Ja inderdaad, die hoort er absoluut nog bijranetje schreef:Deze hoorde er nog bij.Budkes schreef:
Als de buurman 3 deuren verderop niet in staat is om zijn hysterische keffers onder controle te houden, dan kan ik toch gewoon de oplossing bij mezelf zoeken en proberen mijn honden te leren deze te negeren? Noem nu eens 1 nadeel aan deze optie?
En als ik een paar hysterische keffers heb is het dus aan mij om ze onder controle te houden en dat keffen af te leren.
Ik heb zelf van die gangmakers gehad en het heeft me veel moeite gekost, maar dat lawaai moest er uit.
Het is vrees ik een utopie, maar ik ben het helemaal met je eens
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Open voordeur.. en een klapkaak
Moderator: moderatorteam
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
Re: Open voordeur.. en een klapkaak
Gr. Aniek

-
Sandra&co
Het wordt ondertussen best lastig om je te herinneren wat voor onzin je zoal (onder welk alias) hebt gepost natuurlijkJonas26 schreef:Zijn je zaken niet, heb wel afgeleerd hier iets persoonlijks te schrijvenBrindlecardi schreef: Sinds wanneer heb jij allemaal honden?
-
80564M
Joh, daar houd ze een heel boekwerk van bij, kan toch niet anders met al die aliassen?Sandra&co schreef:Het wordt ondertussen best lastig om je te herinneren wat voor onzin je zoal (onder welk alias) hebt gepost natuurlijkJonas26 schreef:Zijn je zaken niet, heb wel afgeleerd hier iets persoonlijks te schrijvenBrindlecardi schreef: Sinds wanneer heb jij allemaal honden?
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Lizzie. schreef:Waarom niet, voor het zelfde geld is die hond al tig keer ontsnapt, de wijkagent hier adviseert juist om er een melding er van te maken zodat weten dat het al eerder incidenten zijn gebeurt.blondie schreef:Daar hoef jij niemand voor bij te halen want jij bent een baasje dat zelf op voorhand al inschat dat dat gedrag niet handig is, en dat pak je zelf al op tijd aan.toots schreef:Ik ben het wel eens met Budkes dat kleine hondjes dus ook gewoon opgevoed moeten worden en dat alles uitfoeteren "keffen" is rete irritant.
Ik zou het niet gezellig vinden om continu zo'n kefferd naast met te hebben lopen.
het filmpje van de keffende waWa achter die man met 2 Staffords vind ik echt een voorbeeld zo als het niet hoort. Als Toots zo zou doen zou ik er iemand bij halen want dan gaat er wel ergens iets fout natuurlijk
blondie zegt dat toots er geen GT bij hoeft te halen omdat ze zelf al inschat dat dat kefgedrag niet de bedoeling is en het dus afleert.
Heeft toch niets te maken met een hond die al tig keer is ontsnapt?
-
blondie
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Ik doelde op Toots die aangaf dat ze hulp in zou schakelen als haar hond telkens met een grote mond op andere honden af zou gaan of achter andere honden aan zou gaan.Neeltje schreef:Dat is geenblondie schreef:Lizzie. schreef:Waarom niet, voor het zelfde geld is die hond al tig keer ontsnapt, de wijkagent hier adviseert juist om er een melding er van te maken zodat weten dat het al eerder incidenten zijn gebeurt.blondie schreef: [/b]Daar hoef jij niemand voor bij te halen want jij bent een baasje dat zelf op voorhand al inschat dat dat gedrag niet handig is, en dat pak je zelf al op tijd aan., maar juist handelen. Als het maar deze ene keer is, maakt het niet uit, maar als dit keer op keer gebeurt gaat er iets niet goed en ligt het vast.
En dan vind ik jouw antwoord ook wel correct eigenlijk, als het maar die ene keer is maakt het niet uit, het wordt irritanter en gevaarlijk voor je hond als deze dat continue gaat doen en toevallig wel een keer een hond treft die uithaalt, of een baas die er net niet op is bedacht dat zijn grotere hond reageert i.p.v. negeert