Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Nestmateriaal?

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Tenmashi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder
Aantal honden: 0

Nestmateriaal?

Ongelezen bericht door Tenmashi »

Ik merk dat Mitzi graag een "nestje" maakt door te krabbelen. Althans, dat lijkt ze te proberen. Ze ligt hier op een vetbed en dat krabben werkt natuurlijk voor geen meter dan. Vroeger bij mijn ex had ze in de tuin een kuil gegraven om te liggen, al was ze toen hartstikke schijnzwanger.

Zat te denken om haar toch eens iets te geven waarmee ze wat meer kan 'nestelen', gewoon voor de leuk. Beetje wollig misschien maar ja. Weet dat 'buitenhonden' vaak stro krijgen maar dat lijkt me niet zo'n strak plan in de woonkamer. :mrgreen:

Iemand misschien een geweldig idee?
Wolfsblut
Zeer actief
Aantal honden: 1

Re: Nestmateriaal?

Ongelezen bericht door Wolfsblut »

Fleurtje slaapt ook graag in een holletje. Gewoon een dekbed in de mand. De rest doet ze zelf.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
Sandra&co

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Ik gooi hier in de winter (voor de kou) altijd een oud dekbed op de bank. Daar maken ze dan een kuil in of ze gaan er onder liggen ;)
Laura84
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hollandse Herder Langhaar
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laura84 »

De benches hier hebben alle 3 verschillende laagjes waar ze mooi in kunnen graven als ze dat willen. Eens in de week als de bups gewassen is maak ik het netjes op maar dat is eigenlijk tegen beter weten in.
Groetjes Laura, en de streepjes bende, Fix en Laicka
Afbeelding
Jits90
Zeer actief
Mijn ras(sen): Keeshond
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Jits90 »

Noa heeft een vetbedje als "vaste" zachte ondergrond en 2 wollen dekentjes om mee te nestelen. Elke keer als ze in haar bench gaat liggen, moet dat opnieuw worden ingericht.
Damy z'n bench laat ze gerust, gek genoeg. Daar ligt ze ook regelmatig in, maar Damy houdt van orde en netheid :pffff:
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”