Lais is 'Het Meisje',
Mistertje was 'Die Zwarte' en
Willem is 'Die Rooie' (wel verwarrend soms, want dat is ook de codenaam van één van de katten
Dus hebben jullie ook zulke codenamen of zijn wij van die gestoorden
Moderator: moderatorteam
Met m'n ex-huisgenootje ook eens zoiets gehad.*Skye* schreef:Haha grappig om te lezen. We hebben geen code namen. Alleen tijdens een verjaardag bij ons thuis spelde ik een keer het woord 'plassen tegen mijn man. Het was al ver na 00u en Skye gaat altijd rond 22.30u lopen, maar hij lag er nog ontspannen bij. Dus ik vroeg aan hem of het misschien een idee was Skye even te laten 'P-L-A-S-S-E-N'. Zegt hij heel blij, 'Bedoel of je Skye moet plassen?'... tsja... Toen lag hij er niet meer rustig bij

Dat gebruiken wij ook met dat verschil dat de grootte blijvend isFotogravinnetje schreef:Die grote en die kleine. Alleen is die kleine nu groter dan die grote

Jep, hier was de rust daarna ook ver te zoekenSandra&co schreef:Met m'n ex-huisgenootje ook eens zoiets gehad.*Skye* schreef:Haha grappig om te lezen. We hebben geen code namen. Alleen tijdens een verjaardag bij ons thuis spelde ik een keer het woord 'plassen tegen mijn man. Het was al ver na 00u en Skye gaat altijd rond 22.30u lopen, maar hij lag er nog ontspannen bij. Dus ik vroeg aan hem of het misschien een idee was Skye even te laten 'P-L-A-S-S-E-N'. Zegt hij heel blij, 'Bedoel of je Skye moet plassen?'... tsja... Toen lag hij er niet meer rustig bij
M: "Moeten 'die 2' niet nog even wat e-t-e-n voor we gaan?"
Ik: Oh ja, ik zou het bijna vergeten!"
Izzy en Sofi: Zei iemand 'eten'?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite