Moderator: moderatorteam
Dank je wel! Ja onze band was geweldighakunamatata schreef:Mooi vind ik het om te lezen dat er eerst twijfels waren maar je er daarna helemaal voor bent gegaan. Samen aan alle problemen werken en zo een steeds beter team geworden. Volgens mij heeft ze een prachtig leven bij jullie gehad. Te kort maar krachtig. Mooie blije Izzy! Ik moet altijd een keer extra (of twee of drie) naar je onderschrift kijken. Dat tongetje, die sprong, mooi hondje
Heel veel sterkte
Ja zeker, ik heb me daar echt een beetje op verkeken. Ook het gemis van het hebben van een hond valt me veel zwaarder dan verwacht. Ik weet echt niet wat ik met mijn tijd moet.renee-uk schreef:ondanks dat je wist dat het er aan zat te komen is het , als ze werkelijk weg zijn, toch een veel hardere klap dan je gedacht had.
heel veel sterkte.
Ja op de raarste momenten voelt het ineens heel leeg en stil.Hylos schreef:Wat zal het stil zijn zonder haar. Heel veel sterkte!
Ja, net als jouw KiwiSanner schreef:Ach die Izzy, ook al veel te jong.![]()
Sterkte!
Toen mijn Douscha overleed voelde ik me echt geamputeerd (terwijl ik Lizzy nog had gelukkig). Eén ding wist ik al direct zeker: er moet een nieuwe hond komen. Niet dat ik ook maar een seconde dacht of hoopte dat die mijn Douscha zou kunnen 'vervangen', maar die vreselijk lege plek moest weer opgevuld wordenRebble schreef:Ja zeker, ik heb me daar echt een beetje op verkeken. Ook het gemis van het hebben van een hond valt me veel zwaarder dan verwacht. Ik weet echt niet wat ik met mijn tijd moet.renee-uk schreef:ondanks dat je wist dat het er aan zat te komen is het , als ze werkelijk weg zijn, toch een veel hardere klap dan je gedacht had.
heel veel sterkte.
Ja op de raarste momenten voelt het ineens heel leeg en stil.Hylos schreef:Wat zal het stil zijn zonder haar. Heel veel sterkte!
Ja, net als jouw KiwiSanner schreef:Ach die Izzy, ook al veel te jong.![]()
Sterkte!Hoe gaat het met jou?
Iedereen weer bedankt voor de lieve berichtjes
lucie schreef: Toen mijn Douscha overleed voelde ik me echt geamputeerd (terwijl ik Lizzy nog had gelukkig). Eén ding wist ik al direct zeker: er moet een nieuwe hond komen. Niet dat ik ook maar een seconde dacht of hoopte dat die mijn Douscha zou kunnen 'vervangen', maar die vreselijk lege plek moest weer opgevuld worden. Een dag later ben ik al naar andere honden op internet gaan kijken; voor mij werkte therapeutisch. Na een kleine drie maanden (door omstandigheden) kwam Amber, mijn zonnestraaltje in een inktzwart jaar
![]()
Douscha mis ik nog altijd vreselijk (nu 4 jaar geleden), echt waar, maar Amber wist al vanaf dag één zo diep bij mij binnen te dringen, dat ik me weer 'heel' voelde.
Ik wil je uiteraard absoluut niets aanpraten, alleen maar mijn verhaal delen. Misschien geeft het wat troost
Rebble schreef:lucie schreef: Toen mijn Douscha overleed voelde ik me echt geamputeerd (terwijl ik Lizzy nog had gelukkig). Eén ding wist ik al direct zeker: er moet een nieuwe hond komen. Niet dat ik ook maar een seconde dacht of hoopte dat die mijn Douscha zou kunnen 'vervangen', maar die vreselijk lege plek moest weer opgevuld worden. Een dag later ben ik al naar andere honden op internet gaan kijken; voor mij werkte therapeutisch. Na een kleine drie maanden (door omstandigheden) kwam Amber, mijn zonnestraaltje in een inktzwart jaar
![]()
Douscha mis ik nog altijd vreselijk (nu 4 jaar geleden), echt waar, maar Amber wist al vanaf dag één zo diep bij mij binnen te dringen, dat ik me weer 'heel' voelde.
Ik wil je uiteraard absoluut niets aanpraten, alleen maar mijn verhaal delen. Misschien geeft het wat troost
Je praat me niks aan hoorWij zijn ook al aan het rondkijken maar we hebben nogal wat eisen dus het zal wel even duren. Ik voel me daar ook absoluut niet schuldig over, het maakt me niet minder verdrietig maar het laat me wel uitkijken naar iets leuks. En het zegt niks over hoeveel ik van Izzy heb gehouden. Ik hoop ook op een nieuwe fijne hond zoals Amber voor jou is.