Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zaterdag 8 juli a.s.
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Zaterdag 8 juli a.s.
Man en ik gaan naar North Sea Jazz op zaterdag 8 juli.
We vertrekken 's middags en komen laat thuis.
Archie is geen held met 's avonds alleen zijn en in totaal is het ook best lang. De buren die hem dan normaal zouden uitlaten, zijn dan weg.
De andere buren is geen goede combi.
Is er hier iemand die hem wel een middag/avond kan hebben? Op de route Tiel Dordrecht zou leuk zijn.
In de buurt van Tiel is ook prima maar dan brengen we hem iets eerder.
We komen hem graag rond 1 à 2 uur 's nachts weer halen, of de volgende ochtend.
We vertrekken 's middags en komen laat thuis.
Archie is geen held met 's avonds alleen zijn en in totaal is het ook best lang. De buren die hem dan normaal zouden uitlaten, zijn dan weg.
De andere buren is geen goede combi.
Is er hier iemand die hem wel een middag/avond kan hebben? Op de route Tiel Dordrecht zou leuk zijn.
In de buurt van Tiel is ook prima maar dan brengen we hem iets eerder.
We komen hem graag rond 1 à 2 uur 's nachts weer halen, of de volgende ochtend.
-
- Zeer actief
Re: Zaterdag 8 juli a.s.
Niemand die hem wil? 

- Rebble
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Wij wonen zo'n 10 minuten van Ahoy af maar hebben die dag een verjaardag én ik trek het niet om tot 2.00u op te blijven
Ik vind het wel heel jammer, had graag een dagje op Archie gepast.

-
- Zeer actief
2 uur was ook heel ruim genomen, vanuit Rotterdam vertrekken we al rond 11 uur. Maar moeten daarna nog een baby ophalen die we hebben gedumpt bij mijn vader en stiefmoeder.Rebble schreef:Wij wonen zo'n 10 minuten van Ahoy af maar hebben die dag een verjaardag én ik trek het niet om tot 2.00u op te blijven![]()
Alleen als je een verjaardag hebt, dan lukt het niet helaas.
Nijmegen en Arnhem is wel echt enorm uit de route

Hij kan overigens niet (goed) traplopen maar dat kan ik 'm zo leren. Hij kan met kleine hondjes, eigenlijk kan ie wel met alles.
Ik hou het in gedachten, als er nou echt geen andere optie is!
Bedankt voor het meedenken en de aanbiedingen in ieder geval!

- Rebble
- Zeer actief
Hoe laat zou je m dan brengen?Jules01 schreef:2 uur was ook heel ruim genomen, vanuit Rotterdam vertrekken we al rond 11 uur. Maar moeten daarna nog een baby ophalen die we hebben gedumpt bij mijn vader en stiefmoeder.Rebble schreef:Wij wonen zo'n 10 minuten van Ahoy af maar hebben die dag een verjaardag én ik trek het niet om tot 2.00u op te blijven![]()
Nijmegen en Arnhem is wel echt enorm uit de route![]()
Hij kan overigens niet (goed) traplopen maar dat kan ik 'm zo leren. Hij kan met kleine hondjes, eigenlijk kan ie wel met alles.

-
- Zeer actief
Ehhh ik ga even navragen hoe laat we ons kind gaan dumpenRebble schreef:Hoe laat zou je m dan brengen?Jules01 schreef:2 uur was ook heel ruim genomen, vanuit Rotterdam vertrekken we al rond 11 uur. Maar moeten daarna nog een baby ophalen die we hebben gedumpt bij mijn vader en stiefmoeder.Rebble schreef:Wij wonen zo'n 10 minuten van Ahoy af maar hebben die dag een verjaardag én ik trek het niet om tot 2.00u op te blijven![]()
Nijmegen en Arnhem is wel echt enorm uit de route![]()

-
- Zeer actief
Zo tussen 4 uur à half 5 zouden we dan in de buurt van Ahoy zijn. Deuren gaan open om half 5 maar daar hoef ik niet bij te zijn. Ik moet wel nog genoeg tijd hebben om mijn verrassing voor manlief te regelen daar.
- Rebble
- Zeer actief
Op de (kinder)verjaardag zijn we vanaf 15u welkom. Ik ga even overleggen met mijn man straks. Ik ben nu niet thuis dus dat wordt later vanmiddag maar ik denk dat het wel zou moeten lukken. En we hebben wel een kat, is dat geen probleem?Jules01 schreef:Zo tussen 4 uur à half 5 zouden we dan in de buurt van Ahoy zijn. Deuren gaan open om half 5 maar daar hoef ik niet bij te zijn. Ik moet wel nog genoeg tijd hebben om mijn verrassing voor manlief te regelen daar.

-
- Zeer actief
Dat ligt eraan... Wil je de kat in 2 of in meerdere stukken?Rebble schreef:Op de (kinder)verjaardag zijn we vanaf 15u welkom. Ik ga even overleggen met mijn man straks. Ik ben nu niet thuis dus dat wordt later vanmiddag maar ik denk dat het wel zou moeten lukken. En we hebben wel een kat, is dat geen probleem?Jules01 schreef:Zo tussen 4 uur à half 5 zouden we dan in de buurt van Ahoy zijn. Deuren gaan open om half 5 maar daar hoef ik niet bij te zijn. Ik moet wel nog genoeg tijd hebben om mijn verrassing voor manlief te regelen daar.

Nee, dat is geen optie met Archie. Althans, ik heb het binnenshuis nog niet geprobeerd maar met zijn vermoedelijke jachtachtergrond niet aan te raden.
Maar superlief dat je er toch over na wilde denken!
Ik ga zoeken naar andere mogelijkheden!
- Rebble
- Zeer actief
Jammer had er wel zin inJules01 schreef:Dat ligt eraan... Wil je de kat in 2 of in meerdere stukken?Rebble schreef:Op de (kinder)verjaardag zijn we vanaf 15u welkom. Ik ga even overleggen met mijn man straks. Ik ben nu niet thuis dus dat wordt later vanmiddag maar ik denk dat het wel zou moeten lukken. En we hebben wel een kat, is dat geen probleem?Jules01 schreef:Zo tussen 4 uur à half 5 zouden we dan in de buurt van Ahoy zijn. Deuren gaan open om half 5 maar daar hoef ik niet bij te zijn. Ik moet wel nog genoeg tijd hebben om mijn verrassing voor manlief te regelen daar.![]()
Nee, dat is geen optie met Archie. Althans, ik heb het binnenshuis nog niet geprobeerd maar met zijn vermoedelijke jachtachtergrond niet aan te raden.
Ik ga zoeken naar andere mogelijkheden!

- Sanne!!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradeitje!
Wat een bijzonder topic over dumpen, katten in stukken en nachtelijke ophaal tijden.
Zou er ook niet om staan te springen.
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
-
- Zeer actief
Je weet niet wat je mist!Sanne!! schreef:Wat een bijzonder topic over dumpen, katten in stukken en nachtelijke ophaal tijden.
-
- Zeer actief
Nog even trouwens hoor, je snapt toch wel dat we ons kind niet echt dumpen, dat Archie best heel lief is (toch Nanna?) en dat we hem ook de volgende ochtend zouden willen halen. Behalve dan als het bij Ahoy zou zijn.Sanne!! schreef:Wat een bijzonder topic over dumpen, katten in stukken en nachtelijke ophaal tijden.
Of ben je gewoon niet helemaal in je hum?
-
- Zeer actief
Snap ik hoor! Ik wil jouw kat ook heel graag heel houden!Rebble schreef:Jammer had er wel zin inJules01 schreef:Dat ligt eraan... Wil je de kat in 2 of in meerdere stukken?Rebble schreef:Op de (kinder)verjaardag zijn we vanaf 15u welkom. Ik ga even overleggen met mijn man straks. Ik ben nu niet thuis dus dat wordt later vanmiddag maar ik denk dat het wel zou moeten lukken. En we hebben wel een kat, is dat geen probleem?Jules01 schreef:Zo tussen 4 uur à half 5 zouden we dan in de buurt van Ahoy zijn. Deuren gaan open om half 5 maar daar hoef ik niet bij te zijn. Ik moet wel nog genoeg tijd hebben om mijn verrassing voor manlief te regelen daar.![]()
Ik ga zoeken naar andere mogelijkheden!maar mijn kat hou ik graag heel, ja
Misschien dat ik het ooit aan durf om hem met katten in huis te testen.
-
- Zeer actief
Nanna schreef:Kun je hem niet bij Conny Fernhout in pension doen? Dat is om de hoek en als er iemand bekend is met windhonden is zij het wel.
Goeie! Nooit over nagedacht....

Voor een nachtje moet het wel te doen zijn!
-
- Zeer actief
2uur was erg ruim genomen he! Bij Rebble hadden we om kwart 11 op de stoep kunnen staan.Nanna schreef:Archie is heel lief maar ik zou er ook niet op zitten te wachten om tot 2 uur 's nachts op te moeten blijven![]()
Ik denk dat je hem beter ergens bij jou in de buurt kunt brengen en dan de volgende dag ophalen.
En we willen hem ook de volgende ochtend halen, maar dan liefst in de buurt.
- Lief
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alaska Malamutes
- Contacteer:
Ik ben niet thuis die avond dus het gaat het niet worden (en ik ben wel ingericht op jagers), maar als je om 11 uur wegrijdt bij Ahoy ben je toch geen 3 uur onderweg om bij Rebble of zelfs mijzelf te komen? In die tijd ben je al in Groningen zo'n beetje.
-
- Zeer actief
Nee dat zeg ik, bij Rebble ben ik om 11:15 maar daarna moeten we wel nog naar de gedumpteLief schreef:Ik ben niet thuis die avond dus het gaat het niet worden (en ik ben wel ingericht op jagers), maar als je om 11 uur wegrijdt bij Ahoy ben je toch geen 3 uur onderweg om bij Rebble of zelfs mijzelf te komen? In die tijd ben je al in Groningen zo'n beetje.

Het was sowieso al ruim genomen qua tijd... en ik wil hem heus de volgende ochtend halen. Maar dan niet weer een eind rijden.
- Rebble
- Zeer actief
Ik snapte dat hoor, na je uitleg tot hoe laat het duurdeJules01 schreef:2uur was erg ruim genomen he! Bij Rebble hadden we om kwart 11 op de stoep kunnen staan.Nanna schreef:Archie is heel lief maar ik zou er ook niet op zitten te wachten om tot 2 uur 's nachts op te moeten blijven![]()
Ik denk dat je hem beter ergens bij jou in de buurt kunt brengen en dan de volgende dag ophalen.
En we willen hem ook de volgende ochtend halen, maar dan liefst in de buurt.

-
- Zeer actief
Officieel duurt het langer, maar ik wil ook graag weer enigszins bijtijds in m'n bed liggen. Mijn (interne) wekker gaat om 5 uur weer afRebble schreef:Ik snapte dat hoor, na je uitleg tot hoe laat het duurdeJules01 schreef:2uur was erg ruim genomen he! Bij Rebble hadden we om kwart 11 op de stoep kunnen staan.Nanna schreef:Archie is heel lief maar ik zou er ook niet op zitten te wachten om tot 2 uur 's nachts op te moeten blijven![]()
En we willen hem ook de volgende ochtend halen, maar dan liefst in de buurt.Je had ook niet om 23.15 op de stoep hoeven staan hoor, je had best nog een half uur van een afterparty mogen genieten
Ik snap dat je de volgende ochtend niet weer hierheen zou willen rijden en tot 00.30u zou ook absoluut geen probleem zijn geweest
Ik mis het lopen met een hond enorm en had er dus zeker wel zin in maar helaas dus geen optie. Ik hoop dat je een fijne opvang vindt

Het was bij jou ideaal geweest! En ik vond je aanbod superlief!
Maaar we gaan elk jaar opnieuw, en misschien heb ik hem volgend jaar wel ge-kattest

Nee hoor, ik gun je eigenlijk gewoon een leuke hond voor jullie zelf, mocht het juiste hondje op jullie pad komen!
-
- Zeer actief
Ik woon ook 10 min bij Ahoy vandaan maar helaas dat gehele weekend wedstrijd.
-
- Actief
ik woon in wijk bij duurstede vlakbij tiel (even met pontje over varen). wel moet hij kunnen trappen lopen, mijn mechelaar vind iedereen leuk en ik laat ze niet los lopen
-
- Zeer actief
Hij mag hier wel hoor. Niet heel dicht bij Ahoy maar mocht je niets anders vinden.
Ik heb die dag wel een survival te lopen maar ik denk dat ik dan wel alweer thuis ben. 's Nachts ophalen is geen enkel probleem.
Ik heb die dag wel een survival te lopen maar ik denk dat ik dan wel alweer thuis ben. 's Nachts ophalen is geen enkel probleem.
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Ik woon helemaal te ver weg, Zwolle...
Anders was hij wel welkom.
Ben alleen zaterdag even 2 uurtjes weg.
Anders was hij wel welkom.

-
- Zeer actief
Tamara1985 schreef:ik woon in wijk bij duurstede vlakbij tiel (even met pontje over varen). wel moet hij kunnen trappen lopen, mijn mechelaar vind iedereen leuk en ik laat ze niet los lopen
Manuma schreef:Hij mag hier wel hoor. Niet heel dicht bij Ahoy maar mocht je niets anders vinden.
Jullie zijn te lief_Leonie schreef:Ik woon helemaal te ver weg, Zwolle...
Anders was hij wel welkom.Ben alleen zaterdag even 2 uurtjes weg.

Maar ik heb het advies van Nanna opgevolgd en hij gaat in pension in Lienden. Het is maar 1 nachtje en met andere windhonden dus ik ga er vanuit dat ie dat ook leuk vindt!