Penis-lengte, gok ik ?Nanna schreef:Ik denk dat ik dat wel weet
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat is jouw mening over kangal honden?
Moderator: moderatorteam
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Re: Wat is jouw mening over kangal honden?

-
- Vaste gebruiker
- Aantal honden: 2
thom schreef:Penis-lengte, gok ik ?Nanna schreef:Ik denk dat ik dat wel weet

Ik ben ongesteld ja. Maaruh, heb ik je een beetje op je plasser getrapt? Maak je geen zorgen, de kans dat dat kan gebeuren is vrij...klein. Dan moet ik wel héel gericht schuppenkangalfan schreef: En daar komen de haat-reacties weer.
Het wemelt hier van de kangal-racisten.
Ben je ongesteld ofzo?

Overigens ben ik bepaald geen Kangal-racist (een wát?

- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Ik ken er drie, en het zijn alledrie schatjes, Rani speelt graag met ze. Ze luisteren wel erg slecht naar hun baas.
Nee, ze zijn zelfstándigGollum schreef:Ze luisteren wel erg slecht naar hun baas.

- Tineke
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Claudia van dit forum had er vroeger een , Mozes , was ook een lieverd.

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
- Crescent
- Zeer actief
Doe mij maar een hyena

What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
-Nothing but the rain…
Nee dank je, wat een stinkbakken!
Laat gaan!!!
Laat gewoon gaan.
Laat gewoon gaan.
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Sandra&co schreef:Nee, ze zijn zelfstándigGollum schreef:Ze luisteren wel erg slecht naar hun baas.![]()
O net als de chihuahua alleen dan in groter formaat

It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
-
- Zeer actief
ze luisteren gewoon niet, gaan rustig aan de zwerf....... en steken hun middel teen op naar hun bediende....... verder heb ik geen mening over een Kangal
....

-
- Zeer actief
En al met al zijn het ook gewoon maar honden die helaas zoals bij bijna alle rassen wel mensen/fokkers treffen die het nou net weer even moeten gaan overdrijven. Ik vind het een heerlijk ras en ik mag wel zeggen dat Sjon een heerlijke sociale hond is, hij kan niet los nee maar dat maak ik ruim goed en hij komt niets te kort. Heeft hij meer nodig dan de Bullen ja zeker wel maar voorlopig is het een prima hond die zich prima heeft aangepast aan zijn leven in de drukke stad. Ik hoop dat hij de gemiddelde Kangal leeftijd van 14 jaar ruimschoots zal overtreffen...
- gyanty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Ik vind het zo'n ontzettend gewone hond om te zien. Niks opmerkelijks aan eigenlijk. Vind het ook geen opmerkelijk mooie honden. De meeste hebben prima karakter, zoals ik dat van vele honden ook vind.
De kangals steven alleen wel af op een probleem als ze echt groter en groter willen gaan fokken. Ik zal je het ingewikkelde rekenwerk even besparen, maar er zit een max aan. Een max voor het hart, een max voor het zenuwstelsel, maar eigenlijk het grootste probleem een max voor het skelet. Ga je steeds grote fokken met een dier waar het niet voor bedoeld is ga je inleveren op stevigheid van de botten op conditie want het hart kan niet meer dan daar waar het voor bedoeld is. Plus dat je problemen gaat krijgen met beweging en vertering. Kortom honden die er imposant uitzien, maar van ellende uit elkaar zullen vallen, waarvoor nog elke bejaarde voor kan ontvluchten.
Nog even leuk om voor jou te melden. De honden op de HR-lijst zijn daar niet opgekomen vanwege incidenten met andere honden (want heej een hond is nog steeds een object van de wet en tja een object wat een ander object sloopt kan je wettelijk niet zo veel tegen doen). Echter objecten(honden dus he?) die mensen gaan aanvallen.... waarvan de bijtincidenten in het ziekenhuis geregistreerd worden, die maken dat honden op de HR-lijst kwamen. En dat maakt het wel uniek, zelfs voor een Kangal denk ik.
Just a dog dus. Niet 1 waar ik warm van wordt, maar waar ik zeker geen hekel aan heb, want ik heb namelijk een abnormale interesse in honden in het algemeen.
Zo dat was mijn mening en nog wat feiten er gratis bij
De kangals steven alleen wel af op een probleem als ze echt groter en groter willen gaan fokken. Ik zal je het ingewikkelde rekenwerk even besparen, maar er zit een max aan. Een max voor het hart, een max voor het zenuwstelsel, maar eigenlijk het grootste probleem een max voor het skelet. Ga je steeds grote fokken met een dier waar het niet voor bedoeld is ga je inleveren op stevigheid van de botten op conditie want het hart kan niet meer dan daar waar het voor bedoeld is. Plus dat je problemen gaat krijgen met beweging en vertering. Kortom honden die er imposant uitzien, maar van ellende uit elkaar zullen vallen, waarvoor nog elke bejaarde voor kan ontvluchten.

Nog even leuk om voor jou te melden. De honden op de HR-lijst zijn daar niet opgekomen vanwege incidenten met andere honden (want heej een hond is nog steeds een object van de wet en tja een object wat een ander object sloopt kan je wettelijk niet zo veel tegen doen). Echter objecten(honden dus he?) die mensen gaan aanvallen.... waarvan de bijtincidenten in het ziekenhuis geregistreerd worden, die maken dat honden op de HR-lijst kwamen. En dat maakt het wel uniek, zelfs voor een Kangal denk ik.
Just a dog dus. Niet 1 waar ik warm van wordt, maar waar ik zeker geen hekel aan heb, want ik heb namelijk een abnormale interesse in honden in het algemeen.

- Tineke
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Nee hoor dat is onzin want als dat selectie zou zijn dan zouden er nog wat rassen bij hebben moeten staan en wat andere rassen eraf. De selectie is gemaakt op basis van rasbeschrijvingen en hun doel en niet op basis van cijfers van incidenten.gyanty schreef:Nog even leuk om voor jou te melden. De honden op de HR-lijst zijn daar niet opgekomen vanwege incidenten met andere honden (want heej een hond is nog steeds een object van de wet en tja een object wat een ander object sloopt kan je wettelijk niet zo veel tegen doen). Echter objecten(honden dus he?) die mensen gaan aanvallen.... waarvan de bijtincidenten in het ziekenhuis geregistreerd worden, die maken dat honden op de HR-lijst kwamen. En dat maakt het wel uniek, zelfs voor een Kangal denk ik.

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
En behalve dat is de rest ook onzin, want een hond is gewoon een hond in de wet. En als je hond een andere hond sloopt ben je als eigenaar gewoon strafbaar op grond van art. 426 SR.Tineke schreef:Nee hoor dat is onzin want als dat selectie zou zijn dan zouden er nog wat rassen bij hebben moeten staan en wat andere rassen eraf. De selectie is gemaakt op basis van rasbeschrijvingen en hun doel en niet op basis van cijfers van incidenten.gyanty schreef:Nog even leuk om voor jou te melden. De honden op de HR-lijst zijn daar niet opgekomen vanwege incidenten met andere honden (want heej een hond is nog steeds een object van de wet en tja een object wat een ander object sloopt kan je wettelijk niet zo veel tegen doen). Echter objecten(honden dus he?) die mensen gaan aanvallen.... waarvan de bijtincidenten in het ziekenhuis geregistreerd worden, die maken dat honden op de HR-lijst kwamen. En dat maakt het wel uniek, zelfs voor een Kangal denk ik.
Maar je staat daar niet alleen in hoor, vandaar dat we nog steeds doodgegooid worden met onzinnige petities om te ijveren voor wetten die allang bestaan.

Gr. Aniek

-
- Zeer actief
Sjon zegt en bedanktgyanty schreef:Ik vind het zo'n ontzettend gewone hond om te zien. Niks opmerkelijks aan eigenlijk. Vind het ook geen opmerkelijk mooie honden.

-
- Zeer actief
Tineke schreef:Nee hoor dat is onzin want als dat selectie zou zijn dan zouden er nog wat rassen bij hebben moeten staan en wat andere rassen eraf. De selectie is gemaakt op basis van rasbeschrijvingen en hun doel en niet op basis van cijfers van incidenten.gyanty schreef:Nog even leuk om voor jou te melden. De honden op de HR-lijst zijn daar niet opgekomen vanwege incidenten met andere honden (want heej een hond is nog steeds een object van de wet en tja een object wat een ander object sloopt kan je wettelijk niet zo veel tegen doen). Echter objecten(honden dus he?) die mensen gaan aanvallen.... waarvan de bijtincidenten in het ziekenhuis geregistreerd worden, die maken dat honden op de HR-lijst kwamen. En dat maakt het wel uniek, zelfs voor een Kangal denk ik.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullmastiff, Boerboel, Rottweiler, Engelse mastiff
Het klopt nietkangalfan schreef:Je kan beter niet gebeten worden door een kangal hond.

Lees maar eens in op de mastiff geschiedenis. Dat er geen 100% uitslag bij de mastiff uitkomt is omdat ze niet gefokt zijn om te bijten. Ze zijn gefokt om op de plaats in bedwang te houden.
Waarom verdiep je je niet op een goeie manier in de geschiedenis en weetjes van jou ras? Dus boeken lezen goeie betrouwenswaardige stukken op internet lezen etc en dan je kennis delen.
Dat zou hier meer gewaardeerd worden dan feiten die niet kloppen en nare filmpjes die helemaal het ras niet weergeven en het ras ook in een slecht daglicht zetten.
-
- Zeer actief
Brigitte schreef:Ik vind ze een beetje raar en tegenvallen, ik had wel verwacht dat hij iets zou compenseren maar het is nog steeds zo klein![]()
volgens mij ook een beetje gay, ik dacht het al vroeg maar hij ontkende het altijd maar toch had ik zo'n vermoeden, dat heb je weleens he als moeder zijnde![]()
ook niet echt een goede kuddedrijver, hij neemt zijn oorspronkelijke taak niet zo heel serieus
geen match voor een Pitbull, valt ook zo tegen hij staat toch zo hoog op de meeste kaakdruk lijst![]()
hier, weer die voorliefde voor glitters enzom je dood te schamen
Om het over de intelligentie maar niet te hebben![]()
denk je een keer indruk te makenje loopt er gewoon mee voor schut eigenlijk
maar hij is wel snel, haalt zo een haas in, weliswaar nep maar toch
je hebt er eigenlijk helemaal geen klote aan
Ach lieve sjonneke
-
- Zeer actief
Ive got 2 PBs and a Turkish Kangal.
While in a fight PBs might take more punishment than a Kangal, and have a higher pain threshold, my Kangal will eat my PBs for lunch. AndI have very very nice PBs. I have a PURE Colby, and a Iron Lines Kennels Old Family Red, Red Nose Both are around 70lbs. And are really large for a PURE APBT. Although they do come larger.
BUT, MOST ALL of the overly large PBs are Not Pure Bred, and have been bred with Mastiffs.
A Kangal is generally considered the most powerful of all breeds, and is also mostly unheard of... They also have a Measured Ungodly Bite force of 743lbs vs 235 for a PB. More than 3 times the Bite Force of a PB.
My Kangal is 196lbs x 36 inches at the shoulder of pure evil if you show agression. But if you come into my house, he will be just like a big lap dog, and ant petted just like any other dog.
All of my dogs are Highlt Socialized, and have been put through almost every type of rudimentary training possible.
Like when they are young, constantly staging circumstances, where my dog/puppy comes into contact with those it does not know, but must be made to realize that everyone that comes up isn't a threat. But the dog is made to sit, and stay, while I rap to the person, get loud, move around a lot, and be generally unpredictable to the dog. ut when the dog does what I don't want it to, I gently correct it, and give it huge praise, and hugs, when it does the right things.
All of my training is also positive reinforcement, and never anything forced.
The most I will do is grab my dog by the scruff of the neck, and shake it a bit. Just like Mom would do. But generally all training is on a leash, and al correction, with a tug to the leash, choke collar.
I use the Kohler Method of Guard Training, for basic commands. Kohler was the head trainer for the Armed Forces During WWI, and trained all of the early Disney animals.
Also I feel I have a Right to own a dog that will protect me from would be robbers/thieves. Just as I have the right to own a firearm. Which I don't choose to own.
Thank goodness my Kangal is only aggressive if there is imminent danger, and it gets along with all animals that don't show aggression. Strange cats included.
But its my business if I want any type of breed, as long as I am held responsible for its actions.
Just like I'm held responsible, if I go out and run over someone, by accident, or on purpose. Or Intoxicated. Alcohol is also a worse scourge, and does more damage to society, than almost anything, but I don't think it should be banned.
And WEED is Illegal. Which does the most harm ? Alcohol, or Weed? So we should ban Both ?? If Weed is Illegal, I have no question, that then alcohol, should be on another level of offense vs weed.
Kangals are bred 1000% only for Guarding the Flock.
No Herding ect. And if you mess with the flock, it will eat your face off. That simple. A wolf has 000 chance against 1 of them.
But it is my right to own 1. And if it attacks unwarranted, I should be held accountable. Period. End of Story.
Ive also had APBT for over 40 years, and have had 000 incidence of any problems, and had 1 of the 1st Schutzhund PB in my area. In 1984.
I came home 1 time last year, to find 3 Robbers trapped in the bathroom, because my 2 PB and Kangal, were going to eat them for lunch, and were chewing through the door to get to them, as I came into the house. I called cops, and that was the end of that. They were lucky I didn't come home 10 minutes later.
Also there are far more idiots that should have firearms, and texting while driving, that are far more dangerous than any dog.
Driving while texting is = to, or worse, than Drunk Driving, and injure, and kill far more people every year than all dog attacks combined.
I have a right to protect myself,. and my choice is a dog. Theres a reason cops, military use dogs.
Heres my dogs dad. My dog is 1 inch taller, and 8lbs heavier, and makes my PBs seem like a ***** cat by comparison.
Remember this breed has been measured for up to 743lbs bite force. Not a guess. Measured. A PB has 235lbs. Rott a bit over 300lbs.
This dog is about 35 inches at shoulder, and 190+ lbs, and can run over 30 miles an hour. They are Very Athletic.
https://www.thegearpage.net/board/index ... 51/page-10
While in a fight PBs might take more punishment than a Kangal, and have a higher pain threshold, my Kangal will eat my PBs for lunch. AndI have very very nice PBs. I have a PURE Colby, and a Iron Lines Kennels Old Family Red, Red Nose Both are around 70lbs. And are really large for a PURE APBT. Although they do come larger.
BUT, MOST ALL of the overly large PBs are Not Pure Bred, and have been bred with Mastiffs.
A Kangal is generally considered the most powerful of all breeds, and is also mostly unheard of... They also have a Measured Ungodly Bite force of 743lbs vs 235 for a PB. More than 3 times the Bite Force of a PB.
My Kangal is 196lbs x 36 inches at the shoulder of pure evil if you show agression. But if you come into my house, he will be just like a big lap dog, and ant petted just like any other dog.
All of my dogs are Highlt Socialized, and have been put through almost every type of rudimentary training possible.
Like when they are young, constantly staging circumstances, where my dog/puppy comes into contact with those it does not know, but must be made to realize that everyone that comes up isn't a threat. But the dog is made to sit, and stay, while I rap to the person, get loud, move around a lot, and be generally unpredictable to the dog. ut when the dog does what I don't want it to, I gently correct it, and give it huge praise, and hugs, when it does the right things.
All of my training is also positive reinforcement, and never anything forced.
The most I will do is grab my dog by the scruff of the neck, and shake it a bit. Just like Mom would do. But generally all training is on a leash, and al correction, with a tug to the leash, choke collar.
I use the Kohler Method of Guard Training, for basic commands. Kohler was the head trainer for the Armed Forces During WWI, and trained all of the early Disney animals.
Also I feel I have a Right to own a dog that will protect me from would be robbers/thieves. Just as I have the right to own a firearm. Which I don't choose to own.
Thank goodness my Kangal is only aggressive if there is imminent danger, and it gets along with all animals that don't show aggression. Strange cats included.
But its my business if I want any type of breed, as long as I am held responsible for its actions.
Just like I'm held responsible, if I go out and run over someone, by accident, or on purpose. Or Intoxicated. Alcohol is also a worse scourge, and does more damage to society, than almost anything, but I don't think it should be banned.
And WEED is Illegal. Which does the most harm ? Alcohol, or Weed? So we should ban Both ?? If Weed is Illegal, I have no question, that then alcohol, should be on another level of offense vs weed.
Kangals are bred 1000% only for Guarding the Flock.
No Herding ect. And if you mess with the flock, it will eat your face off. That simple. A wolf has 000 chance against 1 of them.
But it is my right to own 1. And if it attacks unwarranted, I should be held accountable. Period. End of Story.
Ive also had APBT for over 40 years, and have had 000 incidence of any problems, and had 1 of the 1st Schutzhund PB in my area. In 1984.
I came home 1 time last year, to find 3 Robbers trapped in the bathroom, because my 2 PB and Kangal, were going to eat them for lunch, and were chewing through the door to get to them, as I came into the house. I called cops, and that was the end of that. They were lucky I didn't come home 10 minutes later.
Also there are far more idiots that should have firearms, and texting while driving, that are far more dangerous than any dog.
Driving while texting is = to, or worse, than Drunk Driving, and injure, and kill far more people every year than all dog attacks combined.
I have a right to protect myself,. and my choice is a dog. Theres a reason cops, military use dogs.
Heres my dogs dad. My dog is 1 inch taller, and 8lbs heavier, and makes my PBs seem like a ***** cat by comparison.
Remember this breed has been measured for up to 743lbs bite force. Not a guess. Measured. A PB has 235lbs. Rott a bit over 300lbs.
This dog is about 35 inches at shoulder, and 190+ lbs, and can run over 30 miles an hour. They are Very Athletic.
https://www.thegearpage.net/board/index ... 51/page-10
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
??
Wasdanou?

Wasdanou?

- Habibi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sheltie
Perseus (Percy) - Aantal honden: 1
Doe je er even een mooie correcte vertaling naar abn bij?

- gyanty
- Zeer actief
30 miles an hour..... ? Dat schaart hem onder de andere gewone rassen die 48 km per uur rennen (border collie, doberman, duitse dog) Maar niet snel genoeg voor de whippet, weimaraner, barzoi, dalmatier, Vizla, Saluki, Greyhound). Denk dat er iemand zwaar aan het overdrijven is..... iets te compenseren???

- gyanty
- Zeer actief
Sorry jongenBrigitte schreef:Sjon zegt en bedanktgyanty schreef:Ik vind het zo'n ontzettend gewone hond om te zien. Niks opmerkelijks aan eigenlijk. Vind het ook geen opmerkelijk mooie honden.![]()

-
- Zeer actief
Deze kangal vind ik er indrukwekkend uit zien:

- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
kangalfan schreef:Deze kangal vind ik er indrukwekkend uit zien:

- Domor
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruvian Doodle
Mensen uit deze landen zijn over het algemeen al niet zo groot, maar als je zo wijdbeens gaat staan, dan krimp je nog eens 10 tot 20 cm. En dan bij een keurig stilstaande hond een duckface te trekken en te doen alsof je uit alle macht de hond tegenhoudt, maakt het geheel gewoon belachelijk.
-
- Zeer actief
Hahaha trainer van Disney animals
- Mary
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Ik dacht in een flits; die meneer heeft geen onderbroek aan.mosquito1980 schreef:kangalfan schreef:Deze kangal vind ik er indrukwekkend uit zien:
![]()

I.M. Matje/Mahatma 05-08-1999 / 28-08-2009
Mijn maatje en schurkie
-
- Zeer actief
Het houden van vuurwapens is trouwens niet iets waar een persoon recht op heeft maar het is een privilege.
Daarom heb je ook een vergunning nodig voor het houden van vuurwapens.
Wat is de bron van dat artikel? Ik kan de link niet openen.
Daarom heb je ook een vergunning nodig voor het houden van vuurwapens.
Wat is de bron van dat artikel? Ik kan de link niet openen.