Wat een uitspraken joh 8Omechelaar_fan schreef:Yari schreef:
Verder kunnen ze altijd kanker krijgen, maar mammatumoren en baarmoederkanker/ontsteking staan bovenaan de lijst van aandoeningen bij de hond die regelmatig tot de dood leiden en andere soorten kanker staan daar ver onder.....:
Welke lijst? een lijst die jij hebt uitgevonden? een lijst die de commerciële dierenarts heeft uitgevonden? het zal weer zo'n internet wetenschap zijn.![]()
als je altijd zo leest als je mijn tekst hebt gelezen...
als je de baarmoeder weghaalt en de eierstokken laat zitten kan de hond geen baarmoederkanker krijgen.
castratie is dierenmishandeling, wie na het lezen van mijn tekst zijn hond nog castreert is een dierenmishandelaar.ja. maar u bent waarschijnlijk te bekrompen en ziende blind.
Wel eens een hond gezien die in de overgang kwam na sterilisatie en botontkalking kreeg?? Je komt niet echt clever over hoor als je een hond met een mens gaat vergelijken ...
Nog even voor de duidelijkheid: ik verzin heus niet wat ik schrijf hoor en ik heb het al helemaal niet van internet.... maar van m'n studie en lezingen die ik regelmatig bijwoon van professoren in de diergeneeskunde...
Enne..volgens jou zijn mensen gelijk een dierenmishandelaar als ze hun teef castreren en dierenartsen zijn allemaal commercieel...... wie is er hier dan bekrompen
Verder hou ik op met deze zinloze discussie, ik laat me niet voor dierenmishandelaar uitmaken