal niet controleren.
-
- Zeer actief
Dat zijn hoogbejaarde Laika's.kangalfan schreef:Werkelijk ongelofelijke beelden. Wolven die onderdanig zijn aan de kangal hond. Hebben ze de dominantie van de kangal aanvaard? Zien ze de kangal als hun leider?
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Als die Kangal onder de wolven opgegroeid was had je hetzelfde plaatje.kangalfan schreef:Werkelijk ongelofelijke beelden. Wolven die onderdanig zijn aan de kangal hond. Hebben ze de dominantie van de kangal aanvaard? Zien ze de kangal als hun leider?
Wat je zegt ben je zelfffff 

Mijn mening over Kangals? Ik vind ze prachtig, en die wie ik ken zijn ontzettend lief. Maar ik wil wel dat ze m'n voeten likken

-
- Zeer actief
Nee hoor dat zijn wolven.korthaar schreef:Dat zijn hoogbejaarde Laika's.kangalfan schreef:Werkelijk ongelofelijke beelden. Wolven die onderdanig zijn aan de kangal hond. Hebben ze de dominantie van de kangal aanvaard? Zien ze de kangal als hun leider?
De hond is volgens mij een Alabai en geen kangal.
-
- Zeer actief
Weet ik niet. Kangals willen altijd dominant zijn. Bij wolven is het normaal gedrag om onderdanig te zijn aan het alfa mannetje (de dominante wolf)bouvierpoedel schreef:Als die Kangal onder de wolven opgegroeid was had je hetzelfde plaatje.kangalfan schreef:Werkelijk ongelofelijke beelden. Wolven die onderdanig zijn aan de kangal hond. Hebben ze de dominantie van de kangal aanvaard? Zien ze de kangal als hun leider?
Hoeveel Kangals ken jij eigenlijk?kangalfan schreef:Kangals willen altijd dominant zijn.

-
- Zeer actief
Van YouTube kent hij ze allemaal.Sandra&co schreef:Hoeveel Kangals ken jij eigenlijk?kangalfan schreef:Kangals willen altijd dominant zijn.

Tussen willen en kunnen zit nogal een verschil. En bij de levende wezens is toch nog steeds de vrouw dominant. Wel sneu voor de mannetjes inderdaad.kangalfan schreef:Weet ik niet. Kangals willen altijd dominant zijn. Bij wolven is het normaal gedrag om onderdanig te zijn aan het alfa mannetje (de dominante wolf)bouvierpoedel schreef:Als die Kangal onder de wolven opgegroeid was had je hetzelfde plaatje.kangalfan schreef:Werkelijk ongelofelijke beelden. Wolven die onderdanig zijn aan de kangal hond. Hebben ze de dominantie van de kangal aanvaard? Zien ze de kangal als hun leider?
- Nakisha
- moderator
- Mijn ras(sen): Coahuila
En... je ziet de filmpjes niet voor wat ze zijn, kangalfan? Een onopgevoed beest die een schlemielig ventje meesleurt, een hond die even een andere hond komt helpen een punt te maken en doodnormale wolven die doodnormaal wolvengedrag vertonen tegenover een hond die veel te zelfverzekerd is?
Deze filmpjes hadden alledrie ook met diverse andere honden gemaakt kunnen worden. Wist je dat ze ooit een labrador tussen een roedel wolven hebben gezet, die ook prompt de alfa werd?
Ik heb geen idee wat je toch wilt zeggen. Kangals zijn stoer? Eh. Ja, sure. Zelfstandige roedelbeschermers zijn stevige honden ja. En... dus?
Ik kende ooit een kangalteef. Beer van een hond, fantastische waakhond. Zelfstandig. Eigenaren hadden 0 overwicht. Uiteindelijk beet ze haar bazin.
Maar mijn vader, een VOLKOMEN vreemde voor de hond, heeft haar ondanks haar bijzonder serieuze waakdrang en bijtneiging compleet gewonnen. Hoe? Koekies, koekies, koekies. Zelf madame de uberwaakhond, bijtert en opperkangal veranderde in een kwispelende schoothond als ze hem maar ZAG. Vanwege geduld en koekjes. Ze luisterde beter naar hem dan haar eigenaren.
Compleet mislukt als waakhond dus, terwijl werkelijk ieder ander een beet krijgen kon. En dat door de lokale 'candyman'. Stoerrrrrrr....
Mijn mening over Kangals? Geen geschikte huishond. Het zijn waakhonden met karakter.
Deze filmpjes hadden alledrie ook met diverse andere honden gemaakt kunnen worden. Wist je dat ze ooit een labrador tussen een roedel wolven hebben gezet, die ook prompt de alfa werd?
Ik heb geen idee wat je toch wilt zeggen. Kangals zijn stoer? Eh. Ja, sure. Zelfstandige roedelbeschermers zijn stevige honden ja. En... dus?
Ik kende ooit een kangalteef. Beer van een hond, fantastische waakhond. Zelfstandig. Eigenaren hadden 0 overwicht. Uiteindelijk beet ze haar bazin.
Maar mijn vader, een VOLKOMEN vreemde voor de hond, heeft haar ondanks haar bijzonder serieuze waakdrang en bijtneiging compleet gewonnen. Hoe? Koekies, koekies, koekies. Zelf madame de uberwaakhond, bijtert en opperkangal veranderde in een kwispelende schoothond als ze hem maar ZAG. Vanwege geduld en koekjes. Ze luisterde beter naar hem dan haar eigenaren.
Compleet mislukt als waakhond dus, terwijl werkelijk ieder ander een beet krijgen kon. En dat door de lokale 'candyman'. Stoerrrrrrr....
Mijn mening over Kangals? Geen geschikte huishond. Het zijn waakhonden met karakter.

- lucie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herders (x), Beauceron, Hongaarse windhond, Bodeguero
- Aantal honden: 5
-
- Zeer actief
Hier een video voor educatiedoeleinden.
Het gaat om een gevecht tussen een wolf en een kangal.
Kijk vanaf 5 minuten en 4 seconden
Dit is waar de Kangal voor gefokt is. Getest wordt of dat de kangal goed genoeg is om een wolf te verslaan en de kudde te bewaken. Als dat het geval is wordt er verder gefokt met de hond.
Verwijderd door Mod.
Dit is waar de Kangal voor gefokt is. Getest wordt of dat de kangal goed genoeg is om een wolf te verslaan en de kudde te bewaken. Als dat het geval is wordt er verder gefokt met de hond.
Verwijderd door Mod.
- Habibi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sheltie
Perseus (Percy) - Aantal honden: 1
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Jij bent echt niet goed wijskangalfan schreef:Hier een video voor educatiedoeleinden.
Verwijderd door Mod.

-
- Zeer actief
Het is geen hondengevecht. Het gaat om een wolf tegen een hond. Dit gaat om een test.DeDiana schreef:Jij bent echt niet goed wijskangalfan schreef:Hier een video voor educatiedoeleinden.
Verwijderd door Mod.Ik heb je bericht gemeld. Filmpjes van hondengevechten horen niet op een forum van honden- en dierenliefhebbers thuis.
-
- Zeer actief
Kangalhonden aan het werk
Dit gebeurt als er een wild zwijn op een erf komt waar kangals waken. Wilde zwijnen brengen veel schade toe aan oogsten.
Verwijderd door Mod.
Dit gebeurt als er een wild zwijn op een erf komt waar kangals waken. Wilde zwijnen brengen veel schade toe aan oogsten.
Verwijderd door Mod.
- wolvster
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ben je er nou nog steeds? Pffft...
Gemeld.
Gemeld.
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Hou nu toch eens op met die rottige nare filmpjes van je !! Niemand hier zit erop te wachten !!

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ach zijn we er de hele zomer weer van af... is wel weer ban waardig

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Crescent
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Ik fietste dus laatst over straat en toen viel ik bijna door een stoeprand. Wat is jullie mening over stoepranden?
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
-Nothing but the rain…
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Die horen altijd vast te liggen, die krengen kunnen gevaarlijk zijn.Crescent schreef:Ik fietste dus laatst over straat en toen viel ik bijna door een stoeprand. Wat is jullie mening over stoepranden?

- Crescent
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
En die stoeprand was groot joh! Zou wel winnen in een gevecht met een wolfthom schreef:Die horen altijd vast te liggen, die krengen kunnen gevaarlijk zijn.Crescent schreef:Ik fietste dus laatst over straat en toen viel ik bijna door een stoeprand. Wat is jullie mening over stoepranden?

What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
-Nothing but the rain…
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Dat je ze op elke straat hoek tegen komt en daar zal je toch tegen moeten gaan bewapenen anders kan het toch eens ooit verkeerd aflopen.Crescent schreef:Ik fietste dus laatst over straat en toen viel ik bijna door een stoeprand. Wat is jullie mening over stoepranden?

- Habibi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sheltie
Perseus (Percy) - Aantal honden: 1
Ik adviseer een bodyprotector, bouwhelm, kniebescherming en polsbescherming.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... l&start=60
2 jaar geleden schreef ik in bovenstaand topic een reactie.
Deze:
kangalfan schreef:
"Jullie kunnen mij vergeven toch? Iedereen verdient een tweede kans."
Flamme schreef:
"Volgens mij houdt je ons straal voor de gek met je achterlijke misselijkmakende opruiende filmpjes maar voor het geval dat niet zo is zal ik je een reactie geven.
Mijn enige, eerste en meteen laatste reactie op jou.
Dit was je 2e kans wat mij betreft. De vorige keer dat je hier rondwaarde vond je het ook al vreselijk opwindend om een hondenras volledig op te hemelen aan de hand van hoe sterk en groot die wel niet was. Hoe goed hij andere honden aankan, welke vechtkwaliteiten die heeft.
Vindt je het serieus mooi om te zien hoe andere honden uit elkaar getrokken worden? Kick je op pijn en agressie van dieren? vindt je het echt zo fantaaaaastisch om te zien dat jou zo geliefde ras misbruikt wordt door hem los te laten gaan op andere honden? Dat andere honden levend gevild worden door een monster?
Je moet je schamen. Diep diep schamen. Je bent geen hondenliefhebber. Je houdt niet van de Kangal. Deed je dat wel dan zou je willen dat het ras een goede naam kreeg ipv dit soort idiote zaken te posten en dat ook nog te doen met teksten die verraden dat je het wel geweldig vindt.
Wat mij betreft mag je vertrekken om nooit meer terug te komen hier. Gewoon niet.
Voor mensen die op hondengevechten kicken is wat mij betreft geen plek hier.
Vaarwel!"
Je bent niks veranderd sinds het topic wat ik aanhaal. Een misselijke dieronvriendelijke stooktrol ben je.
Je wilde toen destijds vergeving. Dat was in 2015.
Dat ben je niet waard.
Ga weg. Gewoon, ver weg.
Van mij mag je een permanente ban krijgen.
2 jaar geleden schreef ik in bovenstaand topic een reactie.
Deze:
kangalfan schreef:
"Jullie kunnen mij vergeven toch? Iedereen verdient een tweede kans."
Flamme schreef:
"Volgens mij houdt je ons straal voor de gek met je achterlijke misselijkmakende opruiende filmpjes maar voor het geval dat niet zo is zal ik je een reactie geven.
Mijn enige, eerste en meteen laatste reactie op jou.
Dit was je 2e kans wat mij betreft. De vorige keer dat je hier rondwaarde vond je het ook al vreselijk opwindend om een hondenras volledig op te hemelen aan de hand van hoe sterk en groot die wel niet was. Hoe goed hij andere honden aankan, welke vechtkwaliteiten die heeft.
Vindt je het serieus mooi om te zien hoe andere honden uit elkaar getrokken worden? Kick je op pijn en agressie van dieren? vindt je het echt zo fantaaaaastisch om te zien dat jou zo geliefde ras misbruikt wordt door hem los te laten gaan op andere honden? Dat andere honden levend gevild worden door een monster?
Je moet je schamen. Diep diep schamen. Je bent geen hondenliefhebber. Je houdt niet van de Kangal. Deed je dat wel dan zou je willen dat het ras een goede naam kreeg ipv dit soort idiote zaken te posten en dat ook nog te doen met teksten die verraden dat je het wel geweldig vindt.
Wat mij betreft mag je vertrekken om nooit meer terug te komen hier. Gewoon niet.
Voor mensen die op hondengevechten kicken is wat mij betreft geen plek hier.
Vaarwel!"
Je bent niks veranderd sinds het topic wat ik aanhaal. Een misselijke dieronvriendelijke stooktrol ben je.
Je wilde toen destijds vergeving. Dat was in 2015.
Dat ben je niet waard.
Ga weg. Gewoon, ver weg.
Van mij mag je een permanente ban krijgen.
Om vergeving te krijgen zul je eerst spijt moeten hebben.
-
- Zeer actief
Ligt er ook maar net aan wie zo'n filmpje plaatst.
Pasgeleden toch nog 1 waar in 2 klapkaken een man vermoorden.
Of van klapkaken die elkaar in de strot hangen.
En nu word het gemeld en is in ene is de hele bende tegen Kangalfan.

- Tineke
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Inderdaad of Kangalfan de enigste sensatiebak op dit forum isbouvierpoedel schreef:Ligt er ook maar net aan wie zo'n filmpje plaatst.

Je hoeft het immers niet aan te klikken dan is het zo over met dit soort ongein.

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl