Dit is Beertje

En dit is Rickie

Moderator: moderatorteam
Nee, maar omdat je zegt dat het een kruising engelse fox/labrador is..dat lijkt me gezien de stand van zijn oren nogal vreemd.Nancy schreef:Beertje komt uit het asiel.Ken je hem of zo'n soort hond dan?
Hoe weet je dat dan? Ik vind je hond echt op beide rassen gewoon niet lijken.Nancy schreef:Hij is in ieder geval een kruising met een Foxhound!!Dat is iets wat voor mij als een paal boven water staat!!!De Labrador tsja daar ben ik minder van overtuigd.Beertje is 100% kruising Foxhound.En die oren komt door de kruising.Het zegt niks dat als je 2 rassen kruist met hangoren de pups ook hangoren krijgen namelijk.Ik heb kruisingen Goldens/Labradors gezien met zulke oren als Beer.
Maar vertel me dan eens hoe je dat zo zeker weet?Nancy schreef:Niet om het een of ander maar dan ken jij de Engelse foxhound gewoon niet!!Het is toch echt zo!!!
Ik stel je gewoon een vraag...je hoeft je niet gelijk zo in je wiek geschoten te voelen. Als jij vind dat het een engelse foxhound/lab is, vind ik het best. Ik vraag me alleen maar af hoe je dat zo zeker weet.Nancy schreef:Wat wil je hier eigenlijk mee bereiken?Ik weet het gewoon zeker en vraag me af als ik iets vertel wat ik zeker wat zo is waarom jij dat zo nbodig in twijfel kunt trekken!!Ik ken mijn eigen hond toch het beste immers!!!en daarbij heeft ie inderdaad de windhond in zich.Die zit in de Foxhound namelijk.Zoek maar na!!Is gekruist met de Greyhound.Ik zeg geen dingen waar ik niet zeker van ben!!!!!!!Ik voel me ineens wel erg aangevallen over mijn hond.ik heb daarbij ook alles nagetrokken en vind de bewijzen bij mijn hond terug!!En dat kun je niet alleen via een plaatje zien.Op de foto lijkt ie misschien kleiner, maar hij is niet klein!!
Je geeft me geen antwoord..en dat is de reden dat ik het dan nogmaals vraag. je hebt Beertje uit het asiel..ik neem aan dat er geen papieren bij zaten..dus vandaar gewoon de vraag hoe je dat dan zo zeker weet, zeker als je het over feiten hebt.Nancy schreef:Ik weet het echt zeker.Ik heb gewoon het gevoel dat ik niet serieus genomen wordt.Maar ja het is mijn hond en ik weet het zeker.Ik begrijp niet wat je hiermee wilt bereiken.Het gaat niet om wat ik denk maar om de feiten!!En ik heb net ook al gezegd dat er inderdaad een windond inzit door de Foxhound.
Okee, er stond dus wat in zijn entingsboekje..dat verduidelijkt al wat!Nancy schreef:Wat voor bewijzen wil je hebben dan?Ik heb zijn inentingsboekje (dat hebben de vorige eigenaars meegegeven, dus daar staat het in!!En ik ben zelf ook gaan kijken of het klopte en van alle rassen kan ik alleen de Engelse Fox terugvinden.Maar nu wil ook van jou weten wat jij dan denkt dat het is?
Nou hup!! Laat zien!Nancy schreef:Jep ben ik al mee bezig met de foto's.En Beertje heeft als schofthoogte 59,8 cm..En een veel grotere kop haha.Veelste groot voor zijn lichaam.