Ja? Wat is je punt?Jonas26 schreef:GohAnja schreef: Spuit die lijers allemaal maar af.. ik ben voor![]()
Deze uitroep is al een keer langsgekomen hoor. Je valt in herhaling. Of wil je gewoon even stoken.
Moderator: moderatorteam
Ja? Wat is je punt?Jonas26 schreef:GohAnja schreef: Spuit die lijers allemaal maar af.. ik ben voor![]()
Nee hoor maar als je zelf een klapkaak hebt die in het openbaar vervoer al wat rond gesnept heeft lijkt het me gepast om je eerst op de opvoeding van je eigen klapkaak te gaan richten voordat je kritiek hebt op de overige klapkaakpopulatie.Nanna schreef:Allemaal afgereageerde frustratie met het oog op de komende maatregelen.Anja schreef:Ik snap ook niet waarom Mijke nou ineens het pispaaltje is.pioenroos schreef:Beetje flauw wel dat er nu op de man gespeeld wordt
Kinderachtig is het in ieder geval wel.

Het is wel uitermate doeltreffend.Jonas26 schreef:GohAnja schreef: Spuit die lijers allemaal maar af.. ik ben voor![]()
Oh je bedoelt het onopgevoede rond gillend gespuis met tokkie eigenaren?Wolfsblut schreef:Het is wel uitermate doeltreffend.Jonas26 schreef:GohAnja schreef: Spuit die lijers allemaal maar af.. ik ben voor![]()
Dan kunnen mensen met normale honden ook wandelen zonder steeds op hun hoede te zijn voor klapkaken.

Nou iemand die in dit topic zegt dat ze van mening is dat eigenaren van hr honden meer verantwoording moeten nemen gezien de hond die ze hebben en dat zij bij een incident, ook als er geen schade is , direct de wijkagent zou inschakelen dat vind ik inderdaad nogal apart. Zeker als je eigen hond een snepje uitdeelt in het ov om niets (want denken dat iemand op je stapt terwijl dat niet zo is reageren om niets). Daarvan zeg je dan het wel vervelend is dat ze nu een muilkorf om moet omdat ze snept omdat ze zich terecht bedreigd voeltZivaNomi schreef:Eeeeeen waarom is het nou precies zo belangrijk wat Oor en haar baasje wel of niet doen?wat, dan kan je vergelijken? Groei toch op

Je bent precies dat waar je de tegenpartij van beschuldigd, een krijsende asociale tok!Anja schreef:Ja? Wat is je punt?Jonas26 schreef:GohAnja schreef: Spuit die lijers allemaal maar af.. ik ben voor![]()
Deze uitroep is al een keer langsgekomen hoor. Je valt in herhaling. Of wil je gewoon even stoken.

Gelukkig weet jij niets af van frustraties af , je berichten schreeuwen enkel maar zen uitNanna schreef:Allemaal afgereageerde frustratie met het oog op de komende maatregelen.Anja schreef:Ik snap ook niet waarom Mijke nou ineens het pispaaltje is.pioenroos schreef:Beetje flauw wel dat er nu op de man gespeeld wordt

Het lijkt zo over te komen, maar komt dat niet gewoon omdat er nogal slecht gelezen wordt en sommige mensen zich daardoor aangevallen voelen?Branka schreef:Kennelijk is dat wel het beeld dat reacties geeft. En niet bij 1 persoon, maar meerdere mensen komt het zo over.Jonas26 schreef:Er is werkelijk waar niemand geweest die vind dat het hondje wel gegrepen mag worden, hoe verzinnen jullie het bij elkaarManuma schreef:Ook al kafferen die kleintjes een hond uit, groot of klein, ze mogen nooit gegrepen worden.
Nou ik kan me best voorstellen dat je op zo'n moment dat in je woede zegt, Anja heeft overigens al aangegeven dat ze het niet meende en ook niet wenstJonas26 schreef:GohAnja schreef: Spuit die lijers allemaal maar af.. ik ben voor![]()

Jonas26 schreef:Je bent precies dat waar je de tegenpartij van beschuldigd, een krijsende asociale tok!Anja schreef:Ja? Wat is je punt?Jonas26 schreef:GohAnja schreef: Spuit die lijers allemaal maar af.. ik ben voor![]()
Nou voor de honden zelf zou het denk ik een zegen zijn inderdaad. Ik denk dat er geen hondenras is die zo te lijden heeft onder de mens dan Pitjes.laeken schreef:Van mij mag er gerust een fokverbod op die honden en een registratie van bestaande honden. Niet geboren worden is niet zo erg. Iets wat niet bestaat kan je ook niet willen en iets wat verboden is is niet te verzekeren en vraagt dus nogal wat verantwoordelijkheid. Ik begrijp sowieso niet waarom ze pitbulls fokken maar dat effe los van alles. De pitbull is het meest trieste ras dat er is kwa waar de honden wonen en wat er mee gedaan wordt. Geen enkele echte hondenliefhebber fokt die honden. Immers, je wil het beste voor je hondjes normaal gesproken.

Precies. En omdat ik dan ook nog eens van de hond kan uitgaan is zo'n fokverbod een zegen voor iedereen. Zelfs de honden zelf. Als er ergens dode honden liggen of wat dan ook zijn het zo vaak pitbulls dat het eng is. En allerlei leed van broodmager tot mishandeling etc zijn ook al heel vaak pitbulls. Ga zo door. Pitbull staat haast synoniem aan ellende.Tineke schreef:Nou voor de honden zelf zou het denk ik een zegen zijn inderdaad. Ik denk dat er geen hondenras is die zo te lijden heeft onder de mens dan Pitjes.laeken schreef:Van mij mag er gerust een fokverbod op die honden en een registratie van bestaande honden. Niet geboren worden is niet zo erg. Iets wat niet bestaat kan je ook niet willen en iets wat verboden is is niet te verzekeren en vraagt dus nogal wat verantwoordelijkheid. Ik begrijp sowieso niet waarom ze pitbulls fokken maar dat effe los van alles. De pitbull is het meest trieste ras dat er is kwa waar de honden wonen en wat er mee gedaan wordt. Geen enkele echte hondenliefhebber fokt die honden. Immers, je wil het beste voor je hondjes normaal gesproken.
Oor is féitelijk een klapkaak-kruising. Dus natuurlijk zal zij ook onder die maatregel vallen, veel eenvoudiger is het gewoon niet. Dus niet nou opeens terugkrabbelen en met twee maten gaan meten, zou nog fraaier moeten wordenNanna schreef:Allemaal afgereageerde frustratie met het oog op de komende maatregelen.Anja schreef:Ik snap ook niet waarom Mijke nou ineens het pispaaltje is.pioenroos schreef:Beetje flauw wel dat er nu op de man gespeeld wordt
Nee hoor, maar het is toch wel een beetje gek dat er (-veel- meer dan eens) wordt gezegd dat alle klapkaakkruisingen ook maar gelijk onder 'de maatregel' moeten vallen (want die benne het gevaarlijkst), maar gaat het om een forumhond, wordt er opeens gedraaid en beweerd dat er op de man wordt gespeeld. Zo werkt het niet, lijkt megonnie schreef:Tjonge, ik geloof dat mensen nog onverdraagzamer zijn dan de gemiddelde Stafford kruising.
Komt het door de hitte al dat gehakketak?
Tineke schreef:Nou voor de honden zelf zou het denk ik een zegen zijn inderdaad. Ik denk dat er geen hondenras is die zo te lijden heeft onder de mens dan Pitjes.laeken schreef:Van mij mag er gerust een fokverbod op die honden en een registratie van bestaande honden. Niet geboren worden is niet zo erg. Iets wat niet bestaat kan je ook niet willen en iets wat verboden is is niet te verzekeren en vraagt dus nogal wat verantwoordelijkheid. Ik begrijp sowieso niet waarom ze pitbulls fokken maar dat effe los van alles. De pitbull is het meest trieste ras dat er is kwa waar de honden wonen en wat er mee gedaan wordt. Geen enkele echte hondenliefhebber fokt die honden. Immers, je wil het beste voor je hondjes normaal gesproken.
Maar het is eigenlijk altijd hetzelfde. Altijd zijn het de kleine kutkeffers die de groten uitdagen, de groten zijn altijd roomser dan de paus. Het is ook steevast nooit de schuld van de killer, want hij is zo geworden omdat hij ooit (of altijd, kan ook) is aangevallen door een andere hond. Want hoe vreemd ook, ze zijn altijd braaf en worden overal en nergens maar geconfronteerd met onopgevoede rothonden.Jonas26 schreef:Mijn honden worden ook regelmatig door kleintjes belaagd, aangegild, in de poten gehapt en de reden dat ze er mee wegkomen is omdat ik mijn honden onder controle heb. Kan ik niet zeggen van de eigenaren van de kleine kutkeffers!laeken schreef:Ik blijf me enorm verbazen over de verhalen over kleine hondjes die maar overal op af gaan en zich dan misdragen.
Ik kom dat nooit tegen. En ik vraag me ook af hoe die kleine hondjes daar dan allemaal mee weg komen?
Mijn ergernis is juist dat mensen met grote honden ze op mijn kleintjes laten afstormen. Die mensen weten dat hun honden geen gevaar lopen en roepen dan dat ze lief zijn. Laatst een labradoodle die gewoon de gekke 5 minuten kreeg en zeker 10 keer over Bas en Tom wist te stormen. Dus letterlijk over ze heen rennen en omdraaien en zoef weer over ze geen denderen als een tank. Ik werd woest en mijn partner was erbij. De eigenaar zei ook nog dat hij jong was en alleen wilde spelen. Dat was ook zo maar Tom lag in de berm en was aan het angsthappen. Bas lag op haar zei omdat die labradoodle in haar riem rende en ze letterlijk weggeslingerd werd.
Mijn partner heeft de hond uiteindelijk aan zijn nekvel gepakt en vastgehouden. Baasje zei niet eens sorry....
Dus hoe kan een klein hondje zich zo misdragen naar grote honden en nog leven? Elke keer weer komt hij er dus blijkbaar mee weg. Dat is een beetje gek voor mij om te lezen. En een beetje tegenstrijdig met wat ik hoor en zie om me heen. Iedereen hier met kleine hondjes wandelt zelfs in de buurt en in bermen omdat de polder en het bos van de grote honden zijn. Als je in het bos loopt hier stuift er gerust een koppel RR op je af of een weimeraner die nergens naar luistert. Dat is voor baasjes met kleine hondjes na een paar keer dus niet meer zon leuke plek om te wandelen.
Hier lees ik steeds dat de kleine hondjes het de eigenaren van grote honden moeilijk maken. Beetje vreemd wel...
tbeast schreef:Maar het is eigenlijk altijd hetzelfde. Altijd zijn het de kleine kutkeffers die de groten uitdagen, de groten zijn altijd roomser dan de paus. Het is ook steevast nooit de schuld van de killer, want hij is zo geworden omdat hij ooit (of altijd, kan ook) is aangevallen door een andere hond. Want hoe vreemd ook, ze zijn altijd braaf en worden overal en nergens maar geconfronteerd met onopgevoede rothonden.Jonas26 schreef:Mijn honden worden ook regelmatig door kleintjes belaagd, aangegild, in de poten gehapt en de reden dat ze er mee wegkomen is omdat ik mijn honden onder controle heb. Kan ik niet zeggen van de eigenaren van de kleine kutkeffers!laeken schreef:Ik blijf me enorm verbazen over de verhalen over kleine hondjes die maar overal op af gaan en zich dan misdragen.
Ik kom dat nooit tegen. En ik vraag me ook af hoe die kleine hondjes daar dan allemaal mee weg komen?
Mijn ergernis is juist dat mensen met grote honden ze op mijn kleintjes laten afstormen. Die mensen weten dat hun honden geen gevaar lopen en roepen dan dat ze lief zijn. Laatst een labradoodle die gewoon de gekke 5 minuten kreeg en zeker 10 keer over Bas en Tom wist te stormen. Dus letterlijk over ze heen rennen en omdraaien en zoef weer over ze geen denderen als een tank. Ik werd woest en mijn partner was erbij. De eigenaar zei ook nog dat hij jong was en alleen wilde spelen. Dat was ook zo maar Tom lag in de berm en was aan het angsthappen. Bas lag op haar zei omdat die labradoodle in haar riem rende en ze letterlijk weggeslingerd werd.
Mijn partner heeft de hond uiteindelijk aan zijn nekvel gepakt en vastgehouden. Baasje zei niet eens sorry....
Dus hoe kan een klein hondje zich zo misdragen naar grote honden en nog leven? Elke keer weer komt hij er dus blijkbaar mee weg. Dat is een beetje gek voor mij om te lezen. En een beetje tegenstrijdig met wat ik hoor en zie om me heen. Iedereen hier met kleine hondjes wandelt zelfs in de buurt en in bermen omdat de polder en het bos van de grote honden zijn. Als je in het bos loopt hier stuift er gerust een koppel RR op je af of een weimeraner die nergens naar luistert. Dat is voor baasjes met kleine hondjes na een paar keer dus niet meer zon leuke plek om te wandelen.
Hier lees ik steeds dat de kleine hondjes het de eigenaren van grote honden moeilijk maken. Beetje vreemd wel...
Schei toch uit. We weten allemaal dat dit soort honden geen enkele trigger nodig hebben om aan het moorden te slaan. Altijd maar die smoesjes om recht te praten dat het gewoon honden zijn die zonder problemen soortgenoten verscheuren.
Dat heb je mij in ieder geval alvast nooit horen beweren, dus zo steevast is het zeker niettbeast schreef: Maar het is eigenlijk altijd hetzelfde. Altijd zijn het de kleine kutkeffers die de groten uitdagen, de groten zijn altijd roomser dan de paus. Het is ook steevast nooit de schuld van de killer, want hij is zo geworden omdat hij ooit (of altijd, kan ook) is aangevallen door een andere hond. Want hoe vreemd ook, ze zijn altijd braaf en worden overal en nergens maar geconfronteerd met onopgevoede rothonden.
De kleinere hebben dat gedrag omdat ze ooit zijn gegrepen door een groot loeder, dus daarom doen ze dat bij ieder groot loeder dat ze tegenkomenSandra&co schreef:Dat heb je mij in ieder geval alvast nooit horen beweren, dus zo steevast is het zeker niettbeast schreef: Maar het is eigenlijk altijd hetzelfde. Altijd zijn het de kleine kutkeffers die de groten uitdagen, de groten zijn altijd roomser dan de paus. Het is ook steevast nooit de schuld van de killer, want hij is zo geworden omdat hij ooit (of altijd, kan ook) is aangevallen door een andere hond. Want hoe vreemd ook, ze zijn altijd braaf en worden overal en nergens maar geconfronteerd met onopgevoede rothonden.
Maar andersom is het toch ook altijd hetzelfde, de mensen met de kleinere hondjes durven niet over straat door de grotere... en zo is het cirkeltje weer rond.Sandra&co schreef:Dat heb je mij in ieder geval alvast nooit horen beweren, dus zo steevast is het zeker niettbeast schreef: Maar het is eigenlijk altijd hetzelfde. Altijd zijn het de kleine kutkeffers die de groten uitdagen, de groten zijn altijd roomser dan de paus. Het is ook steevast nooit de schuld van de killer, want hij is zo geworden omdat hij ooit (of altijd, kan ook) is aangevallen door een andere hond. Want hoe vreemd ook, ze zijn altijd braaf en worden overal en nergens maar geconfronteerd met onopgevoede rothonden.
Eens. Goed plan. En dan alle sjakies aan de goudvis! Van die brede gespierdeTineke schreef:Nou voor de honden zelf zou het denk ik een zegen zijn inderdaad. Ik denk dat er geen hondenras is die zo te lijden heeft onder de mens dan Pitjes.laeken schreef:Van mij mag er gerust een fokverbod op die honden en een registratie van bestaande honden. Niet geboren worden is niet zo erg. Iets wat niet bestaat kan je ook niet willen en iets wat verboden is is niet te verzekeren en vraagt dus nogal wat verantwoordelijkheid. Ik begrijp sowieso niet waarom ze pitbulls fokken maar dat effe los van alles. De pitbull is het meest trieste ras dat er is kwa waar de honden wonen en wat er mee gedaan wordt. Geen enkele echte hondenliefhebber fokt die honden. Immers, je wil het beste voor je hondjes normaal gesproken.
Geloof het of niet, er zijn heus staffords die niets doen, echte zoeterdjes zijn hetBrindlecardi schreef:Ach ja voor sommige hondenbaasjes doe je het eigenlijk sowieso nooit goed. Ik liep vanmiddag om voor een loslopende stafford. Kreeg ik een bijdehante opmerking 'je hoeft niet om te lopen hoor! Hij doet niks'... Ja meneer, dag meneer.

Nou ja je kunt het lezen en erop reageren , het is nu niet dat we hier onze buren die geen lid zijn en niks terug kunnen zeggen aan het bespreken zijn. Dat zou pas sneu gezeik zijnmijke schreef:Nou is weer lekker gegaan hier, ik zie dat ik even flink over de tong gegaan ben. Kinderachtig sneu gezeik zeg.