Stiekem is hij gewoon de allerleukste kangal die er bestaat, zo wil ik er nog wel 10mosquito1980 schreef:Ja,is een goeie ras vertegenwoordiger![]()

Moderator: moderatorteam
Stiekem is hij gewoon de allerleukste kangal die er bestaat, zo wil ik er nog wel 10mosquito1980 schreef:Ja,is een goeie ras vertegenwoordiger![]()
kangalfan schreef:Misschien is Sjon geen echte kangal.
Wel raar dat er gevraagd is of we hem in Turkije willen uitbrengen op een paar showskangalfan schreef:Misschien is Sjon geen echte kangal.
Dat is Bulleke die is al heel oud neem ik nooit foto's van staat altijd hetzelfde erop zo'n saai dingmijke schreef:Wat is die achterste hond hier nou eigenlijk aan het doen?![]()
![]()
Als je gaat moet je z'n tiara niet vergetenBrigitte schreef:Wel raar dat er gevraagd is of we hem in Turkije willen uitbrengen op een paar showskangalfan schreef:Misschien is Sjon geen echte kangal.Sjon blijkt nl heel erg van het oorspronkelijke type te zijn, in niets overdreven..een normale zeer functionele hond
Hij staat wel een beetje met zn hoofd tegen de kast, ik zou maar uitkijken, ik las laatst dat ze dan heel snel doodgaan! https://www.metronieuws.nl/binnenland/2 ... dierenartsBrigitte schreef:Dat is Bulleke die is al heel oud neem ik nooit foto's van staat altijd hetzelfde erop zo'n saai dingmijke schreef:Wat is die achterste hond hier nou eigenlijk aan het doen?![]()
![]()
Die gaat als eerst de koffer inmosquito1980 schreef:Als je gaat moet je z'n tiara niet vergetenBrigitte schreef:Wel raar dat er gevraagd is of we hem in Turkije willen uitbrengen op een paar showskangalfan schreef:Misschien is Sjon geen echte kangal.Sjon blijkt nl heel erg van het oorspronkelijke type te zijn, in niets overdreven..een normale zeer functionele hond
Hij kijkt heel vaak zo suffigtoots schreef:Deze blijf ik hilarisch vinden. Je wordt toch niet serieus genomen als je daarmee over straat gaat![]()
Whaha we zullen het in de gaten houdenmijke schreef:Hij staat wel een beetje met zn hoofd tegen de kast, ik zou maar uitkijken, ik las laatst dat ze dan heel snel doodgaan! https://www.metronieuws.nl/binnenland/2 ... dierenartsBrigitte schreef:Dat is Bulleke die is al heel oud neem ik nooit foto's van staat altijd hetzelfde erop zo'n saai dingmijke schreef:Wat is die achterste hond hier nou eigenlijk aan het doen?![]()
![]()
Brigitte schreef:Hij kijkt heel vaak zo suffigtoots schreef:Deze blijf ik hilarisch vinden. Je wordt toch niet serieus genomen als je daarmee over straat gaat![]()
Sjon is een hele mooie hond.Brigitte schreef:Wel raar dat er gevraagd is of we hem in Turkije willen uitbrengen op een paar showskangalfan schreef:Misschien is Sjon geen echte kangal.Sjon blijkt nl heel erg van het oorspronkelijke type te zijn, in niets overdreven..een normale zeer functionele hond
Ja, helaas....kangalfan schreef:Sjon is een hele mooie hond.Brigitte schreef:Wel raar dat er gevraagd is of we hem in Turkije willen uitbrengen op een paar showskangalfan schreef:Misschien is Sjon geen echte kangal.Sjon blijkt nl heel erg van het oorspronkelijke type te zijn, in niets overdreven..een normale zeer functionele hond
Mensen willen steeds grotere en sterkere kangals.
Fokkers passen hun aanbod daarop aan.
Hier een kangalhond. 13 maanden oud en een schofthoogte van 100cm. In het commentaar gedeelte hebben ze het telefoonnummer van de fokker geplaatst voor als je puppies van de hond wil. Zo jong en ze gaan al fokken met hem omdat hij zo groot is.mosquito1980 schreef:Ja, helaas....kangalfan schreef:Sjon is een hele mooie hond.Brigitte schreef:Wel raar dat er gevraagd is of we hem in Turkije willen uitbrengen op een paar showskangalfan schreef:Misschien is Sjon geen echte kangal.Sjon blijkt nl heel erg van het oorspronkelijke type te zijn, in niets overdreven..een normale zeer functionele hond
Mensen willen steeds grotere en sterkere kangals.
Fokkers passen hun aanbod daarop aan.
Nanna schreef:Ik zag er gisteren eentje van twee meter hoog!
Bedankt voor het toevoegen van het telefoonnummer, ik ga gelijk bellen!kangalfan schreef:Hier een kangalhond. 13 maanden oud en een schofthoogte van 100cm. In het commentaar gedeelte hebben ze het telefoonnummer van de fokker geplaatst voor als je puppies van de hond wil. Zo jong en ze gaan al fokken met hem omdat hij zo groot is.mosquito1980 schreef:
Ja, helaas....
Zijn nummer: 0090 5545157708
En daar komen de haat-reacties weer.Sandra&co schreef:Bedankt voor het toevoegen van het telefoonnummer, ik ga gelijk bellen!kangalfan schreef:Hier een kangalhond. 13 maanden oud en een schofthoogte van 100cm. In het commentaar gedeelte hebben ze het telefoonnummer van de fokker geplaatst voor als je puppies van de hond wil. Zo jong en ze gaan al fokken met hem omdat hij zo groot is.mosquito1980 schreef:
Ja, helaas....
Overigens geloof ik die 100cm niet zo. Die hond is de helft zo groot als die man. De gemiddelde Turk is zo'n 1.60-1.70m geloof ik, dus dan heeft hij een schofthoogte van 'maar' 80-85 cm. Als die hond 100cm zou zijn, zou die man 2mtr zijn en dat is hij gewoon niet. De filmer houdt de camera niet voor z'n lol op nauwelijks een meter hoogte van de grond, zo lijkt het tenminste nog iets.
kangalfan schreef:En daar komen de haat-reacties weer.Sandra&co schreef:Bedankt voor het toevoegen van het telefoonnummer, ik ga gelijk bellen!kangalfan schreef:Hier een kangalhond. 13 maanden oud en een schofthoogte van 100cm. In het commentaar gedeelte hebben ze het telefoonnummer van de fokker geplaatst voor als je puppies van de hond wil. Zo jong en ze gaan al fokken met hem omdat hij zo groot is.mosquito1980 schreef:
Ja, helaas....
Overigens geloof ik die 100cm niet zo. Die hond is de helft zo groot als die man. De gemiddelde Turk is zo'n 1.60-1.70m geloof ik, dus dan heeft hij een schofthoogte van 'maar' 80-85 cm. Als die hond 100cm zou zijn, zou die man 2mtr zijn en dat is hij gewoon niet. De filmer houdt de camera niet voor z'n lol op nauwelijks een meter hoogte van de grond, zo lijkt het tenminste nog iets.
Het wemelt hier van de kangal-racisten.
Ben je ongesteld ofzo?
Yup. Loeders benne het, allemaal. Zeker als het van die kleine venijnige kruisinkjes zijn.kangalfan schreef: En daar komen de haat-reacties weer.
Ik heb niemand aangevallen of beledigd. Ik heb het alleen over de geweldige eigenschappen van de kangal honden gehad.Nanna schreef:kangalfan schreef: Het wemelt hier van de kangal-racisten.
Ben je ongesteld ofzo?![]()
Ik zou eens aan wat introspectie doen. Dan weet je precies waar die reacties vandaan komen
Huh??? Je maakt een topic aan waarin je naar meningen over de Kangal vraagt en dan reageer je zo???kangalfan schreef:En daar komen de haat-reacties weer.Sandra&co schreef:Bedankt voor het toevoegen van het telefoonnummer, ik ga gelijk bellen!kangalfan schreef:Hier een kangalhond. 13 maanden oud en een schofthoogte van 100cm. In het commentaar gedeelte hebben ze het telefoonnummer van de fokker geplaatst voor als je puppies van de hond wil. Zo jong en ze gaan al fokken met hem omdat hij zo groot is.mosquito1980 schreef:
Ja, helaas....
Ben je ongesteld ofzo?