Helaas zie ik bijna wekelijks honden voorbij komen die ik zo zou willen hebben

Moderator: moderatorteam
VertelSandra&co schreef:Ik mag er nog 1 bij, maximaal. Maar die toekomstige pup is al zo goed als uitgekozen...zal gewoon wat geduld moeten hebben
That's me inderdaadTamara/Bayko schreef:VertelSandra&co schreef:Ik mag er nog 1 bij, maximaal. Maar die toekomstige pup is al zo goed als uitgekozen...zal gewoon wat geduld moeten hebbenOh wacht, jij wilde een Silken Windsprite of ben ik nu in de war met iemand anders?
Wat leuk. Staat er al een nestje op de planning bij deze fokster?Sandra&co schreef:That's me inderdaadTamara/Bayko schreef:VertelSandra&co schreef:Ik mag er nog 1 bij, maximaal. Maar die toekomstige pup is al zo goed als uitgekozen...zal gewoon wat geduld moeten hebbenOh wacht, jij wilde een Silken Windsprite of ben ik nu in de war met iemand anders?
Ben vorig jaar al bij de fokster geweest (en heb d'r op FB om de ontwikkelingen te volgen). Maar eerst moet ik een salarisverhoging (september) en auto hebben (ook tegen die tijd). Met 2 honden in het OV vind ik al een hel, laat staan met 3. Gaan we niet doen.
Ja hè? Vriend vindt hem stiekem ook wel leuk maar dan moet ik toch echt even wat dingetjes gaan regelenTedzy. schreef:Ooohh die is leuk zegWat een lieve, zachte uitstraling.
Nee, op het moment nog nietTamara/Bayko schreef: Wat leuk. Staat er al een nestje op de planning bij deze fokster?
Goed over nagedacht dus. Ik hoop dat er t.z.t. iets leuks voor je bij zit. Stiekem vind ik het best een interessant en mooi ras (is het nou al erkend of niet?).Sandra&co schreef:Nee, op het moment nog nietTamara/Bayko schreef: Wat leuk. Staat er al een nestje op de planning bij deze fokster?Gelukkig maar, want het is ook nog niet de tijd voor mij. Zal pas tegen begin/midden 2018 worden, eerst wil ik dat Sofi'tje ook nog iets ouder is.
Jazeker. 2 Honden is an sich een makkie, maar met 3 honden heb je al iets meer 'beperkingen' (tussen aanhalingstekens, want zo voelt het niet). Het makkelijke is dan weer wel dat ik dan ook weer eens 1 hond mee kan nemen. Ze vinden het niet erg om met hun 2-en thuis te blijven, maar vooral Sofi vind het vreselijk om alleen te zitten. Toen ik Juno nog had en ik de honden dus nog wel eens individueel meenam, was dat geen enkel probleem. Dan amuseert ze zich wel. Dus ik móet op termijn gewoon naar 3 hondenTamara/Bayko schreef:
Goed over nagedacht dus. Ik hoop dat er t.z.t. iets leuks voor je bij zit. Stiekem vind ik het best een interessant en mooi ras (is het nou al erkend of niet?).
Ha ik Ben niet de enige in love. Aangezien jij minder honden hebt moet jij hem nemenManuma schreef:Ja hè? Vriend vindt hem stiekem ook wel leuk maar dan moet ik toch echt even wat dingetjes gaan regelenTedzy. schreef:Ooohh die is leuk zegWat een lieve, zachte uitstraling.
Hij is echt leukkkk
Haha, die plaatste ik al net iets hierbovenwilma23 schreef:Ik ben vliefd, ik mag hem niet van mijn man ivm het oog op de toekomst en de mastiffs, maar kijk nou! Hij is toch geweldig.
Mooie Tiesto,
https://www.verhuisdieren.nl/plaatsprof ... ond-tiesto
Dat met die auto zal je nog verbazen, ik blijf er maar honden bij in proppen lolManuma schreef:Haha, die plaatste ik al net iets hierbovenwilma23 schreef:Ik ben vliefd, ik mag hem niet van mijn man ivm het oog op de toekomst en de mastiffs, maar kijk nou! Hij is toch geweldig.
Mooie Tiesto,
https://www.verhuisdieren.nl/plaatsprof ... ond-tiesto![]()
Vriend kwam met het argument dat hij gewoon echt niet in de auto's past. Daar had ik nog niet aan gedacht. En Manu voelt zich zo de superheld nu, die houdt van het leven als superheld. Dus we houden dat maar even zo voor hem.
Ohrunninggirl schreef:Ik ben echt verliefd op Gianna, in opvang bij Ingrid Timmermans. Ik vind het echt echt echt heel jammer dat we nu geen derde hond er bij kunnen...![]()
![]()
![]()
https://www.facebook.com/HondenBaasBegeleiding/